abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165074740
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:57 schreef b0ef het volgende:
Is er al wat meer info wanneer de volgende update komt?
Ik verwacht hem deze week, de vorige releases waren ook met tussenpozen van ~14 dagen.
Vorige update was 23 Augustus (die daarvoor 8 Augustus). Dus a.s. maandag/dinsdag ergens gok ik zo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 4 september 2016 @ 11:24:51 #3
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_165075970
Vraag mij meer af wanneer het tracking systeem weer gaat werken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  zondag 4 september 2016 @ 11:32:54 #4
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165076103
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:13 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen reet van :') Ik heb de laatste 3 keer in Rembrandtpark 0 bulbasaurs gehad :') :') :') :') :')

[..]

Had jij nog iets cools? Wij konden net voordat we weg moesten ivm de hond een Ninetails meepakken. Kostte mij 30 ultraballen of zo en mijn vriend 1, die ik nog heb gedaan ook :'(
Moet nu echt weer ff naar een plek vol stops inderdaad :')
Ninetales! Die is wel erg gaaf :). Heb Vulpix zelf toevallig een aantal dagen geleden geëvolueerd in een Ninetales. Zelf ben ik helaas niks tegenkomen dat ik nog niet had, maar dat neemt niet weg dat er allemaal Pokemon spawnen die hier in Amsterdam niet zo vaak voorkomen. Veel Growlithes, Vulpixen, Abra's. Kan ik allemaal prima gebruiken voor de candy's. En ook Machops. Verder kwam Raichu nog langs, al is die voor mij niet zo heel interessant omdat ik daar al een sterke van heb. Wartortle, ook leuk maar die had ik ook al. Hoop Ponyta's en zelfs Rapidash, maar ook daar heb ik al een sterke van. Wigglytuff, ook wel grappig. En nog een aantal interessante pokemon, maar dus niet eentje die ik nog niet had. Maar verder waren het hele geslaagde uren. Ik ga het donderdag weer proberen :D
  zondag 4 september 2016 @ 12:42:44 #5
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165077540
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ninetales! Die is wel erg gaaf :). Heb Vulpix zelf toevallig een aantal dagen geleden geëvolueerd in een Ninetales. Zelf ben ik helaas niks tegenkomen dat ik nog niet had, maar dat neemt niet weg dat er allemaal Pokemon spawnen die hier in Amsterdam niet zo vaak voorkomen. Veel Growlithes, Vulpixen, Abra's. Kan ik allemaal prima gebruiken voor de candy's. En ook Machops. Verder kwam Raichu nog langs, al is die voor mij niet zo heel interessant omdat ik daar al een sterke van heb. Wartortle, ook leuk maar die had ik ook al. Hoop Ponyta's en zelfs Rapidash, maar ook daar heb ik al een sterke van. Wigglytuff, ook wel grappig. En nog een aantal interessante pokemon, maar dus niet eentje die ik nog niet had. Maar verder waren het hele geslaagde uren. Ik ga het donderdag weer proberen :D
Ja wij moeten het ook even beter plannen. Hadden nu superveel magnemites en voltorb, wat op zich wel leuk is want die kom ik hier bijna niet tegen. Magnemite soms wel, vooral Vondelpark. Echt superveel. 2 ponytas, hoorde mensen wel over raichu maar niet gezien en heb m ook nog niet. Samen met ninetails kwam vulpix ook, paar keer machop inderdaad en een jiggly en 1 squirtle, paar digletts. Dit is wat ik me vooral herinner :') Oh ja en 1 abra.
Dus helaas geen wartortles, rapidash en growlithes en dergelijke maar nog steeds niet verkeerd. Voor het eerst zat mijn pokebag ook vol, en was mn ballenzak leeg :+

Volgende keer even met volle batterij en ballenzak, en zonder eerst naar Breda te gaan :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 september 2016 @ 13:11:02 #6
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165078259
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:42 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja wij moeten het ook even beter plannen. Hadden nu superveel magnemites en voltorb, wat op zich wel leuk is want die kom ik hier bijna niet tegen. Magnemite soms wel, vooral Vondelpark. Echt superveel. 2 ponytas, hoorde mensen wel over raichu maar niet gezien en heb m ook nog niet. Samen met ninetails kwam vulpix ook, paar keer machop inderdaad en een jiggly en 1 squirtle, paar digletts. Dit is wat ik me vooral herinner :') Oh ja en 1 abra.
Dus helaas geen wartortles, rapidash en growlithes en dergelijke maar nog steeds niet verkeerd. Voor het eerst zat mijn pokebag ook vol, en was mn ballenzak leeg :+

Volgende keer even met volle batterij en ballenzak, en zonder eerst naar Breda te gaan :+
Precies, je moet goed voorbereid er heen gaan. Liefst een goede powerbank meenemen, en dan kan je lekker lang vlammen!

Die Raichu waarover je hoorde was misschien nog van de middag. Ja heel veel Voltorb idd, dat vond ik wel leuk :). Diglett ook regelmatig ja. En heel veel Meowth's.

Denk dat ik nu even vanuit Noord naar het Rembrandtpark ga fietsen. Heb wel zin om mn Charizard en Venusaur in 1 evolve te kunnen maken. En misschien kan Blaistoise ook wel al.

Abra kom ik zo weinig tegen, ben altijd blij als ik 'm zie. Geloof dat ik er daar 2 heb gezien, maar eentje rende snel weer weg. Irritantttttt!
pi_165078976
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 13:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Precies, je moet goed voorbereid er heen gaan. Liefst een goede powerbank meenemen, en dan kan je lekker lang vlammen!

Die Raichu waarover je hoorde was misschien nog van de middag. Ja heel veel Voltorb idd, dat vond ik wel leuk :). Diglett ook regelmatig ja. En heel veel Meowth's.

Denk dat ik nu even vanuit Noord naar het Rembrandtpark ga fietsen. Heb wel zin om mn Charizard en Venusaur in 1 evolve te kunnen maken. En misschien kan Blaistoise ook wel al.

Abra kom ik zo weinig tegen, ben altijd blij als ik 'm zie. Geloof dat ik er daar 2 heb gezien, maar eentje rende snel weer weg. Irritantttttt!
Abra heeft een flee rate van 99%. Als je ze wil vangen, dus max inzetten. Als ze ontsnappen zijn ze vrijwel zeker daarna weg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_165079094
quote:
LAATSTE OPROEP & KANS: DOE MEE MET DE POK TRAINER V/D MAAND COMPETITIE

POK / [COMPETITIE] Pokémon GO goes PAINT!

Maak een mooie Photshop of Paint en stuur deze vandaag nog op! De leukste inzending ontvangt een speciaal FOK!-tagje: Pokémon GO Trainer v/d Maand! Hartstikke leuk dus...

We zien jullie inzending graag tegemoet! *O* :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 13:48:26 ]
  zondag 4 september 2016 @ 14:03:28 #9
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_165079454
Niet dit spel 24/7 botten :')
pi_165079618
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
Vraag mij meer af wanneer het tracking systeem weer gaat werken..
Werkt het niet dan!? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 4 september 2016 @ 14:38:46 #11
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_165080309
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Werkt het niet dan!? :o
Ze zouden het nog verbeteren en zijn aantal spelers die het systeem testen, alleen dat testen moet toch inmiddels al een beetje klaar zijn.

Voor de rest is het systeem gewoon bagger je kan er zowaar niks mee. 9 van de 10 keer kom ik een pokemon tegen die achteraan de lijst staat ivp vooraan -O-
Nee dan is dit geen donder waard.
  zondag 4 september 2016 @ 14:41:03 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165080350
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ze zouden het nog verbeteren en zijn aantal spelers die het systeem testen, alleen dat testen moet toch inmiddels al een beetje klaar zijn.

Voor de rest is het systeem gewoon bagger je kan er zowaar niks mee. 9 van de 10 keer kom ik een pokemon tegen die achteraan de lijst staat ivp vooraan -O-
Nee dan is dit geen donder waard.
De volgorde doet er niet toe. Lees je eens in over hoe het werkt voordat je gaat klagen :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165080387
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De volgorde doet er niet toe. Lees je eens in over hoe het werkt voordat je gaat klagen :)
Precies. Het systeem op dit moment is dat er geen systeem is :P Ze staan in de lijst, ze zijn dus dichtbij en daar is dan ook alles mee gezegd.
  zondag 4 september 2016 @ 14:44:53 #14
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_165080445
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ooh? Dus alles wat in je lijst staat is in de buurt...of wel je moet eerst half uur lopen voor je die gevonden hebt? :') onee dan is die inmiddels weer van de lijst verdwenen _O-

Maar goed excuses dat het me tot nu toe nog niet duidelijk was.
pi_165080748
Alles wat in de lijst staat zit binnen 50 (?) meter van je huidige positie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_165080825
http://pokemongo.gamepress.gg/bubblestrat-possibilities

Handig om je gym te levelen. Heb zelf een gym naar lv 10 gekegen in een kwartier.
pi_165080933
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alles wat in de lijst staat zit binnen 50 (?) meter van je huidige positie.
200m.
Als je het slim doet dan hoef je max. 500m afstand af te leggen om een pokemon uit de lijst te vinden. Ze spawenen een kwartier lang, dus lopend is het krap aan maar met de fiets is het meestal niet moeilijk.
  zondag 4 september 2016 @ 15:20:20 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165081445
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ooh? Dus alles wat in je lijst staat is in de buurt...of wel je moet eerst half uur lopen voor je die gevonden hebt? :') onee dan is die inmiddels weer van de lijst verdwenen _O-

Maar goed excuses dat het me tot nu toe nog niet duidelijk was.
Lees dit maar eens:

http://pogo.nerfplz.com/2(...)h-new-sightings.html

Overigens staat elke Pokemon maar één keer in je sightings lijst. Het kan dus zijn dat je drie Pidgeys vangt en hij nog steeds in je lijst staat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_165081827
Gaan we hier nou net doen alsof dat tracking systeem heel logisch en goed werkt? Nee toch?
pi_165081854
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaan we hier nou net doen alsof dat tracking systeem heel logisch en goed werkt? Nee toch?
I do hope not.
  zondag 4 september 2016 @ 15:36:57 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165081864
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Nee, daar is iedereen het wel mee eens. Alleen is het niet zo dramatisch als sommigen doen voorkomen. Er zijn genoeg verhalen van mensen die nu gewoon een sighting kunnen vinden zonder problemen. De vraag die blijft is echter: kom je er je bed voor uit.
  zondag 4 september 2016 @ 15:55:23 #22
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_165082291
Ik probeer tussen de regenbuien in een beetje te fietsen, gisteren ging ik zelfs in de regen nog een aantal Pokemon vangen. En ik heb eindelijk weer een 10 km ei (maar die kan ik nog niet aan zetten) *O*
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_165082661
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, daar is iedereen het wel mee eens. Alleen is het niet zo dramatisch als sommigen doen voorkomen. Er zijn genoeg verhalen van mensen die nu gewoon een sighting kunnen vinden zonder problemen. De vraag die blijft is echter: kom je er je bed voor uit.
Ja, maar ik ken dan ook alle spawnpoints in mijn buurt. :P
Als ik mijn standaard rondje fiets kan ik zien aan het verschijnen/verdwijnen op mijn radar waar een Pokemon zit.
pi_165082696
Zojuist een 10km ei gehatcht.

Raad eens wat er uit kwam ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 4 september 2016 @ 16:18:10 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_165082755
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:14 schreef probeer het volgende:
Zojuist een 10km ei gehatcht.

Raad eens wat er uit kwam ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kreeg in ieder geval een 10 km ei. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')