Volgens Blind zit Cilessen "in een mindere periode".quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de reden? Zoet heeft hem gepasseerd?
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je geen Ajax wedstrijden?
Tegen wie dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij speelt toch bij FC Barcelona?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet heugen wanneer Zoet idioot naar zijlijnen rent en in de simpelste vrije trappensituaties blundert.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de reden? Zoet heeft hem gepasseerd?
Bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Blind zit Cilessen "in een mindere periode".
Ja dat vraag ik mij het hele seizoen al af.quote:
Doe eens normaal manquote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.
Dat staat er helemaal niet :Squote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK VROEG WAAROM BLIND DIE KEUZE HEEFT GEMAAKT DIK VARKEN.
Ik vroeg niet wat jij vond.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer Zoet idioot naar zijlijnen rent en in de simpelste vrije trappensituaties blundert.
Het Duitse voetbal neemt even pauze. Dus alleen Schalke speelt.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Twente - Schalke niet doorgaat?
Dan speelt Suarez binnen no-time bij Oranje.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
ZOETGOD
[..]
Wat zou jij vinden als Hans Nijland bij de KNVB het roer overneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |