Wel meer ook op dat plaatje. Zelfs alleen in Zeeland al.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef Greys het volgende:
Zes graden verschil.
Verkeerde kant. Meh.
Beter maak je voortaan gewoon een screenshot, nu hebben we niks aan deze post.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een mooi kaartje voor iedereen in het oosten die het wel prima vindt.
Gek! Het is toch heerlijk zo!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef Greys het volgende:
Het wordt gewoon nog anderhalve week warm. STRONTBEU BEN IK HET.
Geen wonder dat ik gisteravond met sporten zo enorm zweettequote:
Maar over een dag of een of twee zijn de muren weer heet en weer vieze warme plaknachtenquote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gek! Het is toch heerlijk zo!
Eensch!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef Greys het volgende:
Zuurpruim ben je tochquote:Op woensdag 7 september 2016 06:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter maak je voortaan gewoon een screenshot, nu hebben we niks aan deze post.
Gisteravond toen ik de ramen in de slaapkamer open gooide rond elf uur was het buiten nog 20 graden en een luchtvochtigheid van maar liefst 99... Dat vind ik echt naar en goor slapen.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die niet van warmte houden. Maar het is nu gewoon lekker, niet warm of plakkerig.Kan gewoon niet geloven dat hier mensen over klagen.
Sommige mensen klagen graag, omdat ze graag klagenquote:Op woensdag 7 september 2016 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die niet van warmte houden. Maar het is nu gewoon lekker, niet warm of plakkerig.Kan gewoon niet geloven dat hier mensen over klagen.
En ik heb ook vaak het idee dat de slechtweerliefhebbers, zoals ze ook zelf zeggen, graag binnen bij de kachel of voor de tv kruipen met chocolademelk. Maar zelf ben ik veel buiten, heb veel buitenactiviteiten en heb ik toch echt 100 x liever mooi weer!
Dat dat met de post erboven wel is gedaan doet geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Snap je toch zelf ook wel?
Waar zie jij dat? Ik zie alleen 24 en 26. Of is het in een ander land?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:46 schreef Felagund het volgende:
Gewoon drie dagen boven de dertig graden in de voorspelling voor volgende week hier.Hopelijk komt het uit.
Dat dus! En we hebben hier een heerlijk loungeterras in onze tuin, met oleanders en olijfbomen. Het kan mij niet lang genoeg duren dit weer.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Fantastisch zomerweer. Elke dag sporten buiten en in ze zon zitten. Was elk dag van het jaar maar zo. Nooit geen trui en lange broeken meer en die jassen.
Volgende week is het hier (Dordrecht) maandag en dinsdag het warmst met 27 en 29 graden. 3 dagen 30 graden gaat hier vooralsnog niet gebeuren, aangezien het vanaf woensdag weer 24 graden is.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? Ik zie alleen 24 en 26. Of is het in een ander land?
Idd, ik woon in Bonn, ongeveer 100 km van de Nederlandse grens. Ik heb het over de voorspelling van wetteronline, die voorspellen ook voor Utrecht warm weer:quote:Op woensdag 7 september 2016 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? Ik zie alleen 24 en 26. Of is het in een ander land?
Dit!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |