Nee die gaat wel goed nu maar mijn hoofd en nek. tering.quote:Op zondag 4 september 2016 12:58 schreef d4v1d het volgende:
Hoe is het met je voet Yasmin? Is die nog meer last gaan doen
Spierpijn of wat precies?quote:Op zondag 4 september 2016 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die gaat wel goed nu maar mijn hoofd en nek. tering.
Hoort er bij.quote:Op zondag 4 september 2016 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie weet werkt het wel productief. Straks komen er nog meer geniale ideeën zoals de FlapFlapquote:Op zondag 4 september 2016 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja van die klap denk ik. Ben volgens mij als eerste op mijn hoofd terecht gekomen.
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 september 2016 13:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie weet werkt het wel productief. Straks komen er nog meer geniale ideeën zoals de FlapFlap
Ho, het moet niet té gek worden hequote:Op zondag 4 september 2016 13:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ga je LTDKV ineens leuk vinden...
quote:Op zondag 4 september 2016 13:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of ga je LTDKV ineens leuk vinden...
ga je wel werken?quote:Op zondag 4 september 2016 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Want mijn arm is ook verneukt dusquote:
Op de grond?quote:Op zondag 4 september 2016 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht echt dat het wel mee viel maar gister was wel duidelijk waar ik terecht ben gekomen
Ik ga zo denk ik gewoon het knopje 'verwijder alle reacties van deze gebruiker' benuttenquote:Op zondag 4 september 2016 13:09 schreef Roffa123 het volgende:
Britney Jean Spears werd geboren op 2 december 1981 in McComb, Mississippi. Tijdens haar jeugd volgde Spears dans-, gym- en zanglessen, waarmee ze verschillende plaatselijke talentenjachten won. Rond 1990 vloog ze samen met haar moeder naar Atlanta om auditie te doen voor The Mickey Mouse Club, maar ze was te jong. Niet veel later maakte ze haar debuut op Off-Broadway, in de musical Ruthless! In 1992 werd Spears alsnog toegelaten tot The Mickey Mouse Club, wat niet van lange duur was, want de show werd geannuleerd. Tijdens deze show ontmoette ze wel onder meer Christina Aguilera, Ryan Gosling en Justin Timberlake, met wie ze later een relatie zou hebben.
NEE PLEASE NIET DOEN!quote:Op zondag 4 september 2016 13:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik gewoon het knopje 'verwijder alle reacties van deze gebruiker' benutten
25 posts per paginaquote:Op zondag 4 september 2016 13:10 schreef Fylax het volgende:
Waarom is dit topic al op pagina 2 maar nog niet sticky?
Alsjeblieft zeg..quote:Op zondag 4 september 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet hier wat vaker wezen, dan weet je hoe dit zit
Wat dan?quote:Op zondag 4 september 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet hier wat vaker wezen, dan weet je hoe dit zit
quote:Op zondag 4 september 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
En nu is het tijd voor Formule1Genot!
quote:Hillary is Dead Bill is putting Oxford to use coming out Drag. (Draft Dodger) hide this posting
Hillary is MIA Trump in Detroit not even those b my Niggas ..
Hillary you can run but you can't HIDE...
The Russians are watching...Psst Uranium.....
Wikileaks act III Coming soon......
do NOT contact me with unsolicited services or offers
post id: 5764884002 posted: about 13 hours ago
Je moet ook F1 kijken ehquote:Op zondag 4 september 2016 14:35 schreef Uccie het volgende:
Ik zoek me de tyfuspleuris naar jullie....waarom is dit niet stuccie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |