Nee, daarom vroeg ik het ook..het kon zijn dat je het impliceerde.quote:
Nee hoor. Ik word heel gelukkig van jouw aanwezigheid hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, daarom vroeg ik het ook..het kon zijn dat je het impliceerde.
ja natuurlijk ben ik al op kijkduin geweestquote:
Nee, ik bedoel sinds het de Pokemon hoofdstad van NL is. Ik niet, maar het schijnt echt te bizar voor woorden te zijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja natuurlijk ben ik al op kijkduin geweest
jaar of 30 geleden voor het eerst
nee en nu ik weet dat dat de pokomonhoofdstod van NL is ga ik ook niet meerquote:Op donderdag 1 september 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel sinds het de Pokemon hoofdstad van NL is. Ik niet, maar het schijnt echt te bizar voor woorden te zijn.
Heel scary, soms rennen ze ineens met z'n 100-en tegelijk het strand opquote:Op donderdag 1 september 2016 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee en nu ik weet dat dat de pokomonhoofdstod van NL is ga ik ook niet meer
fucking scary zombie peopol man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was geen film, dat is echt...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:36 schreef sp3c het volgende:
ik moet ineens denken aan zo'n film die ik laatst zag
werden mensen zombies door een signaal uit hun telefoon enzo
Een filmpje van 2 maanden terug plaatsenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1355318707812472/
Maakt niet minder grappig.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een filmpje van 2 maanden terug plaatsen
LDTKV
Je zou maar frontpage-crew zijn geweestquote:Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tof doen tegen LTKDV terwijl hij een week ER is geweest.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
Fokker89 zit weer lekker te fappen op Uccie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |