Komt mooi uit, want ik wilde ook net gaan afhaken. Bedankt voor weer een leuke showquote:Op donderdag 1 september 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
En de laatste weer voor deze keer.
Droom zacht.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik wilde ook net gaan afhaken. Bedankt voor weer een leuke show
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo naar de kapper, eens kijken of ik met een rood met paars pittig kort kapsel terugkom
Luister naar deze jongedame, jongedame!quote:
klinkt goedquote:Op donderdag 1 september 2016 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn haar heeft al alle kleuren van de regenboog gehad en nu al een paar jaar weer gewoon mijn eigen blonde kleur. Kort staat me niet en ze heeft het leuk op schouderlengte geknipt en er lagen in gesneden
Klinkt niet goedquote:Op donderdag 1 september 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Hmmm zet ik mijn geluid aan, weer dat gekraak. Wat is dat nou toch steeds
Vaak een brakke stekker.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
môgge![]()
Hmmm zet ik mijn geluid aan, weer dat gekraak. Wat is dat nou toch steeds
quote:Op donderdag 1 september 2016 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 curver kratten vol met vage shit.
quote:Op donderdag 1 september 2016 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo naar de kapper, eens kijken of ik met een rood met paars pittig kapsel terugkom
Leuk!! Maken is toch leuker dan luisterenquote:Op donderdag 1 september 2016 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijne dag. Vanavond weer muziek maken.
en dan er weer vol tegenaanquote:Op donderdag 1 september 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal honkbalavond, maar nu 2 weken even niet...
Het is allebei even leuk.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:56 schreef just me het volgende:
Leuk!! Maken is toch leuker dan luisteren
quote:
Inmiddels al nuchter van gisteren?quote:
Ik heb wel de naam hèquote:Op donderdag 1 september 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels al nuchter van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |