SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
je mag wel gewoon GodMother zeggen
quote:
En jij bent nog laat op...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:06 schreef Melting het volgende:
Je bent tegenwoordig een echt lapo hunter hè?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]ik ga meteen verstandig doen, welterusten !
Tschuss!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]ik ga meteen verstandig doen, welterusten !
Klopt. Dus een goed plan om nu plat te gaan.quote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dus een goed plan om nu plat te gaan.
Morgen vrij... dus kon ik wat later opblijven.
* MadMaster koekeloert even om de hoek...quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En omdat het vrijdag is, weer een lekker koekje bij de koffie:
[ afbeelding ]
Daar staat geen DDM op maar just mequote:
niet eens delenquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
Daar staat geen DDM op maar just me
Ach ik ben de beroerdste niet, ik wil wel delen hoorquote:
yeahquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ach ik ben de beroerdste niet, ik wil wel delen hoor
vierendelen hèquote:
Oh das balen, toch niet van die stroopwafelquote:
oh nee, weer extra goud in je mond?quote:
Voute stroopwafelsquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, weer extra goud in je mond?
Ik heb net maar stroopwafels bij de Aldi meegenomen, ik vervloek Melting nu een beetje
hoi.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]Herkenbaar probleem!
Ook een dode kies?
En hee folks!
quote:
Okee dan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Of mijn kies dood is weet ik niet, ik heb nu voor maandag een afspraak staan voor onderzoek/reparatie.
Mocht ik mw. MM vandaag nog te pakken krijgen, dan ga ik misschien vanmiddag nog even langs...
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Of mijn kies dood is weet ik niet, ik heb nu voor maandag een afspraak staan voor onderzoek/reparatie.
Mocht ik mw. MM vandaag nog te pakken krijgen, dan ga ik misschien vanmiddag nog even langs...
misschien hebben ze lammetjespapquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vanmiddag om 16.00 uur geworden.
Dan maar niet buiten de deur eten vanavond...
Klinkt .. lekker. *kuch*quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lammetjespap
quote:
En dit dan??? Zomaar je toekomst vergooien om wat plaatjes te draaien?! Gekkenhuis!quote:
ik ben zo thuis dan ff 2 hw maken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En dit dan??? Zomaar je toekomst vergooien om wat plaatjes te draaien?! Gekkenhuis!
Uhm.. ja, dat mag wel
Doen dan maarquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef tailfox het volgende:
ik ben zo thuis dan ff 2 hw maken.
En dan heb ik nog een hele vrijdag avond
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lammetjespap
Nee, ik skip het etentje gewoon, had nog niks concreets gepland.quote:
woensdag bedoel je. Stond toch niet ingepland?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als afgelopen dinsdagavond?
Nee, maar wel aangevraagd en daarna dus discussie wie wanneer zou draaien, jij of Elf...quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
woensdag bedoel je. Stond toch niet ingepland?
Voorzichtig aan dan maar, sterkte dadelijk en vanavond veel plezier!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik skip het etentje gewoon, had nog niks concreets gepland.
Vanavond naar Youp van 't Hek in De Kleine Komedie, vooraf zouden we daar in de buurt iets eten.
Dan maar thuis iets knagen, als dat lukt...
kan de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier worden voorbereidingen getroffen voor een bbq, met ongeveer hetzelfde weer als de vorige keer, veel wind en af en toe een druppel regen, ideaal
Ik ookquote:
quote:
dan ga ik opnieuw opstartenquote:
jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
Tail, doe je ook verzoekjes eigenlijk?
Toch wel met goud hè?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Yes, ik word binnenkort weer gekroond... 👑
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Yes, ik word binnenkort weer gekroond... 👑
Levensverzekering even aanpassenquote:
Mw. MM heeft een tang klaarliggen voor het geval ik kom te overlijden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Levensverzekering even aanpassen
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft een tang klaarliggen voor het geval ik kom te overlijden.
Eerst dat goud er uit bikken voordat ik de pijp uit ga...
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft een tang klaarliggen voor het geval ik kom te overlijden.
Eerst dat goud er uit bikken voordat ik de pijp uit ga...
Luistert lekker wegquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef tailfox het volgende:
wat vinden jullie van mijn insparatieloze mixx
Ik schakel net pas in...quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef tailfox het volgende:
wat vinden jullie van mijn insparatieloze mixx
Heeft ze het huis gratis en nog wat centen over...quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog die verzekering innen!
Ze heeft het goed voor elkaar!
inb4 Jack Parowquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:19 schreef tailfox het volgende:
volgend nummer is weer van een zuidafrikaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |