Nee, dat klopt wel. Ze hebben zelf ook aangegeven na de vermissing zeer beperkt contact te hebben gehad. Waren nogal verschillend en wilde het waarschijnlijk ook op hun eigen manier verwerken. Dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 01:58 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus door elkaar gehaald. Mijn fout! Maar heb dan wel het dat ze niet echt samen zijn opgetrokken hierin. Hoewel dat privé natuurlijk heel anders kan zijn.
The Daily Beast, http://www.thedailybeast.(...)-the-full-story.html of lees de OP.quote:Op zondag 4 september 2016 01:47 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik heb alle afbeeldingen gezien van Matteo waar haal je deze foto ineens vandaan.
Er is hier toen over ook geen onderwerp over gewijddat dit wel eens een SOS bericht zou zijn.
Als dit zo is moet dat toch wel vreselijk zijnquote:Op zondag 4 september 2016 08:44 schreef Loekie1 het volgende:
Ik las dat de telefoon van Kris dagenlang niet gebruikt is terwijl de batterij niet op was, wat erop lijkt dat Kris buiten bewustzijn was en Lisanne de code niet wist.
Die van de H is wel gered...quote:Op zondag 4 september 2016 08:44 schreef Loekie1 het volgende:
Ik las dat de telefoon van Kris dagenlang niet gebruikt is terwijl de batterij niet op was, wat erop lijkt dat Kris buiten bewustzijn was en Lisanne de code niet wist.
Ze had beter met witte stenen oid SOS kunnen vormen. Maar ik vind SOS wel slimmer dan de H van Help die de bergbeklimster laatst maakte.
Hoe dan ook, de reddingsactie was een grote fail, na twee weken pas gaan bedenken dat ze misschien verder zijn gegaan.
Maar niet door die 'H'. Een H alleen valt nauwelijks op. Op de foto die jij plaatst staat HILF, dat valt wel op.quote:Op zondag 4 september 2016 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die van de H is wel gered...
Het ligt er ook maar net aan waar je zit en wat je voor handen hebt.
Meest makkelijk is een paddock, en dat met wat voorhanden is een a natuurlijk teken maken.
Deze twee dames werden ook gered.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het belangrijk is dat er iets onnatuurlijks is, wat opvalt vanuit een helicopter. Moeten ze je natuurlijk wel aan het zoeken zijn..quote:Op zondag 4 september 2016 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Maar niet door die 'H'. Een H alleen valt nauwelijks op. Op de foto die jij plaatst staat HILF, dat valt wel op.
Dat vraag ik me ook af, de artikelen die in het AD stonden zijn van eind juli en begin augustus.quote:Op zondag 4 september 2016 09:53 schreef Wimperkruller het volgende:
Zijn conclusie is ook weer een ongeluk. Dus vanwaar in het nieuws?
Dat reddingsteam heeft daar ook niets kunnen doen.quote:Op zondag 4 september 2016 09:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zo zie je maar dat er beter meteen een Nederlands reddingsteam naartoe kan. Op zo'n toeristenoord zijn ze niet gebaat met veel negatieve publiciteit dus doen ze hun best niet.
Dat zeg ik jij bent duidelijk nog nooit in de jungle geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:06 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je me hier behoorlijk mistast hoor.
In die jungle daar zijn gebaande paden, die je kan belopen. Zolang je je houdt aan deze paden hoef je niet te verdwalen. Mocht je uiteindelijk wel verdwalen, en je hebt een (goede) landkaart heb je altijd meer kans om de weg terug te vinden dan wanneer je deze niet hebt.
Jij gaat me toch een shit storm over je heenkrijgen.quote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef SeLang het volgende:
Ik heb me even ingelezen met dat Daily Beast artikel en heb het gevoel dat het allemaal vrij duidelijk is wat er waarschijnlijk is gebeurd.
Ze zijn kennelijk aan de verkeerde kant van de Continental Divide terechtgekomen en zijn gaan afdalen de verkeerde kant op. Daar zijn ze verdwaald en vanwege de steilheid en moeilijke begaanbaarheid aan die kant zijn ze in feite klem komen te zitten tussen de rivieren en ravijnen daar.
Eén van de twee is daar waarschijnlijk gevallen en (na een tijdje) overleden. De andere heeft foto's gemaakt om locaties te markeren en heeft geprobeerd om weg te komen en is waarschijnlijk ook verongelukt bij bijvoorbeeld een rivercrossing. Verklaart ook die gebroken voetbeentjes en waar de botresten en rugzak zijn gevonden. Verklaart de opgevouwen broek op een rots (marker bij de crossing). En de speurhonden vonden niets omdat de meisjes al in een gebied zaten waar die niet meer konden komen (speurhonden kunnen niet over de wire-bridges).
We zullen nooit weten of het precies zo is gebeurd maar dit ligt het meest voor de hand en is consistent met wat we wel weten en ook logisch met wat je verwacht dat ze zouden doen.
Neu, ik heb een etui met handcrème, zonnebrand en meer van dat soort spul en een spiegeltje. Ik zou dus een spiegeltje bij mij hebben als ik even zou gaan hiken. Ik ga niet steeds die etui doorlopen wat erin en wat eruit kan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:51 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Die spiegel meenemen vind ik idd wel wat raar
Dat zou dan wel iets zijn wat ze niet terug heeft/hebben gestopt in de tas. De telefoons, camera, BH's, leeg flesje, etc. zaten er wel in.quote:Op maandag 5 september 2016 23:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Neu, ik heb een etui met handcrème, zonnebrand en meer van dat soort spul en een spiegeltje. Ik zou dus een spiegeltje bij mij hebben als ik even zou gaan hiken. Ik ga niet steeds die etui doorlopen wat erin en wat eruit kan.
Nou ja, ik heb me er net voor het eerst even een uurtje in verdiept en ik zie geen enkel mysterie. Er zijn kennelijk zelfs foto's waar ze zelf op staan en die genomen zijn ver aan de verkeerde kant van de Continental Divide. Dan weet je toch hoe laat het is?quote:Op maandag 5 september 2016 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij gaat me toch een shit storm over je heenkrijgen.
Ja, het was dan ook écht een no-go om verder te lopen dan het einde en 'toppunt' van de trail. Ik weet alleen niet of ze dat gewoon niet wisten of misschien gewoon een beetje spannend vonden om nog een stukje door te lopen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb me er net voor het eerst even een uurtje in verdiept en ik zie geen enkel mysterie. Er zijn kennelijk zelfs foto's waar ze zelf op staan en die genomen zijn ver aan de verkeerde kant van de Continental Divide. Dan weet je toch hoe laat het is?
Vorig jaar hebben ze daar zelfs nog 8 locale guides moeten redden die daar waren verdwaald. Het is een steil, modderig, gevaarlijk, onbegaanbaar gebied met alleen kleine "trailtjes" die alleen maar worden gebruikt door dieren en door de indianen die in de jungle leven. En zelfs die verongelukken af en toe in dat gebied. Tijdens het zoeken naar overblijfselen van K&L hebben ze ook botjes gevonden van 3 andere mensen (op basis van DNA zo goed als zeker jungle bewoners). Dat zegt eigenlijk ook al genoeg over het gebied waar ze verzeild waren geraakt.
Nou het is een duidelijk en compact verhaal.quote:Op maandag 5 september 2016 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij gaat me toch een shit storm over je heenkrijgen.
Bedankt voor het plaatsen, Spring.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:49 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, krijg ze niet recht.
Hij vond alles. Plus, de Ngobe vrouw die de rugzak vond vlak buiten Alto Romero, bracht die naar hem, omdat hij daar de boel runt zo’n beetje.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Hmmm, dus f zelf vond ook de botten...
Nabij de oversteekplaats met kabels.
Ik dacht trouwens dat hij alleen de schoenen had gevonden en anderen de botten.
Bizar toch...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Hij vond alles. Plus, de Ngobe vrouw die de rugzak vond vlak buiten Alto Romero, bracht die naar hem, omdat hij daar de boel runt zo’n beetje.
Dus hij is echt overal bij betrokken.
Omdat het ene ouderpaar wilde doorzoeken en de andere niet. Ik vond dat heel duidelijk na de aflevering van Break Free. Waar Martijn (samen met weer F) de tocht gaat doen. En ook niet verder loopt dan de paddock...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:42 schreef RapaNui het volgende:
Ik ben van mening dat het NLse OM en het Ministerie van BuZa, zich niet van hun beste kant hebben laten zien.
Helaas denk ik dat de families destijds een goede NLse advocaat hadden moeten inhuren om de fouten en nalatigheid aan NLse zijde, open te kraken. Waarom ze dat niet gedaan hebben is mij een raadsel. Wel een rechercheur en twee woordvoerders aanstellen. Wat hebben die bereikt?
Het is heel erg dat men uberhaupt een advocaat zou moeten inhuren om de nalatigheid van de overheid aan de kaak te stellen.
Ergens denk ik en hoop ik dat het nog niet te laat is. De Kremers zouden nog altijd de nachtfoto's en overige data openbaar kunnen stellen...
Die nachtfoto's zijn niet bij een kabelbrug gemaakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |