SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
zit nog in vakantieritmequote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar slaap jij niet als je naar school moet?
Kon ook niet slapen dus ben maar een beetje gaan rommelen in huis.quote:
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.quote:
deed het wel toen ik 17 was, 4 dagen wakker en dan maandag t/m donderdag slapen en af en toe eten. en dan donderdag weer beginnenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.
Sowieso, volgens mij gaat je hart dat over het algemeen ook niet heel lang goed vinden.
dit is een groot misverstand, speed is eigenlijk heel gezondquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook niet aan denken hoe verdomde beroerd je je wel niet voelt als je al dagen en dagen wakker bent en die drug begint uit te werken.
Sowieso, volgens mij gaat je hart dat over het algemeen ook niet heel lang goed vinden.
Eigenlijk gek he, hoe snel dat minder wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:39 schreef Drug het volgende:
[..]
deed het wel toen ik 17 was, 4 dagen wakker en dan maandag t/m donderdag slapen en af en toe eten. en dan donderdag weer beginnen
kon het toen goed hebben, maar nu wil ik na een escapade gewoon in m'n eentje in bed chillen en bijkomen.
voor het hart zal het heftig zijn, maar dp kent volgens mij het leven goed genoeg om zonder hart te kunnen
De drug an sich bedoel jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:42 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is een groot misverstand, speed is eigenlijk heel gezond
ja klopt. jammer welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk gek he, hoe snel dat minder wordt.
[..]
De drug an sich bedoel jij?
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja pls
Ik zou binnen 5 min weer in slaap sukkelen.
Nee ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijven
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef zeer het volgende:
[..]
oh mooi kunnen we nog 2x de liefde bedrijven
En andere zooi te doen. Het maakt toch een verschil of je enige zorg school de komende maandag is en paps en mams voor de rest zorgen, of dat je met een brakke kop nog van alles moet doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt. jammer wel
al zal het deels mentaliteit zijn. toen wilde ik naar de klote gaan, inmiddels ben ik iets meer gehecht aan m'n gezondheid
haha ja dat is ook wel een factor jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En andere zooi te doen. Het maakt toch een verschil of je enige zorg school de komende maandag is en paps en mams voor de rest zorgen, of dat je met een brakke kop nog van alles moet doen.
in dat laatste geval is de enige optie doorgaan iddquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En andere zooi te doen. Het maakt toch een verschil of je enige zorg school de komende maandag is en paps en mams voor de rest zorgen, of dat je met een brakke kop nog van alles moet doen.
vind je naturally pretty tbhquote:Op woensdag 31 augustus 2016 06:57 schreef Crip het volgende:
Ok drug check snap.
Toz wrm stuur ik uberhaupt snaps zonder makeup
Plsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:03 schreef zeer het volgende:
[..]
srs alleen vrouw in kwestie zoomt zo ver in op zulke shit
ik altijd full naked en bend over ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef Crip het volgende:
Ik stuur altijd semi naked pics naar drug
ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef Crip het volgende:
Ik stuur altijd semi naked pics naar drug
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik altijd full naked en bend over ;s
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.
de 'penis in de hand', 'bulge in de ballenknijper' of de 'hand in de broek'?/fok kpdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.
Je weet wt k met bent over bois doe ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik altijd full naked en bend over ;s
hoop altijd dat je me betrapt ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet wt k met bent over bois doe ;s
de autofellatio ;$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:12 schreef zeer het volgende:
[..]
de 'penis in de hand', 'bulge in de ballenknijper' of de 'hand in de broek'?/fok kpd
spoel maar bij me aan bbyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:15 schreef Crip het volgende:
Lig nogsteeds als een naked walvis op bed
stuur me snapquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:15 schreef Crip het volgende:
Lig nogsteeds als een naked walvis op bed
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ik fantaseer altijd over verdwijnende tekeningen die vanalles onthullen en kom dan hands free
vroeger kon je pics gewoon opslaan openen in paint en cntrl+z doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ik fantaseer altijd over verdwijnende tekeningen die vanalles onthullen en kom dan hands free
jah maar we gaan gewoon net zo lang door tot de grenzen steeds een beetje verschuiven en dan eindigt het op tc in een simultaan orgasmequote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:19 schreef Crip het volgende:
Ben echt master pro in snapchat doodle te gebruiken om risky dingen te verbergen
o wist ik niet, deed altijd die voorvertoning/pictogram in Finder (Windows equivalent daarvan) :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:19 schreef zeer het volgende:
[..]
vroeger kon je pics gewoon opslaan openen in paint en cntrl+z doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |