Zal wel in de rugzak hebben gezetenquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar hebben ze die volle rol wc papier vandaan?
Zat er een toilet met spiegeltje in de valkloof van Frank?
En dan gebruiken ze die pas na 8 dagen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:33 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Zal wel in de rugzak hebben gezeten
Als je een hele dag gaat lopen is het wel handig om een rol wc papier mee te nemen voor het geval je moet schijten en je je eigen niet aan een bloem af wilt vegen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar hebben ze die volle rol wc papier vandaan?
Zat er een toilet met spiegeltje in de valkloof van Frank?
En dan heb je na 8 dagen nog een volle rol?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:37 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Als je een hele dag gaat lopen is het wel handig om een rol wc papier mee te nemen voor het geval je moet schijten en je je eigen niet aan een bloem af wilt vegen.
Die spiegel meenemen vind ik idd wel wat raarquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dan heb je na 8 dagen nog een volle rol?
Heb je gezien hoeveel papier daar nog ligt?
En dat spiegeltje? Even de mascara bijwerken tijdens de pleasant day hike?
Waar zie jij dit?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel papier daar nog ligt?
Op de voorgrond zie je de band van de rugzak.quote:
De eerste, dat zo betekenen dat de SOS gericht was richting de rivier.quote:Op zondag 4 september 2016 00:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Stelt die bovenste sliert papier de eerste (of laatste) 'S' voor?
Dat zou dan imo wel een grote dop zijn in verhouding tot het wc papierquote:Op zondag 4 september 2016 00:21 schreef schmebulock het volgende:
Dat spiegeltje lijkt mij een dop of deksel van iets.
Ja, ik dacht ook al, gewoon het uiteinde van een bus Pringles.quote:Op zondag 4 september 2016 00:21 schreef schmebulock het volgende:
Dat spiegeltje lijkt mij een dop of deksel van iets.
Welk scenario je ook gelooft, het blijft een rare foto.quote:Op zondag 4 september 2016 00:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al, gewoon het uiteinde van een bus Pringles.
Maar die hadden ze niet bij zich.
Het valt mij sowieso op dat de families totaal anders reageren en met de aandacht omgaan. Van de familie van Lisanne hoor en zie je heel veel, de familie van Kris lijkt veel teruggetrokkener.quote:Op zondag 4 september 2016 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Het topic was lang gesloten, de mening van de familie Froon, is in een hele mooie docu van BNN weergegeven.
http://programma.bnn.nl/breakfree/personen/lisanne
De familie van Kris heeft niet meegewerkt aan de docu. Deze gaat over Lisanne.
Neequote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Het valt mij sowieso op dat de families totaal anders reageren en met de aandacht omgaan. Van de familie van Lisanne hoor en zie je heel veel, de familie van Kris lijkt veel teruggetrokkener.
Was het niet ook zo dat die Lisanne uit een wat rijker gezin kwam?
Andersom volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Het valt mij sowieso op dat de families totaal anders reageren en met de aandacht omgaan. Van de familie van Lisanne hoor en zie je heel veel, de familie van Kris lijkt veel teruggetrokkener.
Was het niet ook zo dat die Lisanne uit een wat rijker gezin kwam?
Klopt, broer van Kris gaf wel een flinke reactie op het artikel dat zoekteams toen heel dichtbij waren. In de nacht van de foto's. Verder niets en geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Andersom volgens mij.
De 'Break Free'-aflevering over Lisanne was eigenlijk het enige moment dat haar ouders iets naar buiten brachten. Tijdens en na de zoektocht zag je vooral de ouders van Kris.
Ik heb alle afbeeldingen gezien van Matteo waar haal je deze foto ineens vandaan.quote:Op zondag 4 september 2016 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op de voorgrond zie je de band van de rugzak.
En tussen het wc papier ligt een spiegeltje.
Locatie volgens de journalist is dezelfde als Matteo had gezien, de tweede kabelbrug.
Dan heb ik het dus door elkaar gehaald. Mijn fout! Maar heb dan wel het dat ze niet echt samen zijn opgetrokken hierin. Hoewel dat privé natuurlijk heel anders kan zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Andersom volgens mij.
De 'Break Free'-aflevering over Lisanne was eigenlijk het enige moment dat haar ouders iets naar buiten brachten. Tijdens en na de zoektocht zag je vooral de ouders van Kris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |