Die wist ik wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat Erik van Muiswinkel er ook bij zat in het 1e seizoen?
negers dragen van nature nooit een brilquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Kijk dr zitten dan met dat staartje. Bril opgezet net als Willems om slim te lijken.
Ja en Lucia.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Kijk dr zitten dan met dat staartje. Bril opgezet net als Willems om slim te lijken.
Zou ze ook op haar achterwiel kunnen fietsen zoals Willems?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
jij heb dan ook geen gevoel voor humorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit gelachen om Claudia de Breij.
Ik denk dat Wilfreds voorstelling bij het studentencabaret nog grappiger was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit gelachen om Claudia de Breij.
Aan dat hoofd te zien moet ze het vaak geprobeerd hebben maar is ze altijd op haar bek gegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ze ook op haar achterwiel kunnen fietsen zoals Willems?
Ik schijn er intelligenter uit te zien sinds ik een bril heb en ik schijn bovendien slim te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu dat helpen? Neem ik ook weer een bril.
En een pen in je handen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu dat helpen? Neem ik ook weer een bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |