Was het waard.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
O ze heeft zo'n pijn.... Maar niet zoveel pijn dat ze geen topic kan kapen
5 geloof ik ;pquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Maar hoeveelste wachtende ben je inmiddels?
ja klopt. daar heen kost ook 90 euroquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ehh, Huisartsenpost gaat sws niet van je eigen risico af.
Spoedeisende hulp daarentegen wel.
Waar heb je naar gebeld dan, toch gewoon spoednummer van je huisarts.quote:
http://www.smashaaglanden.nl/kostenquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar heb je naar gebeld dan, toch gewoon spoednummer van je huisarts.
Ik zeg toch wat ze moet doen als ze nu niet naar de hap wil of kan. Mijn eerste advies is dat ze daar dus heen moet, zo snel mogelijk en anders moet je even zelf iets doen totdat je daarheen kan. Dat is gewoon standaard dingetje man, zowel de pijnstillers als het vastzetten van je voet. Kan ik nog een heel mooi verhaaltje erbij typen over dat je watten op je wreef moet doen en zo maar dat staat vast wel ergens op internet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, jij weet aan de hand van een paar posts op internet feilloos medisch advies te geven. Huisartsenpost kan wel opdoeken, we laten mensen gewoon met jou mailen
Ja, maar daar hoef je geen eigen risico voor te betalen, dus dat kost jou niks.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja klopt. daar heen kost ook 90 euro
jawel 90 euro ... :pquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je geen eigen risico voor te betalen, dus dat kost jou niks.
igen risico:quote:
Nee, dat betaald je zorgverzekering, dat is hetzelfde als een bezoek aan de huisarts, dat kost je ook niks.quote:
Flikker jij dagelijks van een scooter af dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat ze moet doen als ze nu niet naar de hap wil of kan. Mijn eerste advies is dat ze daar dus heen moet, zo snel mogelijk en anders moet je even zelf iets doen totdat je daarheen kan. Dat is gewoon standaard dingetje man, zowel de pijnstillers als het vastzetten van je voet. Kan ik nog een heel mooi verhaaltje erbij typen over dat je watten op je wreef moet doen en zo maar dat staat vast wel ergens op internet.
Hoevaak ik wel niet mijn voeten of mijn klauwen heb verbonden, man man man.
ohhh :p nou dan neen ik terug dat het oplichters zijnquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
igen risico:
Huisartsenzorg buiten kantoortijd valt onder uw basisverzekering. Er geldt daarom geen eigen risico voor de zorgverlening van SMASH.
Dat is als je niet verzekerd bent.quote:
Hoe kan je dit nou een goede avond vinden, Fatima stikt van de pijn en jij komt met je ''goede'' avond.quote:
Als je stikt van de pijn, is een beetje pijnlijke enkel je minste zorgquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou een goede avond vinden, Fatima stikt van de pijn en jij komt met je ''goede'' avond.
LUL
Een hele goede avond dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou een goede avond vinden, Fatima stikt van de pijn en jij komt met je ''goede'' avond.
LUL
voet.VOET!quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je stikt van de pijn, is een beetje pijnlijke enkel je minste zorg
Nee niet meer, ik ben een rustige jongen geworden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flikker jij dagelijks van een scooter af dan?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je stikt van de pijn, is een beetje pijnlijke enkel je minste zorg
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Die is even de lifeliner bellen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
hmmm doe mijn verhaal en de persoon is weg
nemen ze mij tenminste wel serieusquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is even de lifeliner bellen.
En dan straks naar het ziekenhuis, mag je ook even wachten, foto's maken, wachten.. blijkt het gebroken te zijn krijg je lekker gips, wachten, en dan mag je om een 0300 uur naar huis hinkelen.quote:
Hoezo weg?quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
hmmm doe mijn verhaal en de persoon is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |