Ja pfoe, straks komt SER alweer, dan gaat dat hardquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Dan moet ik hier wel ff gepost hebben voordat hij weer dicht is
Dat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Kerstquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja pfoe, straks komt SER alweer, dan gaat dat hard
achterhaalde gebeurtenis.quote:
Hallo Jon bakker!quote:
+1.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi, ben je nog actief op FOK! ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Dit radioprogramma verdient een eigen topic... iedere vrijdagavond van 19.00 tot 22.00 Ekstra Weekend met Michiel Veenstra en Gerard Ekdom.... 3 uur lang lachen, gieren en brullen aan het begin van je weekend....
Hoogtepunt: De Wildprik
Overigens ligt Ekdom nog bij te komen van de Serious Request... vanavond als vervanger Paul Rabbering
www.3fm.nl
www.metmichiel.nl
http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_Weekend
Snelheden van 6 posts per dag, voor de gelegenheid gooit SC er een dubbele faxhoeveelheid tegenaan en zien we Hans terug.quote:Op zondag 4 september 2016 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Jubileum is 29 december dus.
Dat wordt een knalfuif van heb ik jou daar
quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Snelheden van 6 posts per dag, voor de gelegenheid gooit SC er een dubbele faxhoeveelheid tegenaan en zien we Hans terug.
quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Snelheden van 6 posts per dag, voor de gelegenheid gooit SC er een dubbele faxhoeveelheid tegenaan en zien we Hans terug.
Verdomme.quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een mooi jubileum voor deze door jou gestarte SC is aanstaandequote:
Ja da's best coolquote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een mooi jubileum voor deze door jou gestarte SC is aanstaande
jouw optimisme is altijd zo opbeurend ceetjequote:Op zondag 4 september 2016 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Je was bij de geboorte, je ziet het kadaver nu.
Stil.
Mooi.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Je was bij de geboorte, je ziet het kadaver nu.
Stil.
Mooi.
Het is haast net zo groot als mijn...quote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jouw optimisme is altijd zo opbeurend ceetje
quote:Op zondag 4 september 2016 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is haast net zo groot als mijn...
Sarcasme.
Helaas, da's een lastige datum/periode om een meetje oid te plannen...quote:Op zondag 4 september 2016 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Jubileum is 29 december dus.
Dat wordt een knalfuif van heb ik jou daar
Hier ook.quote:Op maandag 5 september 2016 07:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goedemorgen Jimmy!
De zon breekt hier weer door
Vandaag op een verse bonenkoffie locatie.quote:
Wij hebben hier ook verse bonenkoffiequote:Op maandag 5 september 2016 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag op een verse bonenkoffie locatie.
De hele week ben ik hier zelfs!
Genot
Jaloers.quote:Op maandag 5 september 2016 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag op een verse bonenkoffie locatie.
De hele week ben ik hier zelfs!
Genot
zeker, maar net even te lang doorgegaan.quote:Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
EkStra Weekend is een episch stukje bazenradio
Eens.quote:Op maandag 5 september 2016 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, maar net even te lang doorgegaan.
Filterkoffie?quote:Op maandag 5 september 2016 09:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
Hier moeten we het met van die smerige poederkoffie doen. Of hoe die meuk ook heet.
Filterkoffie is top! (mits niet uit een automaat, maar gewoon lekker thuis gezet).quote:
quote:
Ja dat zal wel. Uit zo'n vacuumzak. Met zo'n smerige crèmelaag erop.quote:Op maandag 5 september 2016 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Filterkoffie is top! (mits niet uit een automaat, maar gewoon lekker thuis gezet).
Dat is stroopkoffiequote:Op maandag 5 september 2016 09:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zal wel. Uit zo'n vacuumzak. Met zo'n smerige crèmelaag erop.![]()
Thuis heerlijk bonenkoffie.![]()
En de "top song".quote:Op maandag 5 september 2016 09:27 schreef Bronson het volgende:
Megahit & Alarmschijf voor aankomende vrijdag is ook bekend.
Nieuw album en optreden voor Anouk
Mag het toch hopen van niet, wat een verschrikkelijk trioquote:Op maandag 5 september 2016 09:41 schreef Evertjan het volgende:
wanneer worden de DJ's bekend gemaakt die het Glazen Huis in gaan? Ik gok op de volgende 3
Michiel
Domien
Frank
Ik zou de deur van het huis gewoon open laten staan.quote:Op maandag 5 september 2016 09:41 schreef Evertjan het volgende:
wanneer worden de DJ's bekend gemaakt die het Glazen Huis in gaan? Ik gok op de volgende 3
Michiel
Domien
Frank
jij wil zeker alleen maar Giel?quote:Op maandag 5 september 2016 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag het toch hopen van niet, wat een verschrikkelijk trio
Ik denk dat hij Evers erin wil hebbenquote:
Beter wacht je daar nog een paar maanden mee.quote:Op maandag 5 september 2016 09:41 schreef Evertjan het volgende:
Michiel
Domien
Frank
Dat is gewoon potgrond met heet water er overheen... "Office-coffee"quote:Op maandag 5 september 2016 09:19 schreef Bronson het volgende:
Ja dat zal wel. Uit zo'n vacuumzak. Met zo'n smerige crèmelaag erop.![]()
Hoor je hem nu pas? Dat nummer is verdomme op elke zender alarmschijf, mega(s)hit, topsong etc....quote:Op maandag 5 september 2016 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor net die "nieuwe" van Kensington voor het eerst.
HAHAHAHAHAHA. Wat een crap. Wat dat betreft wel een stabiele "band".
Afgelopen dagen geen NL radio geluisterdquote:Op maandag 5 september 2016 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoor je hem nu pas? Dat nummer is verdomme op elke zender alarmschijf, mega(s)hit, topsong etc....
Het is exact hetzelfde als alle andere nummers, ze doen een Dotannetje... Maar dan met NOG meer galm...
Vroeger had je de loudness war, nu heb je de galm-war....
Bonerkoffie XDquote:Op maandag 5 september 2016 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baas
Ik sta nog op 1
Ondanks die bonenkoffie
hoezo? Lekker vakantiequote:Op maandag 5 september 2016 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas, da's een lastige datum/periode om een meetje oid te plannen...
Het valt op een donderdag, het weekend ervoor is kerst en het weekend erna is oud en nieuw.quote:
Nu al een kut jaar!quote:Op maandag 5 september 2016 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Het valt op een donderdag, het weekend ervoor is kerst en het weekend erna is oud en nieuw.
Echt, verschrikkelijk. Net een paar dagen vakantie, waardeloosquote:
prima toch, iedereen vrijquote:Op maandag 5 september 2016 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Het valt op een donderdag, het weekend ervoor is kerst en het weekend erna is oud en nieuw.
Ok bedankt.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al mijn walging uitgesproken over de Megahit van deze week? Nog niet hè? Oké, bij dezen dan.
Serieus.... - vijf weken op rij overgewaardeerde Nederlandse nummers. Niet noodzakelijkerwijs allemaal slecht, maar zeker niet goed genoeg om Megahit te zijn. Dotan met z'n gebruikelijke meuk, Chef' Special met een zwaar ondermaats nummer, de hype die Jett Rebel heet, Rondé met een nummer waarvan er wekelijks twintig verschijnen en dan nu Kensington; het kon niet uitblijven natuurlijk. Zelfs al bracht Kensington een scheet op single uit, dan nog werd het Megahit.
Ik heb niks tegen het draaien en promoten van Nederlandse muziek, maar je kunt ook doordraven. Geen van deze vijf nummers komt ook maar in de buurt van werkelijk de beste nieuwe track van de week zijn. Al deze overmatige aandacht gaat ten koste van goede muziek die hierdoor geen aandacht krijgt. En het is ook zo eentonig allemaal; altijd dat (pop) rock-soundje. De bandjes, zeg maar. De wat meer elektronische muziek van eigen bodem, zoals Klyne en IX, wordt totaal genegeerd.
Ja, Klyne is tot Serious Talent gebombardeerd een tijdje geleden. Maar muziek van ze draaien op 3FM, ho maar. IX is ook zo'n artiest. Prima nieuw nummer uitgebracht, maar 3FM is drukker met de nieuwste kutplaat van Jett Rebel en Kensington.
Tot zover mijn rant.
Nou nou echt wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hebben we er weer een beetje zin in vandaag?!?!
Fan gespotquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu voor de tweede keer die nieuwe van Kensington voorbij komen op 538. Wordt die single geproduceerd door dove mensen ofzo? Klinkt echt nérgens naar. Manmanman.
Ze zitten ook in een flinke Kensing ton, beste galmbak...quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu voor de tweede keer die nieuwe van Kensington voorbij komen op 538. Wordt die single geproduceerd door dove mensen ofzo? Klinkt echt nérgens naar. Manmanman.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze zitten ook in een flinke Kensing ton, beste galmbak...
geen ideequote:Op dinsdag 6 september 2016 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zouden ze hun eigen nummers wel eens terugluisteren? Of plempen ze alles zo maar de ether in?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
geen idee![]()
Het is hun "sound"... Ik hou er totaal niet van...
Jammer ook dat ze met die sound alleen maar hetzelfde nummer maken. Geldt ook voor Dotan.
Coldplay heeft ook een sound, maar die maken tenminste nog allemaal verschillende nummers...
Vanmorgen én Oceans én Distant Sun. Vriend voor het leven, die Michiel.quote:
ja de hits zijn allemaal zeikplaten ja, maar ik hoor wel degelijk verschil.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coldplay maakt al jaren hetzelfde liedje.
Oh die heb ik dan net weer gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanmorgen én Oceans én Distant Sun. Vriend voor het leven, die Michiel.
Hij zat precies voor De Staat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan net weer gemist.
quote:
waar een wil is..............quote:Op maandag 5 september 2016 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet je nog iets van animo hebben...
I feel you bro!quote:Op woensdag 7 september 2016 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
Weer een waanzinnige zomerdag vandaag
Gelukkig mag ik werken
Tettenquote:
rustig muisquote:Op woensdag 7 september 2016 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ellie Goulding maakt een liedje voor een soundtrack van een potentiele blockbuster.
Gras is groen, bal is rond.
quote:Op woensdag 7 september 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Exclusieve 3FM Kensington Show?
Zozo.
Tering. Na één nummer heb je het dan wel gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Exclusieve 3FM Kensington Show?
Zozo.
quote:Op woensdag 7 september 2016 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering. Na één nummer heb je het dan wel gehoord.
Ben jij het brein achter Rumag?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben jij het brein achter Rumag?
quote:Op woensdag 7 september 2016 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben jij het brein achter Rumag?
Ik ZOU vrijdag Crystal Fighters kunnen zien als ik wil...quote:Op woensdag 7 september 2016 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin in Lion in the morning sun
quote:Op woensdag 7 september 2016 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zin in Lion in the morning sun
wat houdt je tegen mintquote:Op woensdag 7 september 2016 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ZOU vrijdag Crystal Fighters kunnen zien als ik wil...
Het is op vrijdagavond, bij eendje in de buurt die de volgende ochtend om 7u moet beginnen. Da's niet echt praktisch.quote:
Pas op, Roel wordt boos.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:26 schreef Againzender het volgende:
Als mijn vrouw al zegt bij het horen van de nieuwe Kensington: dat is toch al jaren ouddan bevestigt dat wel weer de eentonigheid van hun werk.
Leuk dat ze volle zalen trekken, maar niets voor mij.
Sorry. Ik bedoelde dat alles van ze ruk is.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde dat alles van ze ruk is.
Goedzo.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde dat alles van ze ruk is.
vetquote:
Ik. Kan. Niet. Wachten.quote:
Soms. Behalve bij volle maan, dan verandert 'ie in een wolfrolf.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijkt die jongen die bij 3FM zit (Sirolf?) hier nog steeds mee?
Mijn tellert staat ook op 2quote:
baasquote:Op donderdag 8 september 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn tellert staat ook op 2
mooiquote:Op donderdag 8 september 2016 21:28 schreef Evertjan het volgende:
hij verteld dat Zeroes Request weer terug komt
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister je maar lekker naar Radio Veronica
Vanmiddag bbq op kantoor dus dan kan ik tenminste wat biertjes drinken... Secundaire arbeidsvoorwaardenquote:
quote:
Veenstra gaf al een voorzetje vorig uurquote:
Dat zeg je verkeerd, Michiel mocht met jou op de fotoquote:Op zaterdag 10 september 2016 09:05 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben gister naar de feestweek in Vroomshoop geweest. Daar mocht ik op de foto met Michiel. Ik heb een hele toffe avond gehad.
Er stond een feesttent in de stad. Vrijdag kwamen een lokale dj, Michiel Veenstra en Mental Theo. Zaterdag was er ook een optreden van Perfect Showband. En er was nog een kermis in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2016 09:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, Michiel mocht met jou op de foto.
Maar wat was er allemaal te doen in Vroomshoop?
Nou is het ook best wel kut hoor, dat Bastille.quote:
Eens, maar die Randy Timmers is echt een zuurpruim van de bovenste plank.quote:Op maandag 12 september 2016 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is het ook best wel kut hoor, dat Bastille.
Zelfde liedje toch?quote:Op maandag 12 september 2016 11:33 schreef Bronson het volgende:
Dit is dan weer beetje overdreven he.
De meeste goede nummers van Cash (pre 1963) zijn deprimerend....quote:Op maandag 12 september 2016 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi, maar wat deprimerend zeg.
Ik weet.quote:Op maandag 12 september 2016 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste goede nummers van Cash (pre 1963) zijn deprimerend....
Deprimerende nummers zijn gewoon het mooist vaak
Overigens is dit geen nummer van Cash zelf.
Je moet't ook niet de hele dag door draaienquote:Op maandag 12 september 2016 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar als je dit de hele dag draait dan wil je toch zelfmoord plegen?
quote:Op maandag 12 september 2016 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gis is een waardeloos package, zo slecht gebouwd
Toch een raadsel dat er echt niks beters gemaakt kan worden
QGis is opensource en dus beter, maar ook daar gaat veel mis.quote:
QFTquote:Op dinsdag 13 september 2016 08:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Chef Special, wat een niksige meuk is dat toch
quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
twitter:Passetti twitterde op maandag 12-09-2016 om 19:51:29Chef' Special. Dat is net zo slecht voor mijn gezondheid als die lelijkheid van Will & The People. Waar is de Clearasil? reageer retweet
Inderdaad, Will & The People is vergelijkbare rommel. En de Crystal Fighters.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
René de filelezer is het overigens met je eens.twitter:Passetti twitterde op maandag 12-09-2016 om 19:51:29Chef' Special. Dat is net zo slecht voor mijn gezondheid als die lelijkheid van Will & The People. Waar is de Clearasil? reageer retweet
Passetti noemde zelf ook nog (terecht) Bastille en Kensingtonquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, Will & The People is vergelijkbare rommel. En de Crystal Fighters.
Bastille heeft nog wel redelijke nummertjes gemaakt tussen hun gebruikelijke middelmatige repertoir. Kensington kan ik niet echt slecht noemen, maar het stel toch ook niet echt iets voor, beetje zoals Kane vroeger.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Passetti noemde zelf ook nog (terecht) Bastille en Kensington
Ik hoorde een live opname van afgelopen vrijdag van Kensington en dat klonk al een stuk aangenamer. Dat kwam met name omdat het niet meer zo geproduceerd klonk en ze volgens mij het galmapparaat hadden opgeblazen. Thank God!quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bastille heeft nog wel redelijke nummertjes gemaakt tussen hun gebruikelijke middelmatige repertoir. Kensington kan ik niet echt slecht noemen, maar het stel toch ook niet echt iets voor, beetje zoals Kane vroeger.
Dan nog steeds zijn ze een Kings of Leon rip-off.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde een live opname van afgelopen vrijdag van Kensington en dat klonk al een stuk aangenamer. Dat kwam met name omdat het niet meer zo geproduceerd klonk en ze volgens mij het galmapparaat hadden opgeblazen. Thank God!
Dan zou ik maar niet de uitzending van DWDD terugkijken van gisteren. Manmanmanquote:Op dinsdag 13 september 2016 08:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was het slecht? Ik vond die cover van 21 Pilots net erg slecht gezongen. Zanger vloog constant uit de bocht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet de uitzending van DWDD terugkijken van gisteren. Manmanman
Alles ook het interview met de band ze waren 3 maanden in de VS en gebruikte gelijk al allemaal Engelse termen en woordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Was het slecht? Ik vond die cover van 21 Pilots net erg slecht gezongen. Zanger vloog constant uit de bocht.
Net als die bokser, hoe heet hij ook al weer Regilio Tuurquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alles ook het interview met de band ze waren 3 maanden in de VS en gebruikte gelijk al allemaal Engelse termen en woorden
voor 120K per jaar zou ik het nog overwegen, ook al gaat het tegen m'n principes...quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zou dat toch zijn dat al die programmamakers en dj's alle Nederlandse popmuziek zo geweldig vinden? Mensen met verstand van muziek en een beetje smaak prikken toch zo door bandjes als Chef Special heen? Ik zou dat gejubel van Giel mijn bek niet uit kunnen krijgen.
Giel zal toch wel meer vangen? Ik zou toch wel af en toe door de mand vallen en men zou aan mij merken dat ik het helemaal niks vind. Zoals dat nummer net van Kent Jones, dat is toch je reinste troep?quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
voor 120K per jaar zou ik het nog overwegen, ook al gaat het tegen m'n principes...
Ja Henk was wel een held daarinquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Giel zal toch wel meer vangen? Ik zou toch wel af en toe door de mand vallen en men zou aan mij merken dat ik het helemaal niks vind. Zoals dat nummer net van Kent Jones, dat is toch je reinste troep?
Ik kan me herinneren dat Henk Westbroek wel eens nummers afkondigde met de artiest en titel en dan daarna zei '..en da's best een leuk plaatje' maar dan op een hele denigrerende toon
Die zit op 350-400K idd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Giel zal toch wel meer vangen?
Damn, dan vind ik Dotan opeens ook top!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Damn, dan vind ik Dotan opeens ook top!
Voor dat geld draai ik elk uur de 4 Non Blondes, gevolgd door een lofzang op Linda Perry van 5 minuten..quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voor dat geld draai ik elk uur de 4 Non Blondes, gevolgd door een lofzang op Linda Perry van 5 minuten..
En Lucilectric.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En met een beetje Lemon Tree tussendoor uiteraard
.
heeft paul zijn bril alweer terugquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:09 schreef Evertjan het volgende:
lekker hoor Fall Out Boy tijdens Rabradio!
was hij bij de contractverlening niet onder de norm terechtgekomen?quote:
ik geloof dat er ruimte vrij kwam bij BNN/VARA met het vertrek van Coen en Sander. Ekdom is ook daarom geloof ik overgestapt naar BNN/VARA omdat ze bij de AVRO/TROS niet hoger konden gaan met zijn salarisquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was hij bij de contractverlening niet onder de norm terechtgekomen?
Hm, zou kunnen, maar da's uit het jaarverslag niet op te maken: https://www.radiofreak.nl(...)oven-balkenendenorm/quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was hij bij de contractverlening niet onder de norm terechtgekomen?
Ik ken ook echt niemand in mijn omgeving die lid is van een omroep.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:55 schreef SilentChaos het volgende:
Dat omroepen überhaupt nog leden hebben... Vind dat echt uit de "tv-gids" tijd
ik ben vroeger een tijd lid geweest van BNN maar dat was echt in de beginjaren nog met Bart de Graafquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ken ook echt niemand in mijn omgeving die lid is van een omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |