quote:Op donderdag 1 september 2016 21:56 schreef Melting het volgende:
Ziet er gezellig uit. Fogel is wel een beetje foto schuw moet ik zeggen.
Nergens specifiek voor, ik bedacht het 2 minuten voordat ik begon.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
Ter ere van wat dit thema vandaag eigenlijk?
#gewoonomdathetkanquote:Op donderdag 1 september 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
Ter ere van wat dit thema vandaag eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nergens specifiek voor, ik bedacht het 2 minuten voordat ik begon.
Soms tik ik een keyword in in de zoekfunctie en dan zie ik wel wat er opduikt...
#nietsmoetmettegenzinquote:
Oh dát is het, thanksquote:Op donderdag 1 september 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is, om eerlijk te zijn, nou ook niet echt de moeilijkste tekst...
Nee joh, ik ben gestoptquote:Op donderdag 1 september 2016 22:16 schreef Melting het volgende:
Ben je al klaar met verzegelen, just me?
Anders had je er met Seal wel een goeie aan.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben gestopt
kon het me niet permitteren om fouten te maken, morgenmiddag verder
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders had je er met Seal wel een goeie aan.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders had je er met Seal wel een goeie aan.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een echt bord in Aalborg!
jammer dat het geen plaatsnaam-bord isquote:Op donderdag 1 september 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een echt bord in Aalborg!
Ludieke manier om kenbaar te maken dat je ergens (vliegveld??) niet langer dan 3 minuten mag staan...quote:
Dat vermoed ik. Zoiets als bij festivals kiss & ride.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ludieke manier om kenbaar te maken dat je ergens (vliegveld??) niet langer dan 3 minuten mag staan...
'Dames en heren ouders, graag alleen uw eigen partner zoenen...'quote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef just me het volgende:
we hebben bij school ook een kiss and ride bord staan
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Dames en heren ouders, graag alleen uw eigen partner zoenen...'
En als je nou geen partner hebt?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Dames en heren ouders, graag alleen uw eigen partner zoenen...'
Dan valt er weinig te kissen, laat staan te riden...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En als je nou geen partner hebt?
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan valt er weinig te kissen, laat staan te riden...
genoeg gescheiden jonge moeders aanwezigquote:Op donderdag 1 september 2016 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En als je nou geen partner hebt?
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
genoeg gescheiden jonge moeders aanwezig
Het schoolplein, voor jong en oud...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
genoeg gescheiden jonge moeders aanwezig
voor al uw kennismakingsgesprekkenquote:Op donderdag 1 september 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schoolplein, voor jong en oud...
Oh.... doe jij dat veel ja?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
voor al uw kennismakingsgesprekken
We doen het vanwege de kinderen...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
voor al uw kennismakingsgesprekken
Jonge moeders zei ik.... jonge moedersquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Weet je waarom de muziek soms zo ver weg klinkt? De minijack zat nét niet helemaal aangedrukt in de laptop en dus was het contact soms wat slechter als ik me beweeg
Problem solved.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Weet je waarom de muziek soms zo ver weg klinkt? De minijack zat nét niet helemaal aangedrukt in de laptop en dus was het contact soms wat slechter als ik me beweeg
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Pfff dat is warmquote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Overigens nog steeds 28,8 graden hier in mijn mancave...
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Problem solved.![]()
Ik was me al van geen kwaad bewust, draai met een koptelefoon op en daar klinkt het allemaal prima door...
Je hoort toch dat het wél te doen isquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoort toch dat het wél te doen is
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijdquote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Problem solved.![]()
Ik was me al van geen kwaad bewust, draai met een koptelefoon op en daar klinkt het allemaal prima door...
Plat houten dak hier, is niet koel te krijgen als er een beetje zon op staat.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijd
Mhh, ik ga de thermostaat op 20 gooien, warm zat en vrouwpersoon gaat toch verhuizen dus die klaagt dan niet meer dat het koud is
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijd
Mhh, ik ga de thermostaat op 20 gooien, warm zat en vrouwpersoon gaat toch verhuizen dus die klaagt dan niet meer dat het koud is
elk nadeel....quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Ik zat net te denken, mooi lied voor op schoolquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer maar weer spontaan een thema bedenken...
Geen garantie dat het dan weer een succes is.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer maar weer spontaan een thema bedenken...
echt welquote:Op donderdag 1 september 2016 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen garantie dat het dan weer een succes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |