Die is wel wild aan het worden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet meer reageren en lekker naar de muziek van Piet luisteren
Valt best mee hoor.......quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is wel wild aan het worden.
Het komt weer helemaal terug nu.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb je ook nietr alles gevolgd afgelopen weekend in Londen
Nee want ik heb hem geblockedquote:
Was heel relaxed wat je draaide Piet en de kwaliteit was ook heel goed...quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het komt weer helemaal terug nu.
Dat wel ja, jammerquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je hem uiteindelijk toch wel als iemand anders op zijn quote op jouw reageert
Ik wil mijn geld terugquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je hem uiteindelijk toch wel als iemand anders op zijn quote op jouw reageert
Nu ga je moeilijke vragen stellen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Teken van zwakte vind ik dat ...
Waarom block je mij ook niet even dan?
Ik heb het ook geprobeerd met sommige userts... Maar ik vond het te vermoeiend.. Kan beter gelijk alles lezen dan het via quotes te moeten gaan achterhalen .. want die krijg je wel weer te zien.. blockbug is het gewoon...quote:
Ze kan beter hel 40+ blocken met dat gejankquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu ga je moeilijke vragen stellen.
Je bent een hilarische bron hier op fok. Ik zou het niet willen missenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Teken van zwakte vind ik dat ...
Waarom block je mij ook niet even dan?
De muis op snel scrollen zetten werkt veel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd met sommige userts... Maar ik vond het te vermoeiend.. Kan beter gelijk alles lezen dan het via quotes te moeten gaan achterhalen .. want die krijg je wel weer te zien.. blockbug is het gewoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |