Ik ook, heb het even gevraagd.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Ben benieuwd naar zn redenen.
Rondneuzen op internet.quote:
samequote:Op donderdag 1 september 2016 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, heb het even gevraagd.
[..]
Rondneuzen op internet.
quote:Nou, ik gaf wel aan dat ik dat gezeik zat was, maar als ik dan ook privé berichten ga krijgen met dat ik de kanker moet krijgen en zelfmoord moet plegen, is het gauw klaar...
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nog iets interessants tegengekomen?
ik heb m geappt maar krig geen antwoordquote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik van hem. Mocht het op FOK! zetten.
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg ik van hem. Mocht het op FOK! zetten.
Is braddie geband?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'
Serieus? Mag je echt niks zeggen?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dit heet ook wel 'posten namens gebande'
Je geeft toch (letterlijk) iets van hem doorquote:Op donderdag 1 september 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mag je echt niks zeggen?![]()
Ja weet ik veel zo vaak doe ik dat niet.
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ai, dat verkleint je kansen aanzienlijk
Vlogtijd!quote:Op donderdag 1 september 2016 01:31 schreef Oberkullie het volgende:
Zojuist wakker geworden van het geneuk van mijn buren
Snap er niks vanquote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, tis niet waarschuwen + bij FA melden he. Het een of het ander
Daarmee bedoelt hij dat hij geen FA heeft aangesproken, maar je een waarschuwing gegeven heeft.quote:
Dat ik het hou bij een waarschuwing, want dat het onnodig is om je te waarschuwen als je een ban krijgt (en andersom ook)quote:
Oh.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt hij dat hij geen FA heeft aangesproken, maar je een waarschuwing gegeven heeft.
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:33 schreef hugecooll het volgende:
want dat het onnodig is om je te waarschuwen als je een ban krijgt
Nee moet eerst jurkjesgeld hebben.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je nou die jurkjes al besteld
Posten namens iemand die ban heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
waarom krijg ama waarschuwing? zij is altijd lief
Ik heb deze oaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet eerst jurkjesgeld hebben.![]()
Oke dan krijg jij hemquote:Op donderdag 1 september 2016 01:44 schreef Drug het volgende:
waarom krijg ama waarschuwing? zij is altijd lief
Oh leukquote:Op donderdag 1 september 2016 01:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb deze oa
[ afbeelding ]
o hier schrik ik toch wel van. dat is een ernstige zaakquote:Op donderdag 1 september 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Posten namens iemand die ban heeft.
oefquote:Op donderdag 1 september 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb liever geen waarschuwing maar gewoon direct straf ;$
Geen zin om plaatjes te zoeken van alles. Een blauwe die wat langer is en een zwarte zakelijke. Mijn All Stars zijn ook vandaag binnen gekomen jeejquote:
Jij gaat over de kniequote:Op donderdag 1 september 2016 01:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb liever geen waarschuwing maar gewoon direct straf ;$
ama ik had vandaag gekeken naar die planten maar zoals verwacht hadden ze alleen drie bloemen ofzoquote:Op donderdag 1 september 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Of verfeel is weer een woord waar ik niet van heb gehoord.
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ama ik had vandaag gekeken naar die planten maar zoals verwacht hadden ze alleen drie bloemen ofzo
echt kut die kleine AH's
oh misschien ben ik gewoon te laat danquote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.
Ik eet nu Pringles.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh misschien ben ik gewoon te laat dan
gelukkig waren er wel pringles
Die van 2 voor 5 he. Hier stonden ze maar ze waren heel lelijkquote:Op donderdag 1 september 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag waren hier de meeste planten ook al weg.
Ohquote:Op donderdag 1 september 2016 02:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die van 2 voor 5 he. Hier stonden ze maar ze waren heel lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |