GOED IS HIJ HE??quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, Zoet bokst een bal door het midden weg. Verrassend zeg.
Net als bij de 0-1 maar Zoet bashen is leuker.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Max23 het volgende:
Bruma was meer aan het blunderen vond ik dan Zoet daar
Bal had wel meer zijwaarts weggebokst moeten worden denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Max23 het volgende:
Bruma was meer aan het blunderen vond ik dan Zoet daar
Het ging toch juist de goede kant op met hem?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma bewijst weer eens dat hij een horrorverdediger is.
Knap dat je dat Grieks gezang kan verstaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
wij zijn niet bang
want bruma is er bij
Mijn groepsapp gaat los nu.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Joezi het volgende:
Wel leuk voor onze Griekse medelanders
Dat zeker, maar die fout van Bruma was belangrijkerquote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bal had wel meer zijwaarts weggebokst moeten worden denk ik.
Steek, Krul, Cillessen... allemaal beter dan Zoet.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ooku het volgende:
Bruma en Zoet![]()
IK WIL STEEK EN VAN DIJK
Bruma net op tijd verkocht dus.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als bij de 0-1 maar Zoet bashen is leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
nou nou nouquote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef NoNickOne het volgende:
BLIND ONZE COACH ONZE HELD GODVERDOMME HEEL ORANJE NAAR DE KANKER
Daar moet je gewoon voor de goal gaan hangen.quote:
Portugal Albanie 0-1 paar maanden terug.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef NoNickOne het volgende:
BLIND ONZE COACH ONZE HELD GODVERDOMME HEEL ORANJE NAAR DE *
Ik vind het serieus zo slecht nog niet, maar die grote persoonlijke fouten maken het weer eens een kutpotquote:
qftquote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit krijg je dus als je steeds meer PSVers gaat selecteren.
Dat was een andere coach, meteen ontslagenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Portugal Albanie 0-1 paar maanden terug.
Portugal EK
Blind
Ja, want Van Bommel heeft zoveel ervaring.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Vanavond van Gaal nog aanstellen met Gullit en van Bommel als assistenten aub.
Guidetti was afgelopen weekend prima bezig.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb mijn broek al uit voor Zweden
Goed plan.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Doe eens spoilers.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had België gewonnen dan had ik jullie keihard uitgelachen nu. Mar België heeft niet gewonnen , België is aan het verliezen met 0-2
haha!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had België gewonnen dan had ik jullie keihard uitgelachen nu. Mar België heeft niet gewonnen , België is aan het verliezen met 0-2
Terecht. Die maakt ook bizar veel persoonlijke fouten. Die is niet half op het niveau van ooit. Bruma is zelfs minder slechtquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Toefjes het volgende:
Laat Vlaar maar lekker zitten hoor Danny. Gaat prima zo
Ja die doet het goed tegen de Excelsior en VVV Venlo van deze wereldquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij speelt al een tijdje weer is met Kongolo de enige Nederlandse verdediger met topper potentie die moet je er gelijk weer bij halen.
Gewoon een willekeurige oude mevrouw uit de rij bij de supermarkt plukken en voor de groep zetten zou al wonderen doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stelling: stellingen met een ontkenning erin zijn niet ideaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Zoet is niet een goede keeper.
A: Eens
Gelukkig heb jij absoluut 0.0 stemrecht daarin.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
alles is beter dan wat er nu staat.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Van Bommel heeft zoveel ervaring.
1-1quote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Zweden - Nederland
zeg het maar jongens
Ik kijk via npo.nlquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bolasie, ouwe reus, Eva begint zo. Zappen!
Dat ligt er aan hoe lang Blind nog blijft zittenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Verliezen van fokking Griekenland.. dit moet toch wel het dieptepunt zijn
De Vrij speelt al een tijdje in Italie hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die doet het goed tegen de Excelsior en VVV Venlo van deze wereld
Vlaar deed het uitstekend tegen de Grieken met AZ.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht. Die maakt ook bizar veel persoonlijke fouten. Die is niet half op het niveau van ooit. Bruma is zelfs minder slecht
Ik doel op Kongoloquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Vrij speelt al een tijdje in Italie hoor.
Goed idee welquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zou volledige concentratie daarop zetten.
3-0.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Zweden - Nederland
zeg het maar jongens
Stekelenburg?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Abed het volgende:
Dinsdag weer de eerste keeper erin graag.
Dit vind ik zo'n dom argument.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
alles is beter dan wat er nu staat.
Van Bommel ik stik bijna hierquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Steek heeft al een tijdje niet gekeept.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Abed het volgende:
Dinsdag weer de eerste keeper erin graag.
madquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek heeft al een tijdje niet gekeept.
Uh, ik vind Stijn een prima mod.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n dom argument.
Dan kan Joezi ook moderator van VBL worden.
Nou toch een wedstrijd goed gespeeld. poepoequote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vlaar deed het uitstekend tegen de Grieken met AZ.
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, ik vind Stijn een prima mod.
Misschien kan Van Breukelen dat doenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat iemand Zoet eens een keer uitleggen dat het niet zo handig is als je alles door het midden wegstompt.
3-0 + rood voor Daley + exit dannyquote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Zweden - Nederland
zeg het maar jongens
Super Groverquote:
Haha ja alleen de PSVers schuld xDquote:Op donderdag 1 september 2016 22:21 schreef Brammess het volgende:
Bruma gaat de fout in, Hendrix staat te slapen, Zoet werkt een bal niet goed weg
Experiment kan weer de kast in
Speelde in zijn eerste seizoen BMI uit de basis . Van Gaal nam hem niet voor niks mee na het wk.quote:
Wilmots ofzoquote:Op donderdag 1 september 2016 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet het altijd een Nederlander zijn die bondscoach is? dat ze eens voor een goede buitenlander gaan.
Noem eens een naamquote:Op donderdag 1 september 2016 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet het altijd een Nederlander zijn die bondscoach is? dat ze eens voor een goede buitenlander gaan.
Je haptquote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha ja alleen de PSVers schuld xD
armoedig voor een land dat totaal voetbal heeft geintrodiceerd.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Guardiolaquote:
Slechter dan nu kan niet dus ik ben voorquote:Op donderdag 1 september 2016 22:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij absoluut 0.0 stemrecht daarin.
Voor de Ajacied moet dat wel vertrouwd voelen, kijken naar een keeper die fout op fout maaktquote:Op donderdag 1 september 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
De keeper maakt fout op fout.
Tijd voor Bas Dost dus!
Dat was ook een logische keuze destijds en nu nog steedsquote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelde in zijn eerste seizoen BMI uit de basis . Van Gaal nam hem niet voor niks mee na het wk.
Toen kwam Guus bij oranje met zijn voorkeur voor Bruma en en Rekiki vanwege de club waar ze speelde anders was Kongolo al lang weg bij Feyenoord.
Jouw held zometeen bij Pauw.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de Ajacied moet dat wel vertrouwd voelen, kijken naar een keeper die fout op fout maakt
Het was wel even schrikken toen Onana een penalty stopte.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de Ajacied moet dat wel vertrouwd voelen, kijken naar een keeper die fout op fout maakt
Dit klinkt vetquote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef Abed het volgende:
Hup oranje stoere mannen geef die bal een knal!
Kan niet, ik heb een echte HD-recorder!!quote:
doe maar niet dan heb je geen commentator meer bij de wedstrijdquote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Leo Oldenburger mag ook wel eens een nekschot krijgen
Tijdens de Olympische spelen hoorde ik daar ook vaak negatieve verhalen over.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Favelas is echt een mongool
Vanavond al bij Pauwquote:Op donderdag 1 september 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Dit wordt weer smullen morgen bij VI.
Moest ik wel even om lachen. Jasper are you watching?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was wel even schrikken toen Onana een penalty stopte.
die voetbalt volgend jaar ergens in Oekraïne ofzoquote:
Moest toch een beetje lachen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tijdens de Olympische spelen hoorde ik daar ook vaak negatieve vehalen over.
Krijgen de spelers dan ook minder betaald?quote:
Jasper lacht ons uit met een mooie bankrekening over een aantal maanden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moest ik wel even om lachen. Jasper are you watching?
Er was toch een Spanjaard die de optie had voor Nederland uit te komen? Hij speelt nu voor Real.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promes gewoon als centrumspits.
Maar alles wat jij verwacht komt niet uit, dus dit had je kunnen verwachtenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef F.M.D. het volgende:
had dit toch niet verwacht. vorige interlands gingen best goed.
Waren jouw posts maar transparant.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Waarom hebben ze dat stukje om '-' transparant gemaakt?
Ik erger me daaraan
Ja die is gek zeker.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er was toch een Spanjaard die de optie had voor Nederland uit te komen? Hij speelt nu voor Real.
Mexicano weet hier meer over.
Nee dat hoeft nietquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren jouw posts maar transparant.
dat krijg je met een Spaanse coachquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Die Belgen bakken er ook niks van.
Ben allang blij dat we die niet meer in het NL-elftal zien nu ie in Spanje op de bank zit. Kan ik weer een beetje voor NL zijnquote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jasper lacht ons uit met een mooie bankrekening over een aantal maanden.
Het kan nogquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef BB-King het volgende:
Ik dacht dat er vanaf nu in feite alle wedstrijden gewonnen zouden moeten worden.
Dat werd ons beloofd door ontbijtkoekman van de KNVB.
Het boeit me geen reet eigenlijk ookquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
We zijn allang in de fase beland dat deze stand ons eigenlijk niet zo veel verrast.
Henry Aids zet iedereen buitenspel.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat krijg je met een Spaanse coach
Sinterklaas?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er was toch een Spanjaard die de optie had voor Nederland uit te komen? Hij speelt nu voor Real.
Mexicano weet hier meer over.
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet eigenlijk ook
Waarschijnlijk was dat Advocaat met z'n invloedquote:Op donderdag 1 september 2016 22:26 schreef F.M.D. het volgende:
had dit toch niet verwacht. vorige interlands gingen best goed.
Frankrijk en Bulgarije. Die worden 1 en 2.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Wie zit er nog meer in onze poule eigenlijk?
Jan Everse deed dat al voordat het hip was.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Breukelen gaat voor een bitterbal incident zorgen.
Gullit bellen of hij nog interesse heeftquote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
VAN BREUKELEN VERLAAT VROEGTIJDIG DE WEDSTRIJD!!!
En toen kwam Luuk de Jong nog even in het veld voor een hattrick en won NL met 4-2quote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van Breukelen gaat ontslag papieren in orde maken
Gewoon erom lachen, volgende eindtoernooien zijn toch allemaal ruk, 2024 moeten we er weer staanquote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
We zijn allang in de fase beland dat deze stand ons eigenlijk niet zo veel verrast.
die lagen al klaar voor de wedstrijdquote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Voor Blind...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Een echte PSV'er jaquote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Ook vroegtijdige weglopers moet je bekend voorkomenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Dat was niet om die reden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat iedereen mij uitlachte toen ik zei dat Nederland het moeilijk kreeg met IJsland.
Luuk speelde niet best afgelopen week.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toen kwam Luuk de Jong nog even in het veld voor een hattrick en won NL met 4-2
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook vroegtijdige weglopers moet je bekend voorkomen
Dit vind ik een tegenvallende opmerking van je, Abed.quote:
Ooit moet de ommekeer komen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Luuk speelde niet best afgelopen week.
Elke keer als ik een post van jou zie moet ik weer lachen om dat tagje. "Manager Frontpage"quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook vroegtijdige weglopers moet je bekend voorkomen
In een rol als coach of speler?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gullit bellen of hij nog interesse heeft
Berry van Aerle?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Maar volgens Waterreus heeft Van Breukelen intern bij PSV een enorme staat van dienst. Achter de schermen werd hij geprezen voor zijn werk in de RvC.
Maargoed. Dan hebben we het dus over een club waar Waterreus en die gebroeders met down de clubiconen zijn.
Oja, en die gozer die het heel tof vindt dat hij altijd contributie betaalde om bij PSV te spelen. Ben zijn naam even kwijt.
Iemand is een beetje madquote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Maar volgens Waterreus heeft Van Breukelen intern bij PSV een enorme staat van dienst. Achter de schermen werd hij geprezen voor zijn werk in de RvC.
Maargoed. Dan hebben we het dus over een club waar Waterreus en die gebroeders met down de clubiconen zijn.
Oja, en die gozer die het heel tof vindt dat hij altijd contributie betaalde om bij PSV te spelen. Ben zijn naam even kwijt.
Ik koop een passe-partout voor het uitvak voor alle thuiswedstrijden van nederland.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
Ik denk het dat het tijd wordt om er rekening mee te gaan houden dat we vanaf nu alle wedstrijden gaan verliezen
Eensquote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Stelling: Liever een oefenwedstrijd verliezen dan een kwalificatie duel
Jij als mod was pas bespottelijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik een post van jou zie moet ik weer lachen om dat tagje. "Manager Frontpage"
Bespottelijk.
Deze liever niet. Ik moet dit nu jaren lang aanhoren.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Liever een oefenwedstrijd verliezen dan een kwalificatie duel
Stelling: rot op met interlandsquote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Liever een oefenwedstrijd verliezen dan een kwalificatie duel
Veel plezier morgen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik lach om de Belgen, maar NL is dus nog erger...
Toen had ik je volledig onder de duim.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij als mod was pas bespottelijk.
Ik heb er ook spijt van, wilde eenmalig ook stoer zijn en bij de grote jongens horen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik een tegenvallende opmerking van je, Abed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |