Noem me geen vrouw homo.quote:
Ik denk dat hier sprake is van een verwarring.quote:
Jouw postaantal stijgt ook weer.quote:
Ik wel. Daarom ben ik ook een eigengeiler.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hier sprake is van een verwarring.
Ik vind Haline Reijn een knappe vrouw. Het woord knap en tong zal ik niet vaak samen in 1 zin gebruiken
Ha ha ha wat spitsvondig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft je maar voorstellen. Is nergens voor nodig. Niemand neemt acht van je. Laat staan negen.
Het zit je niet mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
Daar staan we weer in ONZ. Ik ben weg en neem afstand van dit briljante topic.
Is zult Nederlands ?quote:
Dan zal jij ook wel even blij zijn geweest of niet? Ha ha haquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ze was een keer hier op bezoek, even het huis waar ze is opgegroeid bekijken samen met de filmploeg en Frank Evenblij.
'Ik Herman' ligt in de planning.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Dan zal jij ook wel even blij zijn geweest of niet? Ha ha ha
Is ze in 't echt ook een beetje lekker?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ze was een keer hier op bezoek, even het huis waar ze is opgegroeid bekijken samen met de filmploeg en Frank Evenblij.
Ja maar wel een arrogant mens. Niet eens een bedankje dat ze hier mocht zijn met de filmploegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is ze in 't echt ook een beetje lekker?
Consulteer je psychose, die weet wel raad hoop ik voor je.quote:
Dank je voor de steunbetuiging.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Consulteer je psychose, die weet wel raad hoop ik voor je.
emquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:53 schreef Rezania het volgende:
Als iemand een kuttopic opent moet je em niet in bescherming nemen, zelfs niet als het tong de dorpsgek is.
Nog gehoopt vandaag ? In je spiegel misschien.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Consulteer je psychose, die weet wel raad hoop ik voor je.
ga vooral zo door, zijn we straks weer een week of langer van je verlostquote:Op donderdag 1 september 2016 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog gehoopt vandaag ? In je spiegel misschien.
Was inderdaad klote seks de laatste tijd. Kun je weer zitten ?quote:Op donderdag 1 september 2016 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ga vooral zo door, zijn we straks weer een week of langer van je verlost
Hij ligt aardig op schema.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ga vooral zo door, zijn we straks weer een week of langer van je verlost
Gaat dat niet klonteren bij daglicht ? De ogen openen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |