abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165077054
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
Wonen 172 nationaliteiten in Rotterdam. Bepaalde wijken op Zuid uitgezonderd vind ik het prima gaan juist.
pi_165077085
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Weet je wat een probleem is? Al die Nederlanders die bang zijn hun rijkdom te verliezen aan vluchtelingen. Rijkdom wat we grotendeels vergaard hebben in het buitenland over ruggen van andere mensen. Hoe je Molenbeeks voorkomt? Nou door eens te beginnen door een groep mensen niet als derde ranks burgers te behandelen wat ze al een tijd in Frankrijk en Belgie doen.
Kom eens onder die steen vandaan. De wereld is niet eerlijk. Natuurlijk zijn wij bang om onze welvaart te verliezen. Want reken er maar niet op dat de Afrikanen wel hun welvaart met ons zouden willen delen als zij als winnaar uit de strijd waren gekomen.

De wet van de sterkste en op dit moment zijn wij de sterkste. Dat moet met hand en tand verdedigd worden. Be carefull what you wish for.
  zondag 4 september 2016 @ 12:24:35 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165077116
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:23 schreef Confetti het volgende:
Be carefull what you wish for.
Careful.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165077160
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Careful.
Blijft een van mijn 4 talen. Kan gebeuren.
pi_165077166
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Het is wel fijn dat al deze mensen vanaf nu gediskwalificeerd zijn voor topics over persoonlijke vrijheden die zogenaamd beperkt worden. Ze vinden tenslotte dat men het eigen geld niet eens naar eigen inzicht mag uitgeven.
Die invalshoek was me ontgaan, scherp :)
pi_165077177
quote:
Want reken er maar niet op dat de Afrikanen wel hun welvaart met ons zouden willen delen als zij als winnaar uit de strijd waren gekomen.
Want je bent de winnaar als je de ander in economische houdgreep hebt ofzo?

Hoe komen we trouwens opeens van Rotterdammerts en Syriėrs opeens in Afrika?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 4 september 2016 @ 12:26:51 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165077178
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:26 schreef Confetti het volgende:

Blijft een van mijn 4 talen. Kan gebeuren.
Tuurlijk. Het staat alleen altijd zo dom.
pi_165077222
quote:

[..]

Kom eens onder die steen vandaan. De wereld is niet eerlijk. Natuurlijk zijn wij bang om onze welvaart te verliezen. Want reken er maar niet op dat de Afrikanen wel hun welvaart met ons zouden willen delen als zij als winnaar uit de strijd waren gekomen.

De wet van de sterkste en op dit moment zijn wij de sterkste. Dat moet met hand en tand verdedigd worden. Be carefull what you wish for.
We moeten ze met hand en tand blijven onderdrukken zodat wij lekker rijk blijven?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_165077242
quote:

[..]

Het sterkst?
Met een leger wat "pang pang" roept tijdens de oefeningen? _O-

Denk dat iedereen welvaart en rijkdom anders ervaart, momenteel ben ik erg gelukkig met mijn kinderen in de grote speeltuin, waar ze zonder gezeik lekker samen spelen.

Persoonlijk zou ik doodongelukkig worden in een nieuwbouw vinnexwijk.
pi_165077265
quote:
19s.gif Op zondag 4 september 2016 12:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want je bent de winnaar als je de ander in economische houdgreep hebt ofzo?

Hoe komen we trouwens opeens van Rotterdammerts en Syriėrs opeens in Afrika?
Ja, dan ben je de winnaar. Onze manier van leven staat of valt met onze economische macht. Ik noemde de Afrikanen omdat het om vluchtelingen ging maar hetzelfde geldt voor de volkeren uit het Midden-Oosten. Wij domineren hun op dit moment en dat komt in gevaar als we ze massaal gaan importeren.

Ik zie ook niet in waarom mensen verweten wordt dat ze vluchtelingen buiten de deur willen houden om economische redenen.
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:28 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

We moeten ze met hand en tand blijven onderdrukken zodat wij lekker rijk blijven?
Hoe minder je ze onderdrukt hoe meer weerstand ze zullen bieden en dus een groter stuk van de taart zullen afpakken. Het is heel makkelijk roepen dat we maar moeten samenwerken met iedereen maar niemand hier is bereid om een koopkrachtverlies van 50% te incasseren om de mensen daar te helpen.
  zondag 4 september 2016 @ 12:31:46 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165077288
Zit jij soms in Kampen op school?
pi_165077305
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het sterkst?
Met een leger wat "pang pang" roept tijdens de oefeningen? _O-

Denk dat iedereen welvaart en rijkdom anders ervaart, momenteel ben ik erg gelukkig met mijn kinderen in de grote speeltuin, waar ze zonder gezeik lekker samen spelen.

Persoonlijk zou ik doodongelukkig worden in een nieuwbouw vinnexwijk.
Heb er 5 jaar gewoond. Je wordt er niet heel erg vrolijk van. Overdag iedereen weg om de Vinex hypotheek bij elkaar te sprokkelen. Kinderen naar de opvang, want dat is toch best lastig. Het zijn wijken zonder ziel.
pi_165077307
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja, dan ben je de winnaar. Onze manier van leven staat of valt met onze economische macht. Ik noemde de Afrikanen omdat het om vluchtelingen ging maar hetzelfde geldt voor de volkeren uit het Midden-Oosten. Wij domineren hun op dit moment en dat komt in gevaar als we ze massaal gaan importeren.

Ik zie ook niet in waarom mensen verweten wordt dat ze vluchtelingen buiten de deur willen houden om economische redenen.

[..]

Hoe minder je ze onderdrukt hoe meer weerstand ze zullen bieden en dus een groter stuk van de taart zullen afpakken. Het is heel makkelijk roepen dat we maar moeten samenwerken met iedereen maar niemand hier is bereid om een koopkrachtverlies van 50% te incasseren om de mensen daar te helpen.
Jij bent eng...
pi_165077340
quote:

[..]

[..]

Of! Of, het is misschien maar een ideetje hoor, moeten we het hele economische systeem welke gebaseerd is op zelfconsumptie maar eens radicaal omgooien. Geen economische houdgreep meer nodig, geen reden voor mensen om elders hun economisch heil te zoeken, geen reden voor jou om je bedreigd te voelen door hoofddoekjes en andere exoten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_165077349
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb er 5 jaar gewoond. Je wordt er niet heel erg vrolijk van. Overdag iedereen weg om de Vinex hypotheek bij elkaar te sprokkelen. Kinderen naar de opvang, want dat is toch best lastig. Het zijn wijken zonder ziel.
Ja, precies.

Weinig groen en iedereen hetzelfde..
pi_165077380
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, precies.

Weinig groen en iedereen hetzelfde..
En schreeuwende kinderen :r
pi_165077404
quote:

[..]

[..]

Kom jij eens onder je steen vandaan. Machten zijn aan het verschuiven. Niemand is bereid? Als het zo door gaat heb je daar helemaal niks over te zeggen. Europa wordt in een houdgreep gehouden door Turkije. die stuurt straks alle vluchtelingen door naar Europa als wij hun dat visum vrij reizen verbieden.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_165077437
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij bent eng...
Eerder realistisch. Iedereen hier zit schande te roepen als de koopkracht voor ouderen met een halve procent achteruitgaat of dat het eigen risico wat stijgt. Nou, dat is helemaal niets vergeleken met het koopkrachtverlies wanneer we de wereldwelvaart eerlijk gaan verdelen.

Ik raad iedereen aan eens goed te kijken naar de armoede en ellende in de wereld. Kinderen die 18 uur per dag in de fabrieken werken, honderdduizenden kinderen die sterven aan honger en ziektes. De lijst is eindeloos.

Soms is wegkijken de enige optie wil je ook niet zo eindigen. Wees heel dankbaar dat je het zo goed hebt en probeer je welvaart ook eens te verdedigen. Want de wereld zit vol met hyena's die maar al te graag onze welvaart willen afpakken.
pi_165077444
WOW
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165077458
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Weet je wat een probleem is? Al die Nederlanders die bang zijn hun rijkdom te verliezen aan vluchtelingen. Rijkdom wat we grotendeels vergaard hebben in het buitenland over ruggen van andere mensen. Hoe je Molenbeeks voorkomt? Nou door eens te beginnen door een groep mensen niet als derde ranks burgers te behandelen wat ze al een tijd in Frankrijk en Belgie doen.
Als jij je zo schuldig voelt door het verleden van Nederland en het bloedgeld wat daardoor maandelijks naar je rekening overgemaakt wordt waarom geef je het dan niet allemaal weg? Deel het eerlijk met de rest van de wereld en ga in armoede leven zou ik zeggen.
pi_165077518
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Eerder realistisch. Iedereen hier zit schande te roepen als de koopkracht voor ouderen met een halve procent achteruitgaat of dat het eigen risico wat stijgt. Nou, dat is helemaal niets vergeleken met het koopkrachtverlies wanneer we de wereldwelvaart eerlijk gaan verdelen.

Ik raad iedereen aan eens goed te kijken naar de armoede en ellende in de wereld. Kinderen die 18 uur per dag in de fabrieken werken, honderdduizenden kinderen die sterven aan honger en ziektes. De lijst is eindeloos.

Soms is wegkijken de enige optie wil je ook niet zo eindigen. Wees heel dankbaar dat je het zo goed hebt en probeer je welvaart ook eens te verdedigen. Want de wereld zit vol met hyena's die maar al te graag onze welvaart willen afpakken.
Wauw, dat die 200 gezinnen hier in de wijk gaan zorgen voor een derde wereld oorlog..

Ik ga vast een safety-room inrichten en proviand inslaan, ze staan hier volgende week al in de wijk...

edit:
je post zit vol tegenspraken.
Arme kindjes in fabrieken.. en tegelijkertijd de grenzen willen dichtgooien.
  zondag 4 september 2016 @ 12:43:53 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165077561
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Wauw, dat die 200 gezinnen hier in de wijk gaan zorgen voor een derde wereld oorlog..

Vuile hyena's zijn het! Klaar om je alles af te pakken wat je lief is.
pi_165077586
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2016 12:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het begint met koffie en Syrische koekjes
pi_165077610
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2016 12:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga nu schietles nemen...

En een bunker graven in de zandbak, misschien willen ze wel meehelpen...
pi_165077611
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ga vast een safety-room inrichten en proviand inslaan, ze staan hier volgende week al in de wijk...

edit:
je post zit vol tegenspraken.
Arme kindjes in fabrieken.. en tegelijkertijd de grenzen willen dichtgooien.
Ik vind die kinderen inderdaad heel zielig maar omdat ik niet wil dat die armoede zich verplaats tnaar hier wil ik de grenzen sluiten. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen. Ik weet dat we ze niet kunnen helpen zonder onze hele manier van leven weg te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')