lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:24 schreef Drug het volgende:
[..]
jah maar we gaan gewoon net zo lang door tot de grenzen steeds een beetje verschuiven en dan eindigt het op tc in een simultaan orgasme
pls crip doet alleen denialquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:24 schreef Drug het volgende:
[..]
jah maar we gaan gewoon net zo lang door tot de grenzen steeds een beetje verschuiven en dan eindigt het op tc in een simultaan orgasme
zelden zo hard gelachen als die post van die chick voor de spiegel waarbij de ogen geblurd zijn in de spiegel maar in het echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o wist ik niet, deed altijd die voorvertoning/pictogram in Finder (Windows equivalent daarvan) :$
lijkt me nog beetje koud nuquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:37 schreef Crip het volgende:
ik wil geen kleren aandoen en naar buiten
doe je toch nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:37 schreef Crip het volgende:
Doe maar. Ben benieuwd naar filmpjes die komen op dumpertquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:37 schreef Crip het volgende:
hoiquote:
en toch ben je wakkerquote:
lucky you. ik moet nog 14,5 weken.quote:
Ga je nog weg?quote:
en mij zeg je niks? dan lazer maar opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daaaggg vrienden, en Stimorol & Crip
de echte bestaan ook nog, maar volgens mij niet meer in nederland..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Action verkoopt iets wat er op lijkt
[/quote]quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daaaggg vrienden[quote]Op woensdag 31 augustus 2016 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mij zeg je niks? dan lazer maar op
wat ok jij mij?quote:
ahw zo liefquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Als je trouwens een neppe chorizo zoekt die redelijk lekker is: [ afbeelding ] .
Waar naar tü?quote:
Collegezaal op MBO?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:51 schreef Crip het volgende:
Ik loop keihard een collegezaal binnen waar ze les aan het geven zijn. Tfoe
niet zo slim hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:51 schreef Crip het volgende:
Ik loop keihard een collegezaal binnen waar ze les aan het geven zijn. Tfoe
Dagboek.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kortste ziekenhuisbezoek van mijn leven gehad
Nog geen minuut bij orthopeed en ik mocht weer naar buiten. Alles was goed, gaat goed, ga zo door. Tot over half jaar
Bedankt meneer
Meid tochquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dagboek.
Ik mag niet praten over dieet maar jij wel over die poot
van wie mag jij niet praten over dieet?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dagboek.
Ik mag niet praten over dieet maar jij wel over die poot
Van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van wie mag jij niet praten over dieet?
niks van aantrekkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles was goed, gaat goed, ga zo door. Tot over half jaar
Bedankt meneer
ja, nou flikker je ook maar op hequote:
Wil je soms alleen zijn met je kloon Fylax?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nou flikker je ook maar op he
waarom denk je dat ik in onz wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je soms alleen zijn met je kloon Fylax?
maar dat denkt hij helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik in onz was
denkt hij wel eens?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat denkt hij helemaal niet
doe normaal haagsquote:
ah kutquote:
teen mom is ook nog een optiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb nog minstens twee weken vakantie genoeg tijd om me naar de mbo te zuipen
Past wel bij jouw niveau jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb nog minstens twee weken vakantie genoeg tijd om me naar de mbo te zuipen
Btje met moët dat moet en btje remy martin jwzquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Past wel bij jouw niveau ja
nee wil geen kindersquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Past wel bij jouw niveau ja
vrouw naar mijn hartquote:
ik al 6 maanden nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een handdoek gevouwen
de tijd vliegt als je werkloos bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat serieus alweer zo lang terug?
ook als je werkt hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de tijd vliegt als je werkloos bent
Moet je wel leuk werk hebben natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kunt U even ophouden met liegen? Dank U wel
je hebt youtuber en prostituee, voor de rest zijn er geen leuke banenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet je wel leuk werk hebben natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |