ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef Crip het volgende:
Ik stuur altijd semi naked pics naar drug
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik altijd full naked en bend over ;s
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.
de 'penis in de hand', 'bulge in de ballenknijper' of de 'hand in de broek'?/fok kpdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja erg nice. maar je krijgt er ook zwoele voor in return.
Je weet wt k met bent over bois doe ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik altijd full naked en bend over ;s
hoop altijd dat je me betrapt ;squote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Je weet wt k met bent over bois doe ;s
de autofellatio ;$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:12 schreef zeer het volgende:
[..]
de 'penis in de hand', 'bulge in de ballenknijper' of de 'hand in de broek'?/fok kpd
spoel maar bij me aan bbyquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:15 schreef Crip het volgende:
Lig nogsteeds als een naked walvis op bed
stuur me snapquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:15 schreef Crip het volgende:
Lig nogsteeds als een naked walvis op bed
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ik fantaseer altijd over verdwijnende tekeningen die vanalles onthullen en kom dan hands free
vroeger kon je pics gewoon opslaan openen in paint en cntrl+z doenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ik fantaseer altijd over verdwijnende tekeningen die vanalles onthullen en kom dan hands free
jah maar we gaan gewoon net zo lang door tot de grenzen steeds een beetje verschuiven en dan eindigt het op tc in een simultaan orgasmequote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:19 schreef Crip het volgende:
Ben echt master pro in snapchat doodle te gebruiken om risky dingen te verbergen
o wist ik niet, deed altijd die voorvertoning/pictogram in Finder (Windows equivalent daarvan) :$quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:19 schreef zeer het volgende:
[..]
vroeger kon je pics gewoon opslaan openen in paint en cntrl+z doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |