Ja dat was geoorloofd gisterenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij pikkediefte het van mij af gister
In de Randstad zie je niks andersquote:In de mail schrijft de locatiedirecteur dat op de school een schoonmaker is aangesteld met een zwarte huidskleur. Over de aanleiding voor de mail schrijft hij: "Het is nu eenmaal niet zo gebruikelijk dat zo'n donkere man wordt benoemd".
http://nos.nl/artikel/212(...)arte-medewerker.html
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen?![]()
[..]
In de Randstad zie je niks anders
Daar hebben ze het niet over. Ze geven wel aan dat hij christelijk is opgevoed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Roffa123 het volgende:
Ik vind dat we het jodendom als religie moeten beschouwen en iedere Nederlander verplicht 1xperweek naar de Synagoge moet.
Kampen... zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?
Je hebt niet over pro Israel maar dat ik verplicht naar een synagoge moet. Hoezo niet verplicht naar een moskee ook dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Is maar een suggestie dat we Pro-Israel worden. Is ons leger namelijk wel.
Het was maar een grapje om te kijken hoe mensen gingen reageren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt niet over pro Israel maar dat ik verplicht naar een synagoge moet. Hoezo niet verplicht naar een moskee ook dan?
Ben Gurion.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie heeft je nu weer hier heen gestuurd Roffa?
Dit is geen plek om grappig te doen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:01 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje om te kijken hoe mensen gingen reageren.
Maar de titel is, 'Haha' Neequote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is geen plek om grappig te doen hoor.
Dat lust ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ben jij dr zo eentje? Wil je misschien een jodekoek?
nee, sta hier een partij te janken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is geen plek om grappig te doen hoor.
Wauw hahaquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, sta hier een partij te janken.
- kan ook door het uitje komen wat ik probeer te snijden -
emotionele aangelegenheid hoorquote:
Etnische Nederlander, 14 jaar, woonachtig in Steenbergen, geboren in Ziekenhuis Lievensberg (Nu Bravis) te Bergen op Zoom. Wil je nog meer weten?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar roffa vertel wat over jezelf
Wat voor werk doe je en hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Etnische Nederlander, 14 jaar, woonachtig in Steenbergen, geboren in Ziekenhuis Lievensberg (Nu Bravis) te Bergen op Zoom. Wil je nog meer weten?
Koekoek er staat 14 jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en hoe oud ben je?
Ehm 29-08-2002. ja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stom daar lees ik idd over heen![]()
Ben je serieus nog zo jong?
Levenslied is Hazes ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:10 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee, ik luister ook geen boef, ismo, sevn.
Ik luister Levenslied en Hardcore.
Hazes inderdaad, van die meezingers. En Hardcore House.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Levenslied is Hazes ofzo?
Maar gebruik je voor Amsterdam dan ook Damsco?
Hmm vind ik beide niksquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Hazes inderdaad, van die meezingers. En Hardcore House.
Voor Amsterdam gebruik ik 020. Roffa gebruik ik alleen vanwege Rotterdam.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Levenslied is Hazes ofzo?
Maar gebruik je voor Amsterdam dan ook Damsco?
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Etnische Nederlander, 14 jaar, woonachtig in Steenbergen, geboren in Ziekenhuis Lievensberg (Nu Bravis) te Bergen op Zoom. Wil je nog meer weten?
Krantenwijk, ik ben geen gabber, Wel ben ik in Juni naar een concert van iron maiden geweest, wat wel andere muziek is als deze 2.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm vind ik beide niksMaar je bent een gabber? En heb je een bijbaantje?
Blank, gewoon een Nederlander dat mn Familie hier ookal leefde in 1600.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Oversight het volgende:
[..]wat is een etnische nederlander?
Ja geloof dat daar geen gabbers heen gaanquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Krantenwijk, ik ben geen gabber, Wel ben ik in Juni naar een concert van iron maiden geweest, wat wel andere muziek is als deze 2.
Dat is zeer belangrijk om te melden. Dat begrijp je toch wel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Oversight het volgende:
[..]wat is een etnische nederlander?
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Blank, gewoon een Nederlander dat mn Familie hier ookal leefde in 1600.
Ja, metal/hardrock. Ging daar heen met mn pa. Die is ook naar Parkzicht vroeger geweest enzo wat dan Hardcore was. Maar ook naar metal.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof dat daar geen gabbers heen gaanIs meer Metal toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |