Ik kan er niet naar luisteren.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een concertje van Rammstein, vind ik eigenlijk wel..
Junior vond het altijd stoer als hij tegen zijn vriendjes kon zeggen dat zijn moeder de muziek van Rammstein vaak aan het draaien wasquote:Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een concertje van Rammstein, vind ik eigenlijk wel..
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs heerlijk ontspannend.
KISS kan wel?
Ik zou moeders vragen wat zij gebruikt had.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Junior vond het altijd stoer als hij tegen zijn vriendjes kon zeggen dat zijn moeder de muziek van Rammstein vaak aan het draaien was
Jupilerquote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou moeders vragen wat zij gebruikt had.
Mijn moeder draait 'Bück Dich'...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Junior vond het altijd stoer als hij tegen zijn vriendjes kon zeggen dat zijn moeder de muziek van Rammstein vaak aan het draaien was
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder draait 'Bück Dich'...
Ik heb het eigenlijk pas vrij laat ontdekt, maar was toen meten verkocht.
Heb ze nu 4 keer gezien, altijd feest...
Hi!quote:Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef Sfeermaker het volgende:
hallo allemaal. is de zomervakantieperiode op radio49 intussen voorbij?
quote:Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Kiss van Tom Jonesquote:Op donderdag 1 september 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Als er nog voorkeur voor een bepaalde soort zoen is, dan merk ik het wel...
Hoi sfeermaker.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:25 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:
Spontaan ontstaan 5 minuten voor aanvang...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:28 schreef Sfeermaker het volgende:
maar al wel een themashow van jou, nice
Was het 5 minuten? Ik dacht zelfs minder.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spontaan ontstaan 5 minuten voor aanvang...
Kan ook, ik was net op tijd om in te starten in ieder geval...quote:Op donderdag 1 september 2016 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het 5 minuten? Ik dacht zelfs minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |