GOED IS HIJ HE??quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, Zoet bokst een bal door het midden weg. Verrassend zeg.
Net als bij de 0-1 maar Zoet bashen is leuker.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Max23 het volgende:
Bruma was meer aan het blunderen vond ik dan Zoet daar
Bal had wel meer zijwaarts weggebokst moeten worden denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Max23 het volgende:
Bruma was meer aan het blunderen vond ik dan Zoet daar
Het ging toch juist de goede kant op met hem?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma bewijst weer eens dat hij een horrorverdediger is.
Knap dat je dat Grieks gezang kan verstaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
wij zijn niet bang
want bruma is er bij
Mijn groepsapp gaat los nu.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Joezi het volgende:
Wel leuk voor onze Griekse medelanders
Dat zeker, maar die fout van Bruma was belangrijkerquote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bal had wel meer zijwaarts weggebokst moeten worden denk ik.
Steek, Krul, Cillessen... allemaal beter dan Zoet.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ooku het volgende:
Bruma en Zoet![]()
IK WIL STEEK EN VAN DIJK
Bruma net op tijd verkocht dus.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als bij de 0-1 maar Zoet bashen is leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
nou nou nouquote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef NoNickOne het volgende:
BLIND ONZE COACH ONZE HELD GODVERDOMME HEEL ORANJE NAAR DE KANKER
Daar moet je gewoon voor de goal gaan hangen.quote:
Portugal Albanie 0-1 paar maanden terug.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef NoNickOne het volgende:
BLIND ONZE COACH ONZE HELD GODVERDOMME HEEL ORANJE NAAR DE *
Ik vind het serieus zo slecht nog niet, maar die grote persoonlijke fouten maken het weer eens een kutpotquote:
qftquote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Caland het volgende:
Dit krijg je dus als je steeds meer PSVers gaat selecteren.
Dat was een andere coach, meteen ontslagenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Portugal Albanie 0-1 paar maanden terug.
Portugal EK
Blind
Ja, want Van Bommel heeft zoveel ervaring.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Vanavond van Gaal nog aanstellen met Gullit en van Bommel als assistenten aub.
Guidetti was afgelopen weekend prima bezig.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb mijn broek al uit voor Zweden
Goed plan.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Doe eens spoilers.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had België gewonnen dan had ik jullie keihard uitgelachen nu. Mar België heeft niet gewonnen , België is aan het verliezen met 0-2
haha!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had België gewonnen dan had ik jullie keihard uitgelachen nu. Mar België heeft niet gewonnen , België is aan het verliezen met 0-2
Terecht. Die maakt ook bizar veel persoonlijke fouten. Die is niet half op het niveau van ooit. Bruma is zelfs minder slechtquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Toefjes het volgende:
Laat Vlaar maar lekker zitten hoor Danny. Gaat prima zo
Ja die doet het goed tegen de Excelsior en VVV Venlo van deze wereldquote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij speelt al een tijdje weer is met Kongolo de enige Nederlandse verdediger met topper potentie die moet je er gelijk weer bij halen.
Gewoon een willekeurige oude mevrouw uit de rij bij de supermarkt plukken en voor de groep zetten zou al wonderen doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Stelling: stellingen met een ontkenning erin zijn niet ideaal.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Zoet is niet een goede keeper.
A: Eens
Gelukkig heb jij absoluut 0.0 stemrecht daarin.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |