Staat die even een partij voor lul.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai ai, zat Mex net iemand af te kraken, maakt hij nu zelf een fout
Hij klaagt terecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Berghuis denkt dat hij mr bigstar is.
"Ok, I promes"quote:
Speelt ie ook nog? Dit was namelijk een wilde gok. Ook het typen van de naam zoals je kunt zienquote:
Sinterklaas schijnt ook in Spanje te wonen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Rusland schijnt hij het wel aardig te doen.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna met vakantie man. Lekker hoor!
Choleraquote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Cholevas of Holebas?
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cholera.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR zegt Holebas dus ik zeg ook Holebas.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Vasion het volgende:
Heb ik ooit eens verteld dat Wijnaldum met zijn vader vorig jaar drank bij mij kwam kopen?
Je bent toe aan vakantie zie ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder vannacht ook zeggen.
Danny Blind.quote:
Voor iemand die blind is niet hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef Vasion het volgende:
De hand van Blind is duidelijk zichtbaar.
Nog lelijker dan de BPLquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een lelijke graphic voor de score trouwens.
Badumtssjquote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder vannacht ook zeggen.
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Blind.
Danny Blind die Asensio wilde overtuigen om in Oranje te komen spelen. In Spanje gieren ze nog na.
8/10.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor iemand die blind is niet hoor.
En wat hangt ie laat en weinig naar links in het beeldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach, jij zit er wel vaker naastquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan de BPL
en ik dacht dat dat niet kon
Ik pis wel eens naast de pot, jaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, jij zit er wel vaker naast
Jij denkt dat Ome Geert gaat regeren?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?
sTONDEN WE AL 10-0 V OORquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Brammess het volgende:
Die grieken zijn echt heel erg slecht
Stel je voor dat we Robbengod of Riedewald hadden
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo thuis in die zaken. Opper of Nap misschien.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?
Eens. Dat doorzichtig stuk is behoorlijk ergerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog een Obama. Ah Stijn, toe
gewonquote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.
En hij mist niet te missen kansen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Bolasie het volgende:
VJ9 valt echt altijd. Ook bij de Spurs ligt ie 9 van de 10 keer op de grond.
Plintenladder?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.
Van Breukelen-effectquote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel betere dingen dan normaal.
Hoe kan dit, jongens?
#SchuldvanBertvanOostveenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Dat doorzichtig stuk is behoorlijk ergerlijk.
Misschien eens de stats van Griekenland opzoeken. Goed spel tegen Griekenland ga ik me niet aan vasthouden hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit, jongens?
Dickeffectquote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit, jongens?
Ik volg Griekenland niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien eens de stats van Griekenland opzoeken. Goed spel tegen Griekenland ga ik me niet aan vasthouden hoor.
Ik weet nietquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ome Geert gaat regeren?
Veldspel weet ik verder ook niet hoor, maar als je thuis verliest van de Faroer heb ik je niet heel hoog zitten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg Griekenland niet zo.
Dan is zijn moeder ook een hoer.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jaaaa
Joezi wilde je hier niet hebben.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja, maar heb een zekere moderator beloofd hem niet meer te pesten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je werd vanmiddag nog gebasht door Mikey.
sow koekoekquote:
Da's wel hoog.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef Promes 1/10 voor zijn optreden tot nu toe
Ik snap niet helemaal hoe het zit, maar succes toegewenstquote:Op donderdag 1 september 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar heb een zekere moderator beloofd hem niet meer te pesten.
Hij kwam met een lulsmoes, maar ik waardeer het altijd als moderators je persoonlijk aanspreken om brandjes te blussen.![]()
(KingRoland doet dat trouwens nooit)
Qua resultaten net Feyenoord tho, nooit kampioen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die lege stoeltjes dragen daar een groot gedeelte aan bij.
Ga jij weer de hele avond mensen aanvallen?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij weer de hele avond "We missen een type <insert (ex-)PSVer>" zeggen?
Van Waz verliezen is geen schandequote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waz had gewonnen in een spannende finale tegen mij.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij weer de hele avond mensen aanvallen?
Nee, vanaf nu niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk je dat we jou als mens beschouwen?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een zwarte bladzijde in onze geschiedenis.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopen dat Strootman geen blessa krijgt. Dat zou wel erg jammer zijn.
Je mist niks.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog nooit haxbal gespeeld. Volgens mij ben ik de enige hier.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm weet ik eigenlijk niet
Ik zal hem even een berichtje sturen
Russiaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
WE GAAN NAAR..
waar houden ze het eigenlijk?
Ruslandquote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
WE GAAN NAAR..
Australiëquote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
WE GAAN NAAR..
Je bent totaal niet grappig. Neem even een rustdag.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat Nederland nu in een keer doen alsof ze kunnen voetballen, wtf hey?
Nee, je ergert je aan dat scorebord of dat scorebord irriteert je.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef KingRadler het volgende:
ik irriteer me aan het scoreboard linksboven in beeld
Philips stadion is altijd sfeerloos.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Wat een uitbundig gejuich in het stadion
Er is niet voor niks een tweet met ''Ties02 is gek''quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs dit topic pure kwaliteit?
Tegen Griekenland kan iedereen winnen inderdaad, haags snapt er weinig vanquote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent totaal niet grappig. Neem even een rustdag.
Aan wie heb je dat beloofd?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb beloofd geen mensen meer aan te vallen.
Dat is nu heel moeilijk.
Dit was geen grap, oetlul.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent totaal niet grappig. Neem even een rustdag.
Jij was al aanwezig?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat KingRoland wel in Ties geïnteresseerd is en niet in mij.
Van je vrienden moet je het maar hebben.
Daar heb je een bijzonder goed puntquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is niet voor niks een tweet met ''Ties02 is gek''
Sowieso interlandvoetbalquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Griekenland kan iedereen winnen inderdaad, haags snapt er weinig van
sporadischquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand, ik zei het meer sporadisch. Je moet niet alles zo letterlijk nemen
Ik irriteer me daar ook mateloos aan.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:58 schreef KingRadler het volgende:
ik irriteer me aan het scoreboard linksboven in beeld
Dus je bent dom i.p.v. niet grappigquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was geen grap, oetlul.
Nou het is een schat inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je een bijzonder goed punt
Al is het wel een aardige jongen
Ties en ik hebben The Shallows gezienquote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je een bijzonder goed punt
Al is het wel een aardige jongen
Ik vind eindtoernooien vaak meer spanning hebben dan de CL. Al was het afgelopen EK wel park the bus genot.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso interlandvoetbalLaat staan vriendschappelijk interlandvoetbal
Doen we toch leuk tegen de Europees kampioen van 2004.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
Nederlands voetbal weer op de kaart gezet.
Daar schijnt hij als spits te spelen en niet als vleugelspeler.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo doet Promes het zo goed in Rusland?
Dit klinkt als een bijzonder goed verhaalquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties en ik hebben The Shallows gezien
We vergaapten ons aan Blake Lively en een haai
Heeft een betere grasmat, zegt Pierre.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie al die (k)neusjes mad zijn omdat het in het Philips stadion is dan
Ze gooien veel bananen op het veld dus hij rent sneller.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo doet Promes het zo goed in Rusland?
Dat valt niet te ontkennenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Net als dat ggmm sporadisch een potje rambo wint.
CL is helemaal geen drol meer aanquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eindtoernooien vaak meer spanning hebben dan de CL. Al was het afgelopen EK wel park the bus genot.
GIFquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Doe maar boos Stroot, dat hebben we nodig in dit elftal.
Promes dan maar in de spits.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar schijnt hij als spits te spelen en niet als vleugelspeler.
Het verhaal is precies zoals je denkt dat het is.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bijzonder goed verhaal
Dat doe zelfs ik wel eensquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Net als dat ggmm sporadisch een potje rambo wint.
Maar natuurlijk dacht ik dat Johannesquote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verhaal is precies zoals je denkt dat het is.
Als je tenminste dacht dat Blake ging surfen.
Voetbal sowieso niet meer over een paar jaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
CL is helemaal geen drol meer aan
Eigenlijk is alleen BPL en een beetje La Liga nog boeiend. In Italië en Duitsland weet je ook al 12 weken van te voren wie er kampioen wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
CL is helemaal geen drol meer aan
Volgende maand is talisman Robben weer terug.quote:
http://www.transfermarkt.(...)1/plus/0?saison=2015quote:Op donderdag 1 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar schijnt hij als spits te spelen en niet als vleugelspeler.
Volgende maand al ja? #PSVBayernGenotquote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende maand is talisman Robben weer terug.
Als hij niet weer een spier scheurt bij het vertillen van een wasmachine.
ELquote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen BPL en een beetje La Liga nog boeiend. In Italië en Duitsland weet je ook al 12 weken van te voren wie er kampioen wordt.
Ja bij seizoen 6 op FIFA heb ik dat ook!quote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef NoNickOne het volgende:
VOLGEND SEIZOEN 4 NEDERLANDSE CLUBS IN DE CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!
Klopt. Voetbal is een enorme achterhaalde en verziekte sport. Wel leuk om te doen, maar ook qua kijkgenot is het vaak totaal niet boeiend. Kun je beter samenvattingen kijkenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voetbal sowieso niet meer over een paar jaar.
Dan kijkt heel Nederland hiernaar:quote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voetbal sowieso niet meer over een paar jaar.
Ik kijk al uit naar WK Gewichtheffen, ik verwacht vlak daarvoor een reminder van heywooduquote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kijkt heel Nederland hiernaar:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je mij al die verschillende winnaars van de afgelopen 3 jaar eens op een briefje geven?quote:
Ik heb gelezen dat ze geen datum willen prikken voor wanneer hij terugkeert. Gewoon rustig aan en alles.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende maand al ja? #PSVBayernGenot
Wat een bazengif is dit danquote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in het stadion zitquote:Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan ZiggoSport voortaan alle wedstrijden van Promes gaan uitzenden, dan kunnen we gaan oordelen of hij daar wel iets presteert.
Die lieten tijdens het EK al zien dat ze niet van het winnen zijnquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Portugal na 8 minuten nog 0-0 tegen Gibraltar, wat een waardeloze Europees kampioen
Ik vind de EL wel leuker dan CL.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij al die verschillende winnaars van de afgelopen 3 jaar eens op een briefje geven?
Dat is de reden? Zoet heeft hem gepasseerd?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij er he-le-maal niets van kan.
Hij speelt toch bij FC Barcelona?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je geen Ajax wedstrijden?
Volgens Blind zit Cilessen "in een mindere periode".quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de reden? Zoet heeft hem gepasseerd?
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je geen Ajax wedstrijden?
Tegen wie dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij speelt toch bij FC Barcelona?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet heugen wanneer Zoet idioot naar zijlijnen rent en in de simpelste vrije trappensituaties blundert.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de reden? Zoet heeft hem gepasseerd?
Bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Blind zit Cilessen "in een mindere periode".
Ja dat vraag ik mij het hele seizoen al af.quote:
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.
Dat staat er helemaal niet :Squote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.
Ik vroeg niet wat jij vond.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer Zoet idioot naar zijlijnen rent en in de simpelste vrije trappensituaties blundert.
Het Duitse voetbal neemt even pauze. Dus alleen Schalke speelt.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Twente - Schalke niet doorgaat?
Dan speelt Suarez binnen no-time bij Oranje.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
ZOETGOD
[..]
Wat zou jij vinden als Hans Nijland bij de KNVB het roer overneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |