Die is wel wild aan het worden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet meer reageren en lekker naar de muziek van Piet luisteren
Valt best mee hoor.......quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is wel wild aan het worden.
Het komt weer helemaal terug nu.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb je ook nietr alles gevolgd afgelopen weekend in Londen
Nee want ik heb hem geblockedquote:
Was heel relaxed wat je draaide Piet en de kwaliteit was ook heel goed...quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het komt weer helemaal terug nu.
Dat wel ja, jammerquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je hem uiteindelijk toch wel als iemand anders op zijn quote op jouw reageert
Ik wil mijn geld terugquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan zie je hem uiteindelijk toch wel als iemand anders op zijn quote op jouw reageert
Nu ga je moeilijke vragen stellen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Teken van zwakte vind ik dat ...
Waarom block je mij ook niet even dan?
Ik heb het ook geprobeerd met sommige userts... Maar ik vond het te vermoeiend.. Kan beter gelijk alles lezen dan het via quotes te moeten gaan achterhalen .. want die krijg je wel weer te zien.. blockbug is het gewoon...quote:
Ze kan beter hel 40+ blocken met dat gejankquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu ga je moeilijke vragen stellen.
Je bent een hilarische bron hier op fok. Ik zou het niet willen missenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
De muis op snel scrollen zetten werkt veel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd met sommige userts... Maar ik vond het te vermoeiend.. Kan beter gelijk alles lezen dan het via quotes te moeten gaan achterhalen .. want die krijg je wel weer te zien.. blockbug is het gewoon...
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een hilarische bron hier op fok. Ik zou het niet willen missen
Dat is wel erg rigoureus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan beter hel 40+ blocken met dat gejank
hoeveel luisteraars heb je nu?quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel maar het lukt niet altijd.
Ja Soury roepen, mijn foto's opslaan,mijn Soury smiley Het is wel goedquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan beter hel 40+ blocken met dat gejank
Ik zei sorryquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Soury roepen, mijn foto's opslaan,mijn Soury smiley Het is wel goed
Ok doei (Spiegel)quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zei sorry![]()
had je dat topic niet gezien?
ik zette net nog de link neer, je betrekt écht teveel op jezelf, niet alles draait om jou![]()
luister nog maar eens goed
Dat helpt wel.om je niet te druk te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik luister naar jou muziek nog steeds
quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat helpt wel.om je niet te druk te maken.
De TT Klopt iig welquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik luister naar jou muziek nog steeds
21 jaar oudquote:
Nee de 22 gaat ook lukkenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan hoef je niet in de ellende die OV heet.
Ja dat wel een beetje,ik spaar al jaren voor een andere auto. Elke keer komt ie door de keuring dus blijf ik er in rijdenquote:
Niet kapot te krijgen die Mazda's.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel een beetje,ik spaar al jaren voor een andere auto. Elke keer komt ie door de keuring dus blijf ik er in rijden
Volgende maand APK. Ik hoop het beste. Maar echt nooit wat met dat ding gehadquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet kapot te krijgen die Mazda's.
Het zijn taaie auto's, Kan je misschien nog wel wat helpen wanneer het geen afkeur op roest is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende maand APK. Ik hoop het beste. Maar echt nooit wat met dat ding gehad
Ik heb al jaren het idee dat het niet door de keuring komt. Ik spaar lekker doorquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn taaie auto's, Kan je misschien nog wel wat helpen wanneer het geen afkeur op roest is.
Geld achter de hand is altijd handig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al jaren het idee dat het niet door de keuring komt. Ik spaar lekker door
Ja het probleem is dat ik binnen twee maanden een andere auto moet hebben ivm de parkeervergunning.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geld achter de hand is altijd handig.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik binnen twee maanden een andere auto moet hebben ivm de parkeervergunning.
Anders kom ik op de wacht lijst van 2 jaarquote:
Op tijd naar APK , kijken of het nog de moeite is en mij raadplegen dan, heb veel ervaring met oude rammelbakken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders kom ik op de wacht lijst van 2 jaar
Dat is erg lief, maar ik hou me al jaren voor dat ik aan een ander moet en elk jaar was/is welkom.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op tijd naar APK , kijken of het nog de moeite is en mij raadplegen dan, heb veel ervaring met oude rammelbakken.
Tot het uiterste doorrijden met zo'n gebakje vind ik altijd wel mooie uitdaging.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is erg lief, maar ik hou me al jaren voor dat ik aan een ander moet en elk jaar was/is welkom.
Echt ik lach al jaren als ik weer een keuring heb. Het is ook zo'n fijne autoquote:Op zaterdag 3 september 2016 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot het uiterste doorrijden met zo'n gebakje vind ik altijd wel mooie uitdaging.
Je lacht iedereen uit qua kosten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik lach al jaren als ik weer een keuring heb. Het is ook zo'n fijne auto
Nou ik heb aan de Mazda geen kosten gehad, ja banden/ uitlaat dat is normaal. Nooit, nooit ellendequote:Op zaterdag 3 september 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je lacht iedereen uit qua kosten.
Die vind ik wel kleinquote:Op zaterdag 3 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
Koop een eerste model Ka van na 2003 Soury.
Met zo'n gebakje heb ik de afgelopen weken bijna 4000km door Europa gecrosst zonder een enkel probleem
Dan heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:26 schreef Gutmensch het volgende:
Koop een eerste model Ka van na 2003 Soury.
Met zo'n gebakje heb ik de afgelopen weken bijna 4000km door Europa gecrosst zonder een enkel probleem
Ik was netjesquote:
Ik zwiep van Noord naar Zuid Zaandam en weer terug op één dag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, waar ga je allemaal heen?
Ik weet het niet maar soms zit ik op 50/60 km per dag.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar wel boven de 10K kom
2x per dag en verder niets?quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zwiep van Noord naar Zuid Zaandam en weer terug op één dag.
Whut? Ik vind het wel genoegquote:
5x per week, 11 maanden, reken zelf maar uit dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar soms zit ik op 50/60 km per dag.
Tjaquote:Op zaterdag 3 september 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5x per week, 11 maanden, reken zelf maar uit dan.
Wil ik het wetenquote:
Ik weet niet zo goed wat ik verder mee moetquote:
Niks, op de radio vette ganja muziek.quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik verder mee moet
Nice onequote:Op zaterdag 3 september 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niks, op de radio vette ganja muziek.
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 3 september 2016 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai het toch en iedereen kan meeluisteren.
Juist, en block mij dan ook meteen, het is gewoon een zielige aandachtstrekker.quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je bij zoiets denkt dat ik je naam roepquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, en block mij dan ook meteen, het is gewoon een zielige aandachtstrekker.
Die dag kan niet meer stuk joh, wij hadden iig wel plezier.....quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je bij zoiets denkt dat ik je naam roep
40+ / zeg hier sorry
is het óf aandachttrekkerij, óf een excuus om weet effe te bitchen en mag je zelf wel eens
sorry zeggen met al die beschuldigingen.
Maar dát hoeft natuurlijk weer niet, straks komt Sas met een hartje of gaat lachen want het is
allemaal zóooooooooo grappig... en daar baal ik best wel van, heb je een leuke dag gehad, leuke avond, dnk je, nog effe op Fok kijken, muziekje luisteren.... krijg je dat gezeik weer...
Weet ik meteen weer waarom ik hier bijna niet meer kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |