quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
je UI en nick in combinatie met de gezondheidsproblemen die je hebt roepen vragen op. In hoeverre zijn deze gerelateerd? Ik wil best iemand helpen maar als deze gezondheidsproblemen komen door overmatig roken pas ik direct.
bah, wat ben je ontzettend negatief. Toevallig weet ik waar ts last van heeft, en dat geen Klote met roken te maken. Wat wel, laat ik aan hem over om te vertellen...quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
je UI en nick in combinatie met de gezondheidsproblemen die je hebt roepen vragen op. In hoeverre zijn deze gerelateerd? Ik wil best iemand helpen maar als deze gezondheidsproblemen komen door overmatig roken pas ik direct.
Roken heeft er geen moer mee te maken dus je kunt gewoon komen helpen volgens de voorwaarden die je zelf stelt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Is dat Feedback of Facebook?quote:
Hij die zonder zonde is werpe de 1e steen. Ga jij gooien?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]![]()
Ja ik wil best helpen maar alleen als ik zeker weet dat je in je gehele leven geen misstappen bent begaan en alles in je macht er aan gedaan hebt om een ander niet tot last te zijn. Ja dan help ik wel.
Sorry TS ik kan je niet helpen, maar succes desalniettemin
Met wat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je een lekker wijf was had ik geholpen
Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
bah, wat ben je ontzettend negatief. Toevallig weet ik waar ts last van heeft, en dat geen Klote met roken te maken. Wat wel, laat ik aan hem over om te vertellen...
Sorry vannelle, ik kan je helaas ook niet helpen.
Ik begrijp dat ook niet, de kift valt vroeg dit jaar denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:
Niet willen helpen puur om een nickname en een UI![]()
Ik kan ook niet helpen door mijn eigen gezondheidsredenen maar hopelijk krijg je hulp! Ben blij voor je dat je naar een woning gaat
Om te beginnen bedankt voor een normale reactie, is ook wel eens leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Tis voor mij 150km rijden en zit dan met een oproepdienst van het werk.
Kom er in de week zelf op terug (pas dan weet ik meer).
Mocht ik in de gelegenheid zijn, en je hebt geen hulp dichterbij gevonden probeer ik langs te komen.
Je moet ook niet heel dat eind gaan lopen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Tis een beetje heel ver weg![]()
Dus ik vrees dat dat m niet gaat worden. Met mijn energie niveau ben ik uitgeput voor ik er ben.
Maar als je je adres dmt stuur ik je wel een kaartje
Maar ik heb een loopauto hahaquote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet ook niet heel dat eind gaan lopen.
Maar ik weet wel dat je serieus wilt helpen en dat waardeer ik, nieuwe adres zal ik via dm wel ff sturen.
Bedankt voor je serieuze reactie.
Dank je, komt vast wel goed.quote:Op zondag 4 september 2016 01:33 schreef Mark het volgende:
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik hoop voor je dat je voldoende hulp krijgt
Ik ben meer benieuwd of TS geen familie, vrienden of kennissen heeft die kunnen helpen..quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
Gelukkig wel!quote:Op zondag 4 september 2016 01:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd of TS geen familie, vrienden of kennissen heeft die kunnen helpen..
Ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom alles in 1 dag?quote:Op zondag 4 september 2016 02:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Alleen niet zo veel dat een verhuizing in 1 dag kan, vandaar mijn vraag.
Maar het lijkt er (tot nu toe) een beetje op dat er weinig hulp komt vanaf FHF.
In plaats van mezelf te verantwoorden ga ik maar dozen inpakken en sporadisch hier even kijken.
Waarschijnlijk wordt de vergelijking met vroeger niet gewaardeerd maar ik zie wel degelijk een grote verandering in dit subforum.
Mijn vraag is gewoon: Wie wil helpen de 24e?
Wil je niet helpen dan reageer je gewoon niet. Zo simpel is dat.
Hey vanelle, ik ben dan in de buurt. Heb geen hele dag de tijd maar ben goed in domme sjouwklussen. Ik maak twee uur voor je vrij, als jij ervoor zorgt dat ik dan ook direct kan beginnen en liefst twee uur stevig door kan sjouwen. Ik kom niet voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:45 schreef vannelle het volgende:
Hallo allen!
Eindelijk kunnen we naar een 1-gezinswoning en daar zijn we enorm blij om. (y)
Het punt is alleen dat we wel wat sjouwhulp kunnen gebruiken en daarom open ik ook dit topic.
Ik wil hier vragen of iemand de tijd heeft en bereid is om ons op 24-09 te helpen verhuizen binnen Assen.
We zouden dit uiteraard echt enorm waarderen maar dat spreekt voor zich.
Verhuisvervoer en alles is geregeld, het gaat puur om het sjouwwerk.
Zelf kan ik dat helaas niet meer door gezondheidsproblemen, vandaar mijn vraag.
Wie kan en wil ons helpen?
Dordrecht dus zuid holland...quote:Op zondag 4 september 2016 10:27 schreef Miratajoe het volgende:
Ik woon niet echt in de buurt maar wil je graag komen helpen. Dozen sjouwen of schoonmaken kan ik. Wasmachines en dat soort dingen zijn helaas te zwaar voor mij.
Misschien wil PrisTheShiz meerijden als ze een beetje uit de buurt van Noord Holland komt?
Het streven is in 1 dag, mogen er ook gerust 2 worden.quote:Op zondag 4 september 2016 02:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom alles in 1 dag?
Ja zeker omdat je het busje voor 1 dag hebt gehuurd?
Ik bedoel maar, en niet negatief, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...
Ik ben zelf in 1 week verhuisd.
Eerst met sterke mannen de woonkamerinrichting,
Daarna met andere sterke kerels de wasmachine en slaapkamers.
Vervolgens rustig de keukentafel en stoelen en alle spulletjes in dozen.
Gewoon met auto en aanhanger.
Is niet zo vermoeiend.
Gewoon een tip.
Haat me niet.
Dat waardeer ik heel erg!quote:Op zondag 4 september 2016 07:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hey vanelle, ik ben dan in de buurt. Heb geen hele dag de tijd maar ben goed in domme sjouwklussen. Ik maak twee uur voor je vrij, als jij ervoor zorgt dat ik dan ook direct kan beginnen en liefst twee uur stevig door kan sjouwen. Ik kom niet voor de gezelligheid.
Zeg maar welke twee uren jullie het beste uitkomen. Ik ben gewoonlijk (heel!) vroeg op, dus het kan vanaf 's ochtends vroeg.
Oe! Da's lekker dichtbij inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2016 10:19 schreef bondage het volgende:
Ik woon in Rolde en wil eventueel wel komen helpen. Verhuizen ben ik wel bekend mee, begin dit jaar zelf nog gedaan.
En ook jouw aanbod wordt enorm gewaardeerd.quote:Op zondag 4 september 2016 10:27 schreef Miratajoe het volgende:
Ik woon niet echt in de buurt maar wil je graag komen helpen. Dozen sjouwen of schoonmaken kan ik. Wasmachines en dat soort dingen zijn helaas te zwaar voor mij.
Misschien wil PrisTheShiz meerijden als ze een beetje uit de buurt van Noord Holland komt?
Meerdere keren zelfs maar ik wilde dat zelf niet noemen omdat ik niks op een weegschaal wil leggen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:06 schreef hottentot het volgende:
Te bedenken dat TS een paar jaar geleden zelf het halve land is doorgereden en een dag heeft lopen sjouwen om een andere Fok!er met medische problemen te verhuizen en dan sommige van deze reacties....
Had met plezier geholpen maar woon helaas echt te ver weg nu.
Ik heb nooit in R'dam gewoond. Gelukkig.quote:Op zondag 4 september 2016 18:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je nog in R'dam had gewoond, dan had ik je graag geholpen Vannelle.
Drenthe is mij iets te ver
Dat klinkt resoluut.quote:Op zondag 4 september 2016 18:23 schreef Miratajoe het volgende:
@vannelle
Als jij het geen probleem vindt dat een volslagen onbekende komt helpen, stuur dan maar een bericht met de gegevens als het zover is
Dat is uitstekend! Ik plan de details van die zaterdag sowieso pas op de dag zelf in, dus ik hoef het echt niet ver van tevoren te weten. En ik woon om de hoek zowat, dus ik ben er in een kwartiertjequote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg!
Ons streven is om voor de verhuizing alles ingepakt te hebben zodat we direct kunnen beginnen met sjouwen zodra ik het verhuisvervoermiddel heb opgehaald.
Die moet ik nog bespreken en ik ga proberen die de avond van tevoren op te halen zodat we idd op tijd kunnen beginnen maar dat weet ik nu nog niet.
Is het goed als ik daar later even op terug kom?
Dat is prima. Ik zet het in ieder geval in de agenda.quote:Op zondag 4 september 2016 17:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oe! Da's lekker dichtbij inderdaad.
We zouden je hulp enorm op prijs stellen!
Vind je het goed dat ik je, zodra ik weet hoe laat we kunnen beginnen, je een pm stuur met alle info die je nodig hebt?
quote:Op zondag 4 september 2016 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is uitstekend! Ik plan de details van die zaterdag sowieso pas op de dag zelf in, dus ik hoef het echt niet ver van tevoren te weten. En ik woon om de hoek zowat, dus ik ben er in een kwartiertje.
Al vast heel erg bedankt, ik zal jullie een bericht sturen zodra ik zekerheid heb qua tijd.quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is prima. Ik zet het in ieder geval in de agenda.
Gelezen en beantwoord, wat enorm lief!!!quote:Op zondag 4 september 2016 22:32 schreef _Joy_ het volgende:
Fysiek kan ik niet komen helpen maar ik stuur je even een pb.
Ik ben ook erg blij met de positieve reacties, het doet me goed dat er nog mensen met zo'n instelling bestaan.quote:Op maandag 5 september 2016 00:30 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat er na een aantal (zeer domme!) negatieve reacties toch hulp lijkt te komen! <3 Het is voor mij de andere kant van NL en aangezien ik geen eigen vervoer heb is het niet haalbaar.. was het maar waar.
VanNelle heeft idd zelf ook meer dan genoeg gedaan en de medische redenen waarom hij nu hulp vraagt zijn zeker zeer gegrond en niet te wijten aan zijn nickname...
quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef CarltonBanks het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]![]()
Ja ik wil best helpen maar alleen als ik zeker weet dat je in je gehele leven geen misstappen bent begaan en alles in je macht er aan gedaan hebt om een ander niet tot last te zijn. Ja dan help ik wel.
De feiten van mijn beperking zijn nu bekend.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je een lekker wijf was had ik geholpen
Marsenal was niet kritisch naar jou toe als ik het zo leesquote:Op maandag 5 september 2016 04:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De feiten van mijn beperking zijn nu bekend.
Jullie bezwaren zijn dus ongegrond en ik mag dus aannemen dat jullie komen helpen?
Ik rook inderdaad te veel, foei voor mezelf!quote:Op maandag 5 september 2016 04:49 schreef houdjemond het volgende:
Ja jezus Rich rook eens niet zoveel, dan had je het makkelijk zelf kunnen doen..![]()
Manmanman, beter dat deze korzichtige bevooroordeelde internet-heldjes je even komen helpen als verontschuldiging.![]()
Je weet dat ik je helaas niet kan helpen maar gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Neuh, hij hield er alleen een aantal aparte voorwaarden op na.quote:Op maandag 5 september 2016 05:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Marsenal was niet kritisch naar jou toe als ik het zo lees
quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]![]()
Hij quote carltonbanks, die zegt dat hij je alleen komt helpen als je klachten niet te wijten zijn aan het roken. Ik heb zeer sterk het idee dat hij de reactie van carlton belachelijk maakt, en niet jouquote:Op maandag 5 september 2016 05:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, hij hield er alleen een aantal aparte voorwaarden op na.
Sorry hoor, maar jij vindt dat niet kritisch?
[..]
Kan zijn dat ik te snel en te selectief heb gelezen omdat de 1e paar reacties nogal tegenvielen.quote:Op maandag 5 september 2016 05:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij quote carltonbanks, die zegt dat hij je alleen komt helpen als je klachten niet te wijten zijn aan het roken. Ik heb zeer sterk het idee dat hij de reactie van carlton belachelijk maakt, en niet jou
Maar mss kan marsenal dat zelf nog clarifyen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |