Mn gps gaf 190 aan. Is dat wel gebruikelijk dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:39 schreef b2py het volgende:
[..]
300 niet gehaald tussen Schiphol en Rotterdam?
Net was er niets meer aan het handje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wel fijn drie spoorwijzigingen in 10 minuten, dat is lang geleden!
Volgens mij niet hoor. Op die korte afstand kan 300 niet bereikt worden en/of op tijd worden afgeremdquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Mn gps gaf 190 aan. Is dat wel gebruikelijk dan?
Rustig op de Plesmanweg?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:22 schreef Goverman het volgende:
Hey, is het niet een idee om even wat nieuwe gezichten bij de TT te doen?
Ik heb mijn zinnetje extreem goed doordacht: "Goverman houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is."
Ja, heb zo overleg. Dan zal er wel weer wat gedoe volgen... (behold, behold: de Kamerbrieven met interessante ontwikkelingen zullen volgen)quote:
Misschien niet. Maar tussen Rotterdam en Antwerpen kan het zeker wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Op die korte afstand kan 300 niet bereikt worden en/of op tijd worden afgeremd
Ben jij een kloon van b2py trouwens?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:22 schreef Goverman het volgende:
Ik heb mijn zinnetje extreem goed doordacht: "Goverman houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is."
Hoezo zou dat in je nadeel spreken?quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:30 schreef Goverman het volgende:
Maar ik heb afgelopen weekend wel je travelsnacks doorgelezen (weet niet of dat in mijn voordeel of nadeel spreekt trouwens...). Mooie topicreeks
Dat zou er nog bij moeten komenquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van b2py trouwens?
Alleen in relatie tot de vraag "ben ik een kloon van b2py?" en de geloofwaardigheid van mijn stelling dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo zou dat in je nadeel spreken?
Ja, dan is ie echt stukquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:54 schreef Woods het volgende:
We worden met dik 2 uur wachten Rotterdam ingesleept door een Traxx eerste keer Thalys
En de vervangende komt over een uur![]()
Dank jequote:Op dinsdag 6 september 2016 11:04 schreef Goverman het volgende:
De topicreeks zelf is hilarisch! Ik kijk nu al uit naar een nieuwe episode
Met een fatsoenlijke TTquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:04 schreef Goverman het volgende:
De topicreeks zelf is hilarisch! Ik kijk nu al uit naar een nieuwe episode
Zet mij dan ook maar erbij met "Elektrische tractie ftw!"quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:22 schreef Goverman het volgende:
Kan. Als jullie me even de juist code geven en link van je user Icon. Ben mobiel dus kan eigenlijk alleen knippen en plakkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Zet mij dan ook maar erbij met "Elektrische tractie ftw!"
Een moderator die dit kan doen?
1 | [img=12,12]http://i.fokzine.net/usericons/231016/vogeltje.jpg[/img] [b]Goverman[/b]: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. |
1 | [img=12,12]http://i.fokzine.net/usericons/142900/avatar12.jpg[/img] [b]Igen[/b]: Elektrische tractie ftw! |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |