Zo herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2016 18:46 schreef Unihipili het volgende:
Hmja ik heb ook niet zoveel zin in commentaar/clichés waar ik niks aan heb en ongevraagde adviezen, maar ik verveel me wel de pleuris zo zonder enige sociale interactie (behalve die van vriend).
Mooi wel dezequote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Mies_poes het volgende:
Ik had ook geen zin in sociaal gedoe en verveelde me tegelijkertijd ook rot, maar ik probeer het nu om te buigen. Heb nu voor elke dag een activiteit gepland, met of zonder andere mensen. Even naar de supermarkt is dan al een activiteit (om taartspul te halen). En verder heb ik toch maar met wat familie afgesproken omdat het uiteindelijk toch meestal wel leuk is. Zo voelt het voor mij veel minder als wachten op en vind ik het beter vol te houden. Probeer nu ook echt nog even momenten te pakken waarin ik bewust geniet van de baby, het in bed gaan liggen wanneer ik wil etc. Bevalt me uitstekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bij jouw termijn is het normaal als je soms een hele dag helemaal niks voelt.quote:Op zondag 4 september 2016 19:18 schreef Ooi86 het volgende:
Vraagje nog: hebben jullie buikbabies ook drukkere en rustigere dagen? Soms is hij hier heel druk en soms is t af en toe een laf schopje.
quote:Op zondag 4 september 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi wel dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent hier ook niet weg te slaan heik vind je altijd wel gezellig dus blijf vooral.
Ja ik heb nog verlof en mijn kind is stukkie makkelijker dan ik verwachtte dus ik heb tijd overquote:Op zondag 4 september 2016 20:06 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet weg te slaan heik vind je altijd wel gezellig dus blijf vooral.
Nou das ook stom! Alleen voor kleine buiken dan?quote:Op zondag 4 september 2016 20:24 schreef WupWup het volgende:
Zou het met quoi?
Ik had twee positiebadpakken besteld, is voor eentje gewoon mn buik al te grootik schrok ook wel een beetje van het spiegelbeeld. Zo van bovenaf ziet het er toch anders uit
![]()
Jaaaaaa!quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor, we hebben een zoon![]()
Kleine (4680 g) M.ax is geboren om 16:59 uur vandaag. Weeën startten stiekem gistermiddag al en explodeerden na breken van vliezen 's nachts (van 3 naar 8 cm onderweg naar het zkh). Uiteindelijk met ruggenprik opgevangen en na flinke knip geboren. Nu wat bibberig, maar ozo verliefd
![]()
We blijven 24 uur vanwege reuzeformaat en suikercontrole en ik ben strontgelukkig
quote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Quoi het volgende:
Ja hoor, we hebben een zoon![]()
Kleine (4680 g) M.ax is geboren om 16:59 uur vandaag. Weeën startten stiekem gistermiddag al en explodeerden na breken van vliezen 's nachts (van 3 naar 8 cm onderweg naar het zkh). Uiteindelijk met ruggenprik opgevangen en na flinke knip geboren. Nu wat bibberig, maar ozo verliefd
![]()
We blijven 24 uur vanwege reuzeformaat en suikercontrole en ik ben strontgelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |