o hier schrik ik toch wel van. dat is een ernstige zaakquote:Op donderdag 1 september 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Posten namens iemand die ban heeft.
oefquote:Op donderdag 1 september 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb liever geen waarschuwing maar gewoon direct straf ;$
Geen zin om plaatjes te zoeken van alles. Een blauwe die wat langer is en een zwarte zakelijke. Mijn All Stars zijn ook vandaag binnen gekomen jeejquote:
Jij gaat over de kniequote:Op donderdag 1 september 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb liever geen waarschuwing maar gewoon direct straf ;$
ama ik had vandaag gekeken naar die planten maar zoals verwacht hadden ze alleen drie bloemen ofzoquote:Op donderdag 1 september 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Of verfeel is weer een woord waar ik niet van heb gehoord.
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ama ik had vandaag gekeken naar die planten maar zoals verwacht hadden ze alleen drie bloemen ofzo
echt kut die kleine AH's
oh misschien ben ik gewoon te laat danquote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.
Ik eet nu Pringles.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh misschien ben ik gewoon te laat dan
gelukkig waren er wel pringles
Die van 2 voor 5 he. Hier stonden ze maar ze waren heel lelijkquote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2016 02:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die van 2 voor 5 he. Hier stonden ze maar ze waren heel lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |