Als je met je desktop naar mcdonalds.nl surft kun je de coupon uitprinten+de app is twee.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:54 schreef Iwanius het volgende:
Houd je rekening dat geldt:
• 1 Kortings App voor 1 Big Mac!
• Geen kortings App is GEEN 1 euro Big Mac, en dus de gewone prijs.
Dus je kan niet met die kortingsapp die je moet tonen een aantal Big Mac's bestellen voor 1 euro per stuk.
Ook zonder de BigMac-saus dus? Die bestaat namelijk voor een groot deel uit augurk.quote:
Ik heb het liefst alleen het doosje om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook zonder de BigMac-saus dus? Die bestaat namelijk voor een groot deel uit augurk.
Was altijd een leuke discussie toen ik nog bij de Mc werkte
quote:Op donderdag 1 december 2016 11:07 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb het liefst alleen het doosje om naar te kijken.
quote:Op donderdag 1 december 2016 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar kan je in ieder geval niet allergisch voor zijn
Mensen komen geregeld een Big Mac halen zonder augurk, want daar zijn ze allergisch voor. Vervolgens geef je aan dat er in de saus ook veel augurk zit, waarop ze zeggen dat ze daar wél tegen kunnen
Als je een big mac zonder augurk wilt dan krijg je toch een lekkere verse warme big mac, ipv die zooi die er al uren ligt.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar kan je in ieder geval niet allergisch voor zijn
Mensen komen geregeld een Big Mac halen zonder augurk, want daar zijn ze allergisch voor. Vervolgens geef je aan dat er in de saus ook veel augurk zit, waarop ze zeggen dat ze daar wél tegen kunnen
Met de introductie van de nieuwe standaard bij de Mc is élke burger vers en warm.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:14 schreef HeelVeelvragen het volgende:
[..]
Als je een big mac zonder augurk wilt dan krijg je toch een lekkere verse warme big mac, ipv die zooi die er al uren ligt.
In welke tokkiemac ben je dan geweest? 1 zonder easyorder? Of waren ze smorgens nog chagrijnig?quote:Op donderdag 1 december 2016 10:54 schreef Iwanius het volgende:
Dus je kan niet met die kortingsapp die je moet tonen een aantal Big Mac's bestellen voor 1 euro per stuk.
Hier zit er nog een zonder dat systeem, maar wel een easyorder. 10 hamburgers bestellen aangepastquote:Op donderdag 1 december 2016 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met de introductie van de nieuwe standaard bij de Mc is élke burger vers en warm.
In Maastricht (filiaal op de Markt) had ik niet eens de app nodig. 'Mag ik de Big Mac voor een euro' deed t prima. En de man na mij kreeg er zonder problemen 3 mee.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:54 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
Paxcon, Mortaxx, Fylax en ik gaan zeker naar de Mac op 3 december.quote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
quote:
quote:
oh en lokquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
wel in nimma danquote:Op donderdag 1 december 2016 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paxcon, Mortaxx, Fylax en ik gaan zeker naar de Mac op 3 december.
[..]
[..]
[..]
oh en lok
[..]
[..]
[..]
[..]
Klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
Op eerste kerstdag is de mac gesloten!
De enige dag van het jaar??
Ik heb vandaag een big mac gehaaldquote:Op donderdag 1 december 2016 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paxcon, Mortaxx, Fylax en ik gaan zeker naar de Mac op 3 december.
[..]
[..]
[..]
oh en lok
[..]
[..]
[..]
[..]
Was t lekkerquote:Op donderdag 1 december 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een big mac gehaald
Ps. lokquotes er later inzetten werkt niet, ik zie deze post toevallig zonder quote alert
oh die eet ik nooitquote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
morgen word ik getrakteerd op kipnuggets
Fylax's ego.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die eet ik nooit
wie gaat je trakteren
Top!quote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
Die is smerig johquote:Op donderdag 1 december 2016 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Top!
Jammer genoeg niks met de Maestro
Krokketenquote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
Dat is zo'n zelfde soort persoon die voor de hele afdeling een feestje organiseert en daarbij een lap tekst in comic sans maakt met daarin geen gebruik van interpunctie en ontelbare zpelvouten. En ook dezelfde type persoon die een gratis website maakt met daarop zelfgemaakte bordjes met een "leuke" tekst erop. Dergelijk type websites gaan natuurlijk ook gepaard met dito taalmankementen...quote:
En dat heb je al uitgeprobeerd en met succes?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:00 schreef HeelVeelvragen het volgende:
Als je met je desktop naar mcdonalds.nl surft kun je de coupon uitprinten+de app is twee.
Oh oké. Nee, ik ben normaliter gek op augurken en sla maar niet op mijn burgers van de Mc.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook zonder de BigMac-saus dus? Die bestaat namelijk voor een groot deel uit augurk.
Was altijd een leuke discussie toen ik nog bij de Mc werkte
Ik ben geen frequent Mc klant die er dus elke week even is. Ik weet dus ook niet wat een easy order oid is en wat het je oplevert en als het gunstig is dan hoor ik het graag via PM.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:15 schreef Zelfscanner het volgende:
In welke tokkiemac ben je dan geweest? 1 zonder easyorder? Of waren ze smorgens nog chagrijnig?
Vorig jaar waren ze hier zelfs blij als je er meerdere nam. Konden ze gewoon aanslaan in de kassa.
Tja, in regio Rijnmond zijn ze toch wat kritischer dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:51 schreef MutedFaith het volgende:
In Maastricht (filiaal op de Markt) had ik niet eens de app nodig. 'Mag ik de Big Mac voor een euro' deed t prima. En de man na mij kreeg er zonder problemen 3 mee.
misschien ook voor jullie?quote:Op donderdag 1 december 2016 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie gefixt.
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens mijn patroon doorbreken.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
ga straks kijken hoor
Inmiddels gekeken. Echt heel veel gebeurde er niet eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:________________quote:Op woensdag 30 november 2016 22:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik dacht dat Johan nooit meer aan zou schuiven bij dat programmaStond ik net mooi voor lul zegquote:Op donderdag 1 december 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een big mac gehaald
Ps. lokquotes er later inzetten werkt niet, ik zie deze post toevallig zonder quote alertgraag op anoniem
Mij quoten in het McDonalds topicquote:Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
misschien ook voor jullie?
[..]
[..]
[..]
Ik heb net met succes mijn papieren coupon ingeleverd, aangezien hij niet gelinkt is aan de app of mij persoonlijk kan ik gewoon nog de coupon in de app gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat heb je al uitgeprobeerd en met succes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |