Ja dat was geoorloofd gisterenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja jij pikkediefte het van mij af gister
In de Randstad zie je niks andersquote:In de mail schrijft de locatiedirecteur dat op de school een schoonmaker is aangesteld met een zwarte huidskleur. Over de aanleiding voor de mail schrijft hij: "Het is nu eenmaal niet zo gebruikelijk dat zo'n donkere man wordt benoemd".
http://nos.nl/artikel/212(...)arte-medewerker.html
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen?![]()
[..]
In de Randstad zie je niks anders
Daar hebben ze het niet over. Ze geven wel aan dat hij christelijk is opgevoed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Roffa123 het volgende:
Ik vind dat we het jodendom als religie moeten beschouwen en iedere Nederlander verplicht 1xperweek naar de Synagoge moet.
Kampen... zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen, maar hoe gererformeerd was die school?
Je hebt niet over pro Israel maar dat ik verplicht naar een synagoge moet. Hoezo niet verplicht naar een moskee ook dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Is maar een suggestie dat we Pro-Israel worden. Is ons leger namelijk wel.
Het was maar een grapje om te kijken hoe mensen gingen reageren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt niet over pro Israel maar dat ik verplicht naar een synagoge moet. Hoezo niet verplicht naar een moskee ook dan?
Ben Gurion.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie heeft je nu weer hier heen gestuurd Roffa?
Dit is geen plek om grappig te doen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:01 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje om te kijken hoe mensen gingen reageren.
Maar de titel is, 'Haha' Neequote:Op zaterdag 3 september 2016 18:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is geen plek om grappig te doen hoor.
Dat lust ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:04 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Ben jij dr zo eentje? Wil je misschien een jodekoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |