Oh.... doe jij dat veel ja?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
voor al uw kennismakingsgesprekken
We doen het vanwege de kinderen...quote:Op donderdag 1 september 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
voor al uw kennismakingsgesprekken
Jonge moeders zei ik.... jonge moedersquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Weet je waarom de muziek soms zo ver weg klinkt? De minijack zat nét niet helemaal aangedrukt in de laptop en dus was het contact soms wat slechter als ik me beweeg
Problem solved.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Weet je waarom de muziek soms zo ver weg klinkt? De minijack zat nét niet helemaal aangedrukt in de laptop en dus was het contact soms wat slechter als ik me beweeg
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
Pfff dat is warmquote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Overigens nog steeds 28,8 graden hier in mijn mancave...
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Problem solved.![]()
Ik was me al van geen kwaad bewust, draai met een koptelefoon op en daar klinkt het allemaal prima door...
Je hoort toch dat het wél te doen isquote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoort toch dat het wél te doen is
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijdquote:Op donderdag 1 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Problem solved.![]()
Ik was me al van geen kwaad bewust, draai met een koptelefoon op en daar klinkt het allemaal prima door...
Plat houten dak hier, is niet koel te krijgen als er een beetje zon op staat.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijd
Mhh, ik ga de thermostaat op 20 gooien, warm zat en vrouwpersoon gaat toch verhuizen dus die klaagt dan niet meer dat het koud is
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de huiskamer is het ca 22 graden, zoals altijd
Mhh, ik ga de thermostaat op 20 gooien, warm zat en vrouwpersoon gaat toch verhuizen dus die klaagt dan niet meer dat het koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |