Het is ook een prachtmens.quote:
Kijkt ze nu in de lens of vergis ik mijquote:Op maandag 19 september 2016 00:23 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Colly op een soulfeestje van utopiabezoekers/fans/aanhangers.
Meer Knabbel, of is het Babbel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Emil!quote:
Morgenquote:Op zondag 25 september 2016 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emil!
Wanneer is die happening met oudbewoners?
Vanessa ook....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op zondag 25 september 2016 16:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
oh hemel ik weet niet of ik morgen ga overleven
12 uur dacht ikquote:Op zondag 25 september 2016 18:06 schreef Enah het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf hoelaat kunnen we King Ivan bewonderen?
zo geen zin in, Mark ook nietquote:
Geen idee,quote:Op maandag 26 september 2016 08:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dus Björn is er vandaag niet bij?
oei, vraag me dan af indd of ie wel komt straksquote:
quote:Op maandag 26 september 2016 16:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch aardig dat ie er ook nog even bij mocht
Heeft ze weer een nieuwe zwerver gevonden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 00:17 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicoline met vriend en met oldskool Laaf muts op
ik vond emil veel leuker dan ivan, als ivan zijn agressie beter kan beheersen zou hij ook beter te pruimen zijn, mooi lichaam die emil,quote:
En Lot, Laura, Hakim, Vanessa, Billy, Ruud.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond emil veel leuker dan ivan, als ivan zijn agressie beter kan beheersen zou hij ook beter te pruimen zijn, mooi lichaam die emil,
en als je emil hoorde praten tijdens de reunie, kun je pas merken dat jaar 1 gewoon veel leuker was om naar te luisteren, toen had je emil, nicoline , isa ,aike, ik zat echt uren achter de pc te luisteren
ik had het over mensen waar ik uren naar kon luisteren , naar die personen die jij opnoemt, kon ik geen uren naar luisteren,dat waren ook tokkies, het niveau van die 4 was ook hoger dan de rest, dat kon je dan ook goed horenquote:Op dinsdag 27 september 2016 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En Lot, Laura, Hakim, Vanessa, Billy, Ruud.
Mensen romantiseren jaar 1 wel heel erg.
Voor mijn gevoel was Emil veel rechtlijnige. Minder bezig met zijn eigen ego en zijn eigen rechtlijnigheid. Ivan kon nogal Double standards hebben, zij mochten niet, hij wel enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond emil veel leuker dan ivan, als ivan zijn agressie beter kan beheersen zou hij ook beter te pruimen zijn, mooi lichaam die emil,
en als je emil hoorde praten tijdens de reunie, kun je pas merken dat jaar 1 gewoon veel leuker was om naar te luisteren, toen had je emil, nicoline , isa ,aike, ik zat echt uren achter de pc te luisteren
Toch leuk gedaan, ik doe het haar niet na.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een blik op google werpen en zie hier het origineel![]()
http://picmia.com/1407094-autumn-fox-by-christina-mandy
[ afbeelding ]
Het gaat mij er vooral om, in Utopia had ze haar mening klaar staan over het natekenen, ging meen ik om Gaby? ze doet het zelf ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Toch leuk gedaan, ik doe het haar niet na.
Beetje kinderachtig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om, in Utopia had ze haar mening klaar staan over het natekenen, ging meen ik om Gaby? ze doet het zelf ookzonder vermelding ervan.
Wees dan zelf ook origineel .... zonder oordeel over anderen.
Tja...zo kennen wij weer Nicolequote:
Tja, zo kennen wij Mootie dan ook weer, laat ik het daar maar op houdenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tja, zo kennen wij Mootie dan ook weer, laat ik het daar maar op houden
Ze is echt goed. Maar dat kon je in Utopia al zien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:20 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Toch leuk gedaan, ik doe het haar niet na.
Vind ik ook en ik feite is bijna alles al eens eerder gemaakt in het leven. Maar nicole he dan moet het afgebrandt worden. Ik doe het haar niet naquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is echt goed. Maar dat kon je in Utopia al zien.
Van iemand anders gejat. Hoor nog die grote mond van haar in utopia over andermans werk natekenen. Zuur wijf is Nicole.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:21 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een blik op google werpen en zie hier het origineel![]()
http://picmia.com/1407094-autumn-fox-by-christina-mandy
[ afbeelding ]
Ben het helemaal met jou eens. Dat deed ze graag een ander op zijn plek zetten .quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om, in Utopia had ze haar mening klaar staan over het natekenen, ging meen ik om Gaby? ze doet het zelf ookzonder vermelding ervan.
Wees dan zelf ook origineel .... zonder oordeel over anderen.
Het is een toppertje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:00 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Van iemand anders gejat. Hoor nog die grote mond van haar in utopia over andermans werk natekenen. Zuur wijf is Nicole.
De Isa swing.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is maar één koeienmeisje geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:18 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die reactie van Rienk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:04 schreef miertje36 het volgende:
lot heeft haar relatie veranderd van in relatie met laura graper naar het is ingewikkeld. zoiets vind ik zo raar of je hebt een relatie of je hebt geen relatie vind ik zo aandacht zoeken zoiets. maar goed ze wonen samen maar echt goed gaat het dan niet lijkt me
ivan ook valt me op.quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
gffr,die Wim staat ook overal bij
Mike, zijn beste vriend.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat ze gekomen zijn. De bewoners die het echt goed konden vinden met Cees.
Cees wordt bijna aangereden door een fietser.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Hier staat een filmpje van Cees buiten de poort
https://www.facebook.com/suzanne.eikingspiering
Jesus....niet te verstaan en geen beeld..laat maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:32 schreef TillyB het volgende:
Een tweeënhalf uur durend interview met Rienk, van voor Utopia.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:21 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Cees wordt bijna aangereden door een fietser.
Werd Cees toch even bijna onder gereden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Hier staat een filmpje van Cees buiten de poort
https://www.facebook.com/suzanne.eikingspiering
Tsja, Cees staat op een fietspad en loopt zonder te kijken naar de andere kant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 00:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Werd Cees toch even bijna onder gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |