Staat die even een partij voor lul.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai ai, zat Mex net iemand af te kraken, maakt hij nu zelf een fout
Hij klaagt terecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Berghuis denkt dat hij mr bigstar is.
"Ok, I promes"quote:
Speelt ie ook nog? Dit was namelijk een wilde gok. Ook het typen van de naam zoals je kunt zienquote:
Sinterklaas schijnt ook in Spanje te wonen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Rusland schijnt hij het wel aardig te doen.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna met vakantie man. Lekker hoor!
Choleraquote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Cholevas of Holebas?
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cholera.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR zegt Holebas dus ik zeg ook Holebas.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:47 schreef Vasion het volgende:
Heb ik ooit eens verteld dat Wijnaldum met zijn vader vorig jaar drank bij mij kwam kopen?
Je bent toe aan vakantie zie ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder vannacht ook zeggen.
Danny Blind.quote:
Voor iemand die blind is niet hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef Vasion het volgende:
De hand van Blind is duidelijk zichtbaar.
Nog lelijker dan de BPLquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een lelijke graphic voor de score trouwens.
Badumtssjquote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je moeder vannacht ook zeggen.
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Blind.
Danny Blind die Asensio wilde overtuigen om in Oranje te komen spelen. In Spanje gieren ze nog na.
8/10.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor iemand die blind is niet hoor.
En wat hangt ie laat en weinig naar links in het beeldquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach, jij zit er wel vaker naastquote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan de BPL
en ik dacht dat dat niet kon
Ik pis wel eens naast de pot, jaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, jij zit er wel vaker naast
Jij denkt dat Ome Geert gaat regeren?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?
sTONDEN WE AL 10-0 V OORquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Brammess het volgende:
Die grieken zijn echt heel erg slecht
Stel je voor dat we Robbengod of Riedewald hadden
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo thuis in die zaken. Opper of Nap misschien.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als hij zeg maar zijn mocro paspoort inlevert, kan hij dan ook niet meer voor Marokko spelen?
Eens. Dat doorzichtig stuk is behoorlijk ergerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog een Obama. Ah Stijn, toe
gewonquote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.
En hij mist niet te missen kansen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Bolasie het volgende:
VJ9 valt echt altijd. Ook bij de Spurs ligt ie 9 van de 10 keer op de grond.
Plintenladder?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gaat smeken, plaats ik je gewon onderaan de ladder.
Van Breukelen-effectquote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel betere dingen dan normaal.
Hoe kan dit, jongens?
#SchuldvanBertvanOostveenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Dat doorzichtig stuk is behoorlijk ergerlijk.
Misschien eens de stats van Griekenland opzoeken. Goed spel tegen Griekenland ga ik me niet aan vasthouden hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit, jongens?
Dickeffectquote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan dit, jongens?
Ik volg Griekenland niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien eens de stats van Griekenland opzoeken. Goed spel tegen Griekenland ga ik me niet aan vasthouden hoor.
Ik weet nietquote:Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ome Geert gaat regeren?
Veldspel weet ik verder ook niet hoor, maar als je thuis verliest van de Faroer heb ik je niet heel hoog zitten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg Griekenland niet zo.
Dan is zijn moeder ook een hoer.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jaaaa
Joezi wilde je hier niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |