Ga je je ongelijk nog toegeven, of doe je daar niet aan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heeft mij echt positief verrast, had niet direct verwacht dat hij dit zou kunnen (hij wint ook nog van een extreem grote kopgroep, 41 man). Etappe waar hij 2e was, daar was hij ook al de beste van de kopgroep.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef Ericr het volgende:
Mooi en nu nooit meer voor plek 6 gaan strijden in het ak
Maar Gesink redt de Vuelta!quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Froome wint hier de Vuelta. Smetje.
Relativiteit kent geen tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gesink rijdt zich even in een rijtje met Van Genechten, Calmejane en Keuleire.
Heb je ook het rijtje van winnaars op de Aubisque?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik bedoel eerder dat het bij die andere renners ook een mooie prestatie was. Een Vuelta-rit is een Vuelta-rit.quote:
wel slecht dat we die van de Giro niet gewonnen hebben....quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:05 schreef poiuytr het volgende:
Tommeke wint koninginnenrit in Tour
Geesgod in de Vuelta
wat een genot
twitter:GracenoteGold twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 18:04:42For the first time since 1989, Dutch riders have won a stage in each of the three Grand Tours (Giro Tour Vuelta) @RGUpdate and @tom_dumoulin reageer retweet
Gesink is een Nederlander ergo deze zege is 1000 keer indrukwekkender dan alles wat alle Britten en Belgen tezamen ooit hebben laten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:06 schreef Aguero het volgende:
twitter:GracenoteGold twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 18:04:42For the first time since 1989, Dutch riders have won a stage in each of the three Grand Tours (Giro Tour Vuelta) @RGUpdate and @tom_dumoulin reageer retweet
Mocht Kruiswijk niet meegedaan hebben dan zou ie gewoon weer voor het klassement gaan en anders zou ie moeten knechten voor Kruiswijk (mocht ie nog in koers zijn).quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Gesink deze Vuelta hebben ze het bij TLJ eindelijk eens goed aangepakt. Zo veel mogelijk sparen, en in de juiste ritten vlammen.
Tel daar de Vuelta vorig jaar bij op en het is al 4 rondes achtereen feest.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:06 schreef Aguero het volgende:
Kruijswijk is ook een beter renner en veel beter klimmer. Voor Gesink is zo'n ritzege als vandaag heel knap. Was de beste klimmer in de kopgroep, dus vind ik dit logisch.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mocht Kruiswijk niet meegedaan hebben dan zou ie gewoon weer voor het klassement gaan en anders zou ie moeten knechten voor Kruiswijk (mocht ie nog in koers zijn).
Winnen op de Aubisque is wel iets beklijvender.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
we hebben jaren meegemaakt dat we helemaal niks wonnen in de grote rondes jaren achter elkaarquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef OProg het volgende:
4e ronde op rij met een etappe voor Nederland.
Gesink is Gesink, dat gaat wel wat verder dan puur nationalisme hoorquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gesink is een Nederlander ergo deze zege is 1000 keer indrukwekkender dan alles wat alle Britten en Belgen tezamen ooit hebben laten zien.
Dat is toch ook wat ik zeg?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we hebben gewoon een goed groepje wielrenners op dit moment
Ja. Er waren jaren dat we überhaupt niet veel bijzonders wonnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we hebben jaren meegemaakt dat we helemaal niks wonnen in de grote rondes jaren achter elkaar
Een Quintana in vorm kan ook een uitstekende tijdrit rijden, zal niet Froome voorblijven maar het is nog niet gezegd dat Froome een minuut gaat pakken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk heeft Quintana alleen hier nog een kans.
[ afbeelding ]
De rest is niet steil genoeg.
Ik vind Dumoulin een veel mooier renner.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gesink is Gesink, dat gaat wel wat verder dan puur nationalisme hoor
Froome zie ik wel nog een paar seconden terug pakken en dan krijgen we een heerlijke strijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een Quintana in vorm kan ook een uitstekende tijdrit rijden, zal niet Froome voorblijven maar het is nog niet gezegd dat Froome een minuut gaat pakken.
Nee, maar dit was wel een bergetappe van de buitencategorie. Wel jammer voor Movistar, anders hadden ze hem nog kunnen uitspelen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is de Aubisque hoger dan 2000 meter?
Voorafgaand aan deze Vuelta wellicht, maar in algemene zin zou ik dit niet durven stellen. Wattages van Gesink in de Tour van vorig jaar lagen bijvoorbeeld ook hoger dan die van Kruijswijk in de Giro dit jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kruijswijk is ook een beter renner en veel beter klimmer. Voor Gesink is zo'n ritzege als vandaag heel knap. Was de beste klimmer in de kopgroep, dus vind ik dit logisch.
Sowieso de eerste etappe in een grote ronde. Met afstand z'n grootste zege.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk een echt prestigieuze bergop winst van Gesink, het trauma van die rit naar Mont Ventoux waar hij in de laatste meters op geniepige Australische wijze in de laatste paar meters door die Australische wieltjeszuiger (Evans) voorbij werd gestoken kan ik nu eindelijk achter me laten.
Ik schat de overwinningen in Emilia en zeker Quebec waar hij o.a. Sagan verslaat in de sprint hoger in.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso de eerste etappe in een grote ronde. Met afstand z'n grootste zege.
Dat zeker, ga het helaas niet zien. Opnemen dan maar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Froome zie ik wel nog een paar seconden terug pakken en dan krijgen we een heerlijke strijd.
Omdat Gesink gelijk goed was in de eerste etappe bergop. Kruijswijk moet het altijd hebben van z'n herstelvermogen dus die kan die subtop-wattages gewoon vasthouden tot het eind van de ronde.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voorafgaand aan deze Vuelta wellicht, maar in algemene zin zou ik dit niet durven stellen. Wattages van Gesink in de Tour van vorig jaar lagen bijvoorbeeld ook hoger dan die van Kruijswijk in de Giro dit jaar.
De beste Gesink (die van jaren terug) was gewoon een niveau beter dan Kruijswijk, maar die zullen we waarschijnlijk nooit meer zien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voorafgaand aan deze Vuelta wellicht, maar in algemene zin zou ik dit niet durven stellen. Wattages van Gesink in de Tour van vorig jaar lagen bijvoorbeeld ook hoger dan die van Kruijswijk in de Giro dit jaar.
Voor een klimmer is de koninginnerit in een grote ronde toch bijna ongeëvenaard? Sagan verslaan is misschien knapper, maar dit is een mooiere overwinning.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik schat de overwinningen in Emilia en zeker Quebec waar hij o.a. Sagan verslaat in de sprint hoger in.
Dat mag je vinden. Ik vind het verhaal van Gesink veel bijzonderder.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind Dumoulin een veel mooier renner.
Word je daar echt blij van?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Columbiafan het volgende:
Kragh Andersen winy in Noorwegen
Niveau beter dan kruijswijk ben je potentieel tourwinnaar, dat is Gesink nooit geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De beste Gesink (die van jaren terug) was gewoon een niveau beter dan Kruijswijk, maar die zullen we waarschijnlijk nooit meer zien.
Die Gesink was even goed als Nibali en die heeft, voor zover ik weet, de Tour gewonnen.Niet zo goed als Quintana of Froome, maar daar wel vlak achter.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niveau beter dan kruijswijk ben je potentieel tourwinnaar, dat is Gesink nooit geweest.
Mooier ben ik ook zeker mee eens, zeker omdat hij vandaag de hele dag in de ontsnapping was. Maar dat is wat anders dan groter imho.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor een klimmer is de koninginnerit in een grote ronde toch bijna ongeëvenaard? Sagan verslaan is misschien knapper, maar dit is een mooiere overwinning.
Zeker, ik heb ook meer een zwak voor Gesink. Al zie ik in Dumoulin nog wel een potentiele top 3 renner in een grote ronde, iets was Gesink (net) niet gelukt is en ook niet meer gaat lukken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind het verhaal van Gesink veel bijzonderder.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:20 schreef Dennism het volgende:
Lol, heb de dagzege in CM! Altijd goed vertrouwen in Gesink en Sjors
quote:
Mijn lafheid heeft me eindelijk genekt, op het laatst Elissonde eruit gegooid voor Scarponi. Maar dit terzijde.quote:
De Nibali die de Tour won was gewoon beter dan Gesink ooit geweest is. Bardet, Pinot, Péraud dat niveau ja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die Gesink was even goed als Nibali en die heeft, voor zover ik weet, de Tour gewonnen.Niet zo goed als Quintana of Froome, maar daar wel vlak achter.
Inderdaad, gebroken bovenbeen lijkt hem wel blijvende schade te hebben opgeleverd helaas. Fietst volgens mij nog steeds met een ijzeren pin in z'n been.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De beste Gesink (die van jaren terug) was gewoon een niveau beter dan Kruijswijk, maar die zullen we waarschijnlijk nooit meer zien.
Dat belemmert hem idd nog steeds, zeker wanneer het wat frisser is. Daarom heeft een Giro rijden voor Gesink niet zoveel zin.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, gebroken bovenbeen lijkt hem wel blijvende schade te hebben opgeleverd helaas. Fietst volgens mij nog steeds met een ijzeren pin in z'n been.
Hoe dan ook was die Gesink een niveau hoger, veel completere renner. Ook achtereenvolgens 16e, 21e en 11e in de cqranking he, daar mag Kruijswijk alleen van dromen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Nibali die de Tour won was gewoon beter dan Gesink ooit geweest is. Bardet, Pinot, Péraud dat niveau ja.
Ik was om onverklaarbare redenen niet uit de subleague gegooid en heb dat vertrouwen beloond door nu weer boven de 50 miljoen uit te komen.quote:
Ik heb alleen Nattekat eruit gegooid. Maar die was dan ook echt AFK.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik was om onverklaarbare redenen niet uit de subleague gegooid en heb dat vertrouwen beloond door nu weer boven de 50 miljoen uit te komen.
Ik probeer een strakke kadans te houden voor het sterretje.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik was om onverklaarbare redenen niet uit de subleague gegooid en heb dat vertrouwen beloond door nu weer boven de 50 miljoen uit te komen.
Prima.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nattekat eruit gegooid. Maar die was dan ook echt AFK.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:26 schreef Mykonos het volgende:
Een keer raden wie deze topshow gemist heeft door zelf te gaan fietsen
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Na de finish fietsen natuurlijk
Omdat Nibali's carrière niet gebroken is door allerlei valpartijen, ziektes en hartproblemen. Een Gesink die normale progressie blijft boeken, was (vermoedelijk, je weet het nooit) ook tot dat niveau gestegen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Nibali die de Tour won was gewoon beter dan Gesink ooit geweest is. Bardet, Pinot, Péraud dat niveau ja.
Top 3 toch?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar met Gesink, Mollema en Dumoulin 3 man in de top 10 van de TdF
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:28 schreef Mani89 het volgende:
En Koffieplanter ligt nog in het zwembad hahaha.
Ja, ik was ook echt net 5 minuten te laat thuis voor de finishquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd
[..]
Die gaat er morgen natuurlijk finaal doorheen zakken. Maar dat maakt allemaal niet meer uit!quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:32 schreef Max23 het volgende:
Bennett gestegen naar 12 in het klassement![]()
Maar 45 seconden van de nummer 10 af
Ik blijf struggelen deze Vuelta. Maar nog steeds maar 30 punten achter het sterretje.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer een strakke kadans te houden voor het sterretje.
Dan moet je schroeien in de laatste week.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf struggelen deze Vuelta. Maar nog steeds maar 30 punten achter het sterretje.
Tjah elke grote renner heeft wel zijn verhaal. Contador, Froome, Chaves,... Ik vind Gesink een prima renner, maar Nibali is gewoon een pak veelzijdiger. Tom Dumoulin, die zie ik echt wel eens de Tour winnen. Fenomenale tijdrit, uitstekende klimmer, hij kan ook enorm schroeien op het vlakke.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat Nibali's carrière niet gebroken is door allerlei valpartijen, ziektes en hartproblemen. Een Gesink die normale progressie blijft boeken, was (vermoedelijk, je weet het nooit) ook tot dat niveau gestegen.
Ik wil dit horen!quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:49 schreef Max23 het volgende:
Ik heb net nog even op Eurosport teruggekeken
José Been kwam klaar
Bij Gesink is dat verhaal nog wel wat extremer, denk ik..quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tjah elke grote renner heeft wel zijn verhaal. Contador, Froome, Chaves,... Ik vind Gesink een prima renner, maar Nibali is gewoon een pak veelzijdiger. Tom Dumoulin, die zie ik echt wel eens de Tour winnen. Fenomenale tijdrit, uitstekende klimmer, hij kan ook enorm schroeien op het vlakke.
Vond die in Montreal mooier eigenlijk, gewoon kilometerslang solo standhouden met een paar seconden voorsprong op een sterk achtervolgend groepje met o.a. Sagan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Overwinning in Québec blijft het mooist.
Dacht dat SKA gewonnen had, maar er is blijkbaar nog een Kragh Andersenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Columbiafan het volgende:
Kragh Andersen winy in Noorwegen
keukeleire is een prima renner natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gesink is een Nederlander ergo deze zege is 1000 keer indrukwekkender dan alles wat alle Britten en Belgen tezamen ooit hebben laten zien.
Precies. Laat dit het startsein zijn van een mooie tweede carrière als rittenkaper.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef Ericr het volgende:
Mooi en nu nooit meer voor plek 6 gaan strijden in het ak
Mensen op Fok! lijken van nature zeer negatief. Vreemd eigenlijk, met al dat Nederlands succes.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
Gesink, ik zei het jullie toch. Fok jullie haters.
Gesink jonger dan 25 jaar >> Nibali jonger dan 25 jaar. Maar daarna heeft Nibali zich nog fors doorontwikkeld, en Gesink wel echt extreem veel grote tegenslagen gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tjah elke grote renner heeft wel zijn verhaal. Contador, Froome, Chaves,... Ik vind Gesink een prima renner, maar Nibali is gewoon een pak veelzijdiger. Tom Dumoulin, die zie ik echt wel eens de Tour winnen. Fenomenale tijdrit, uitstekende klimmer, hij kan ook enorm schroeien op het vlakke.
Er zijn geen Gesink haters hier.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
Ik ben het met deze posting eens minus jouw betiteling van Evans als wieltjeszuiger. Die heeft meer dan voldoende aangevallen in zijn carrière.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk een echt prestigieuze bergop winst van Gesink, het trauma van die rit naar Mont Ventoux waar hij in de laatste meters op geniepige Australische wijze in de laatste paar meters door die Australische wieltjeszuiger (Evans) voorbij werd gestoken kan ik nu eindelijk achter me laten.
Toen nog niet. En het zat me nog steeds erg hoog. Met zijn irritante zegegebaartje.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben het met deze posting eens minus jouw betiteling van Evans als wieltjeszuiger. Die heeft meer dan voldoende aangevallen in zijn carrière.
Wat niet wegneemt dat die etappe vanuit Nederlands perspectief teleurstellend was. Maar Evans heeft zijn aanvallende duit in het zakje genoeg gedaan.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Gees gaat zegevieren op de Aubisque, dat weet ik zeker.
Gesink wist een week voor de Vuelta niet eens of hij fit genoeg zou zijn om te starten, dus die was ook zonder Kruijswijk niet voor het klassement gegaan.. Had inderdaad wel gekund dat hij op dit moment dan moest knechten voor Kruijswijk, al denk ik dat Kruijswijk ook niet verder was gekomen dan plek 5/6, dan had je de gok met Gesink in de kopgroep nog wel kunnen nemen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mocht Kruiswijk niet meegedaan hebben dan zou ie gewoon weer voor het klassement gaan en anders zou ie moeten knechten voor Kruiswijk (mocht ie nog in koers zijn).
Toen viel-ie, toegegeven, nog niet veel aan. Overigens had de keer dat hij het wel deed het hem achteraf misschien wel de Tourzege gekost in 2007. Was in een Alpenrit (weet niet meer welke) en toen liep-ie op een counter.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen nog niet. En het zat me nog steeds erg hoog. Met zijn irritante zegegebaartje.
En ook het enthousiaste commentaar van D&D weg!quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Pfff. Kut nos. Zon klein stukje maar over Gees.
KUDUS?quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een genot toen ik de uitslag zag. Ik ken niemand die ik het meer gun.
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
https://twitter.com/euroteller/status/772123454741110784
Niet eens.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
En nog erger, die vreselijke dooie lul van een Joris er voor in de plaats. De man die tijdens een van Neerlands grootste klassieke overwinningen (Poels) het voor elkaar krijgt om in volle sprint de Wikipedia pagina van Poels voor te gaan zitten lezen in plaats van te becommentariëren wat voor prachtigs zich aan het ontvouwen is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En ook het enthousiaste commentaar van D&D weg!
We hebben het twitteraccount van DAM gevonden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
was een barre zoektochtquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben het twitteraccount van DAM gevonden.
Heb jij tijdens LBL naar NOS-commentaar zitten luisteren? Schaam je.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nog erger, die vreselijke dooie lul van een Joris er voor in de plaats. De man die tijdens een van Neerlands grootste klassieke overwinningen (Poels) het voor elkaar krijgt om in volle sprint de Wikipedia pagina van Poels voor te gaan zitten lezen in plaats van te becommentariëren wat voor prachtigs zich aan het ontvouwen is.
Ik wilde zoals vandaag het orgasme van Herbert terugluisteren, daar had ik mij enorm op verheugd. Maar ik kwam van een onwijs koude kermis thuis. Wat een mongool. Mongool. Joris.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij tijdens LBL naar NOS-commentaar zitten luisteren? Schaam je.
via de NOS app te terug te luisterenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde zoals vandaag het orgasme van Herbert terugluisteren, daar had ik mij enorm op verheugd. Maar ik kwam van een onwijs koude kermis thuis. Wat een mongool. Mongool. Joris.
Wuyts is fan van Gesink dus die vond het allemaal prachtig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef franklop het volgende:
Hoe was de reactie op de Belg eigenlijk? Die zijn vaak stukken enthousiaster dan Nederlanders
Ik bedoelde LBL, daar was dus geen Herbert. Wel Joris.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:34 schreef franklop het volgende:
[..]
via de NOS app te terug te luisteren
Ik verheug mij alleen op commentaar van Sierd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde zoals vandaag het orgasme van Herbert terugluisteren, daar had ik mij enorm op verheugd. Maar ik kwam van een onwijs koude kermis thuis. Wat een mongool. Mongool. Joris.
Bodega El Sierd 4 televizierringquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verheug mij alleen op commentaar van Sierd.
En de banjospeler mee laten dingen naar de talentaward.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bodega El Sierd 4 televizierring
Scherp.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:39 schreef IbanMayo het volgende:
Volgens RTL Nieuws maakt Gesink ondanks deze etappezege geen kans meer op de eindzege.
Wel 19 punten achter, dat is een eeuwigheid met de puntentelling in de Vuelta.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink staat nu 3e in het bergklassement. Misschien wordt dit z'n nieuwe doel.
Kenners.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:39 schreef IbanMayo het volgende:
Volgens RTL Nieuws maakt Gesink ondanks deze etappezege geen kans meer op de eindzege.
En het is ook wel erg kort dag gezien de etappesoorten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel 19 punten achter, dat is een eeuwigheid met de puntentelling in de Vuelta.
Yep, zie het nu ook. Eigenlijk zijn er ook niet zoveel kansen meer. Voor Elissonde is de buit wel binnen denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel 19 punten achter, dat is een eeuwigheid met de puntentelling in de Vuelta.
Vonden het erg mooi voor Robert. Zeker nadat Baekelants het niet ging reddenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:33 schreef franklop het volgende:
Hoe was de reactie op de Belg eigenlijk? Die zijn vaak stukken enthousiaster dan Nederlanders bij welke zege dan ook
Hoezo, nu al? We zijn bijna klaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Al met al een schitterend jaar voor het Nederlandse wielrennen, nu al.
Zeker. Moet Dylan alleen nog even wereldkampioen wordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Al met al een schitterend jaar voor het Nederlandse wielrennen, nu al.
Canadese Weekend, Eneco Tour, Lombardije, Parijs-Tours, het WK.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoezo, nu al? We zijn bijna klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax gaat een kutseizoen tegemoet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja kan je het nog eens zeggen
Hopelijk heeft hij deze keer wel fatsoenlijke knechten tot z'n beschikking. Vorige keer verloor hij van Wellens omdat hij alles zelf moest oplossen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin wint sowieso nog de Eneco Tour + het WK tijdrijden
Ja, de ploegentijdrit kan ook nog een probleempje worden..quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij deze keer wel fatsoenlijke knechten tot z'n beschikking. Vorige keer verloor hij van Wellens omdat hij alles zelf moest oplossen.
Stief Maribotoquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Deze rit was ook wel genieten overigens. Met commentaar van De Mart.
Ook Bobbie ontkent het bestaan van Zubeldia.quote:
Daar valt niet tegenop te dweilen.quote:
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/03-09-2016/POW_03247959quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink![]()
![]()
Is de laatste 50 km ergens terug te kijken? Liefst met Nederlandstalig commentaar.
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/03-09-2016/POW_03247959
Dat hebben ze wel gedaan, maar aangezien de politie weet over wie het gaat nemen ze de moeite niet eens om te komen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nog veel erger uit mijn dak ging dan Jozee, het verbaast me dat niemand de politie heeft gebeld.
Volgens mij is dit bedoeld als compliment, dus heel erg bedankt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel gedaan, maar aangezien de politie weet over wie het gaat nemen ze de moeite niet eens om te komen.
twitter:CafeRoubaix twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 20:31:19Today's Vuelta a Espana victory was Robert Gesink's first European one in 2156 days. reageer retweet
Misschien een verkeerde vertaling van de Condor?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:30 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar heeft Gesink "De Gans" als bijnaam in Spanje? Die naam komt in ieder geval voorbij op de facebooksite van de Vuelta.
Ze noemen hem "El Ganso", als je erop googelt dan krijg ik nog aardig wat resultaten, ook op andere websites.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:37 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde vertaling van de Condor?
quote:Ploegenspel
Victor Campenaerts nam veel werk voor zijn rekening in de kopgroep. Dat zag ook ploegleider Addy Engels “Campenaerts zorgde er voor dat het tempo erin bleef en de voorsprong groeide, daarnaast zorgde hij ervoor dat Bennett en Gesink van eten en drinken werden voorzien.”
“Het was ontzettend spannend in de finale.” Zegt ploegleider Addy Engels. “We hadden de koersradio, maar die spraken vooral over de klassementsmannen, en als je dan uiteindelijk hoort dat Gesink gewonnen heeft is dat een opluchting.” Engels was vooral bang voor Simon Yates (Orica). “Yates heeft een goede klim gereden door steeds dichterbij te komen en uit te lopen op de klassementsmannen. We hebben de tijdsverschillen aan Gesink doorgegeven en zijn hem blijven coachen.”
“In de finale bleven we geloven in de sprint van Gesink. De mannen met wie hij vooraan reed zijn explosief en we wisten wat Gesink maandag had laten zien. Dat hebben we hem ook steeds verteld en daarom ging hij vroeg de sprint aan.”
George Bennett vooruit
“Het is natuurlijk ook een beetje geluk hebben als Bennett in een groepje ervoor rijdt en Gesink en 30 seconden achter. Zo konden ze hun energie sparen en in de groep van van Gesink zaten nog twee renners van Cannondale die het gat dicht moesten rijden.” Engels gaf aan dat het wel een risico was. “We wisten dat Gesink heel sterk was dus dan hoop je maar dat de groep voor hem niet te ver weg reed."
Engels zag naast Gesink ook een sterke Bennett. “George heeft goede zaken gedaan door als vierde te eindigen. Hij stijgt hiermee in het klassement.” Bennett stijgt naar een 13e plaats in het algemeen klassement, op 6’37” van Nairo Quintana.
Morgen
“Morgen wordt het opnieuw zwaar met een finish bergop, dit keer na een korte etappe. Ik ga ervan uit dat de mannen die het voor ons kunnen doen vandaag zo diep zijn gegaan dat er morgen van herstelt moet worden. Maar zo’n overwinning als vandaag zorgt wel voor een goede motivatie binnen de ploeg.”
hersteltquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, een grandioze spelfout in dat stukje tekst van TLJ.
Die stagiair mogen ze ook meteen ontslaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, een grandioze spelfout in dat stukje tekst van TLJ.
Hij heeft ook wel een beetje een waggelende stijl. Misschien daarop gebaseerd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze noemen hem "El Ganso", als je erop googelt dan krijg ik nog aardig wat resultaten, ook op andere websites.
Het verbaast me dat Froome nog zo bizar makkelijk rijdt. Nairo heeft er alles uitgehaald vandaag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi hoor voor Gesink. Heeft hij wel verdiend. Jammer dat Nairo niet wat verder kon uitlopen, maar hij wordt echt niet weggereden in de tijdrit.
Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat Froome nog zo bizar makkelijk rijdt. Nairo heeft er alles uitgehaald vandaag.
Vier of vijf sterke aanvallen, een keer leek hij echt weg maar toen knalde Froome erachter aan.quote:
Een minuutje lijkt me echt te weinig. In een tijdrit van 37km zo goed als vlak pakt Froome normaal gesproken een kleine 2 minuten op Quintana.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi hoor voor Gesink. Heeft hij wel verdiend. Jammer dat Nairo niet wat verder kon uitlopen, maar hij wordt echt niet weggereden in de tijdrit.
Hij leek mij behoorlijk op zijn limiet te zitten elke keer op basis van het filmpje hierboven.quote:
Maar dit keer hoefde hij niet te lossen, of een autistisch eigen tempo te rijden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij leek mij behoorlijk op zijn limiet te zitten elke keer op basis van het filmpje hierboven.
Dat is de enige kans ja. Ook de etappe van zaterdag is het vooral valsplat omhoog.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoewel, het profiel van morgen is een vertekend beeld. De Formigal stelt echt geen drol voor, dat is vals plat. Misschien dat de afstand een gevaar kan zijn, maar de slotklim zelf is niet eens slotklim-worthy. Dan blijft alleen woensdag over.
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_a_Espana_2015_Stage17quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een minuutje lijkt me echt te weinig. In een tijdrit van 37km zo goed als vlak pakt Froome normaal gesproken een kleine 2 minuten op Quintana.
ikquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:26 schreef Mykonos het volgende:
Een keer raden wie deze topshow gemist heeft door zelf te gaan fietsen
Toch vind ik 54 seconden heel krap.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_a_Espana_2015_Stage17
Dit was een vergelijkbare afstand, met een vergelijkbaar profiel. Hij verloor anderhalve minuut op Dumoulin in wereldvorm, terwijl hijzelf niet op zijn best was toen. Ook Froome is beduidend minder dan in de Tour. Dat is logisch, maar het lijkt me wel een feit.
Het gaat er idd om spannen. Hoeveel seconde moet Quintana woensdag pakken of denk je dat dit voldoende is?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Vuelta_a_Espana_2015_Stage17
Dit was een vergelijkbare afstand, met een vergelijkbaar profiel. Hij verloor anderhalve minuut op Dumoulin in wereldvorm, terwijl hijzelf niet op zijn best was toen. Ook Froome is beduidend minder dan in de Tour. Dat is logisch, maar het lijkt me wel een feit.
Het is krap, en Froome lijkt me nipt in het voordeel, maar het lijkt me niet zo dat hij er even met minuten komt smijten. Quintana heeft nog een beetje marge nodig denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Toch vind ik 54 seconden heel krap.
Ik denk dat een seconde of vijftien / twintig nodig gaat zijn. Dus een seconde of tien plus boni's, want Movistar gaat dat echt niet laten gaan woensdag. Als Chaves zich er nog tussen zou kunnen wurmen, zou het helemaal fantastisch zijn. Die gaat er ook nog werk aan hebben met König in de achtergrond.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat er idd om spannen. Hoeveel seconde moet Quintana woensdag pakken of denk je dat dit voldoende is?
Zegt genoeg over deze Vuelta.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Formolo staat 11e in het klassement trouwens. Die heb ik amper nog gezien joh. Vandaag even.
Die Zjosquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:03 schreef forzaudinese het volgende:
Jos van Emden is al vast aan het oefenen voor na de tijdrit !![]()
![]()
Al die Spanjaarden bij de Team bus denken dat hij Gesink is.![]()
https://www.facebook.com/(...)eos/722315237917241/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |