quote:Op donderdag 1 september 2016 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
het voelde bij mij alsof ik net flink was genomen, niet meer.
zag er niet uit als lyme, te laat voor zwangerschapsveilige antibiotica, dus we laten het maar zoquote:Op donderdag 1 september 2016 15:56 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik ben gerustgesteld!
![]()
What about the tekenbeet bij jou?
quote:Op donderdag 1 september 2016 16:22 schreef Theeleuter het volgende:
Wij hebben net een knipper gezien!7w4d kwam ze gemiddeld op uit.
Woei, blijven doen boontje!
voor de laatste zware loodjes dames!
Haha, ik zou de ramen gaan lappen als ik jou wasquote:Op donderdag 1 september 2016 17:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Thee een knipper![]()
Mies je maakte me nieuwsgierig vwb het weer, maar op weeronline zie k zon zon zon en +/- 24 graden dus ik weet niet helemaal waarom de?
Of gaat het meer richting de 30 graden en zit weeronline er goed naast?
Edit: flink warm dus zag ik op een andere site
Ahh well .. als dat je gerust stelt. Bij Boaz beviel ik 2 jaar geleden ook met dergelijk weer en ik vond het prima te doen in het zkh. Maar ook dat zal voor iedereen anders zijn. Kind moet er toch een keer uit
Klinkt goed dat op het strand crashen! En heerlijk van de kapper.
Was net het speelgoed van de kindjes aan het sorteren. Zegt mijn man: moet je bijna bevallen ofzo? Ga je al bijna de ramen wassen?(dat deed ik bij die andere twee ook op het laatste moment
)
Het is volgende week ontmoet-je-baby-weer voor jouquote:Op donderdag 1 september 2016 17:47 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het wel prima, want lekker weinig aantrekken met dat weer. Slippers, hemd, korte broek. En het maakt me allemaal sowieso niet meer uit wat voor weer het is volgende week
O man ja hier moet ook echt hoognodig geruimd worden Boaz is net jarig geweest en Djenna is dadelijk in oktober jarig. Tussendoor nog een baby. En heel veel mensen die dan menen dat ze voor alle kindjes iedere keer een cadeau mee moeten nemen 'anders worden ze jaloers'quote:Op donderdag 1 september 2016 17:44 schreef Burdie het volgende:
Speelgoed uitzoeken staat hier ook nog op de planning voor binnenkort Twink. En een heleboel speelgoed gaat weg, er staat echt veel te veel
.
Hier hetzelfde. Al gaat ie bij stress wel door t dak.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:49 schreef Hilzillah het volgende:
Werken zoute dropjes niet als je een lage bloeddruk hebt? Of is dat alleen als je standaard een leg bloeddruk hebt?
Mijn bloeddruk is vanzelf altijd enorm laag. En maar heel soms last van duizelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |