als ze om 19.30 het nog niet heeft dan krijg ik al jouw chips.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Call
Om 19.30 volgt de oplossing
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeftquote:
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30uquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Ik had hem al schatquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeft
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten johquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30u
Moeder Theresa? beetje flauw hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsen
ja dat is dan ook de verrassing.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten joh
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Niznoquote:
Tip: Dorito A, beter dan de Bquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Nizno
VOlgens mij heb ik het weleens gegeten, maar kan me de smaak niet echt herinnerenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
lekker kwartel..... denk ik.....
heb het nog nooit geprobeerd maar het klinkt altijd zo lekker
Hoi hunterquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:00 schreef zoem het volgende:
Je moet em ook eerst stijf krijgen voordat je de koker pakt
ik heb de het (waan)beeld dat het een beetje een lamsversie van kip is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij heb ik het weleens gegeten, maar kan me de smaak niet echt herinneren
Hunter?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi hunter
Vraag me altijd af of ze dat zelf ook denken
Oh ja user die ook altijd van die dubbelzinnige opmerkingen maaktequote:
Beetje wilderige smaak denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de het (waan)beeld dat het een beetje een lamsversie van kip is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |