Vanochtend van Pim gehoord dat deze aanstaande dinsdag door de ondernemer naar KoM wordt overgemaakt. Waarom pas dinsdag weet ik niet. Ondernemer zit nu in Braziie,daar hebben ze volgens mij ook internet.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:34 schreef namliam het volgende:
Over mijn betaalrekening gesproken, deze mist nog een bijschrijving van KOM
Zijn de drie dagen al om? Ja, die mis ik ook. En deze is ook niet voor 't eerst wat later met betalen.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:34 schreef namliam het volgende:
[...]
Over mijn betaalrekening gesproken, deze mist nog een bijschrijving van KOM
Die is bij mij inmiddels binnen...quote:Op donderdag 8 september 2016 16:40 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Zijn de drie dagen al om? Ja, die mis ik ook. En deze is ook niet voor 't eerst wat later met betalen.
Blijkbaar geen automatische incasso? Dat kun je toch gewoon eisen als KOM?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:39 schreef iw84t het volgende:
[..]
Vanochtend van Pim gehoord dat deze aanstaande dinsdag door de ondernemer naar KoM wordt overgemaakt. Waarom pas dinsdag weet ik niet. Ondernemer zit nu in Braziie,daar hebben ze volgens mij ook internet.![]()
Kon je al iets uit de reactie opmaken?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Er zou vandaag of morgen een bericht uitgaan
Faillissement was bekend. Overgedragen aan gerechtsdeurwaarder...quote:Op donderdag 8 september 2016 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon je al iets uit de reactie opmaken?
Daar heb je dan niks meer aan GvE!quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:53 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Faillissement was bekend. Overgedragen aan gerechtsdeurwaarder...
Zou dit niet ook een preventieve maatregel kunnen zijn. Direct naar de deurwaarder, omdat de initiële aanvrager failliet is. Daardoor loop je de boot niet mis bij volgende rechtzaken etc, omdat je wel op tijd was met het melden als schuldeiser. Maar in de tussentijd kan de BV die erboven hangt nog wel altijd aflossen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:28 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Daar heb je dan niks meer aan GvE!
Pfff afwachten maar weer, het probleem is wel dat een default er altijd meteen zo inhakt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:53 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Faillissement was bekend. Overgedragen aan gerechtsdeurwaarder...
Ik heb dat idee bij een groot aantal Nederlandse crowdfundingsites.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een idee wat ik nu aan rendement haal maar denk niet dat ik iets mee opschiet als ik het zo bekijk.
In jouw situatie zou ik het ook zo doen hoor, 5 jaar quite spelen en in de 5 jaar erop je winst pakkenquote:Op donderdag 8 september 2016 20:14 schreef peterc het volgende:
GARAGE BOXEN
zie www.berekenhet.nl annuīteiten 60mnd 160k 7% is maandelijkse annuīteit van ¤ 3140 vervolgens 15x garageboxen met in mijn ogen max huur ¤ 200 - ¤ 250 is hooguit ¤ 3300 - ¤ 3400, nog niet echt leegstand ingecalculeerd.
Waarom geen eigen geld / werkkapitaal erin , al is het maar deels, zeg 50% , dan genereer je een cash flow, het opbouwen van reserves bij het Duitse onroerend goed, is leuk, maar het deels in de garages stoppen bespaart 7% rente per jaar en dat op 160k is 10k - 11k.
Waarschijnlijk dus geen werkkapitaal substantieel, en het in de BRD houden van reserves, (fiscus) ? De eerste jaren brengt het dus bijna niets enkel de laatste 4 met evt uitzicht op voortzetting. Bietje raar...
Heb ontvangen of ga ontvangen, belangrijk en groot verschil. Immers een default komt eerder aan het licht dan een succesvol project, zo heb ik ontvangen 200 euro en zal ik ontvangen een totaal van 625 euro.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pfff afwachten maar weer, het probleem is wel dat een default er altijd meteen zo inhakt.
Ik heb nu totaal aan rente ontvangen van GVE 2600,- maar ben aan de andere kant ook 1310,- kwijt aan defaults
pfff, ik zeg dat al een tijdje. Er worden veel teveel echte junkleningen langs deze weg bij particulieren gestald. Met dus veel te lage risicovergoedingen. Na o.a. de wijnboer/belts-verhalen hier heb ik het vermoeden dat grotere partijen deze geldbron bewust aan het aanboren zijn... Ik houd het grotendeels voor gezien, alleen kleinschalige of particuliere projecten wil ik nog wel naar kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:45 schreef Benger het volgende:
[..]
Hier een verhaal uit Engeland, waar Funding Circle besloot critischer te worden op de aangeboden leningen, omdat investeerders geen rendement haalden door te veel defaults.
http://uk.businessinsider(...)nce-2016-9?r=US&IR=T
Bij kleding haak ik meteen af, daarnaast ook nog eens een verhoogd risico door Collin op het project geplakt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:09 schreef tiara1977 het volgende:
Nu bij Collin een modelabel. Ik laat 'em lekker gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |