Die wist ik wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat Erik van Muiswinkel er ook bij zat in het 1e seizoen?
negers dragen van nature nooit een brilquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Kijk dr zitten dan met dat staartje. Bril opgezet net als Willems om slim te lijken.
Ja en Lucia.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Kijk dr zitten dan met dat staartje. Bril opgezet net als Willems om slim te lijken.
Zou ze ook op haar achterwiel kunnen fietsen zoals Willems?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
jij heb dan ook geen gevoel voor humorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit gelachen om Claudia de Breij.
Ik denk dat Wilfreds voorstelling bij het studentencabaret nog grappiger was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit gelachen om Claudia de Breij.
Aan dat hoofd te zien moet ze het vaak geprobeerd hebben maar is ze altijd op haar bek gegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ze ook op haar achterwiel kunnen fietsen zoals Willems?
Ik schijn er intelligenter uit te zien sinds ik een bril heb en ik schijn bovendien slim te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu dat helpen? Neem ik ook weer een bril.
En een pen in je handen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu dat helpen? Neem ik ook weer een bril.
Mmmm ik heb er geen meer nodig misschien toch maar weer eentje aanschaffen dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schijn er intelligenter uit te zien sinds ik een bril heb en ik schijn bovendien slim te zijn
Trek je conclusie
Ik zag vandaag een tijdschrift voorbijkomen met de toenmalige VJ's van TMF nakend op de cover. Sylvana had bolle billen met een vreemde platte achterkant. Ik zie verbanden idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aan dat hoofd te zien moet ze het vaak geprobeerd hebben maar is ze altijd op haar bek gegaan
Daar is Wilfred veel te politiek-correct voor.quote:
Zou je er de volgende keer rekening mee kunnen houden dat ik erg visueel ben ingesteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een tijdschrift voorbijkomen met de toenmalige VJ's van TMF nakend op de cover. Sylvana had bolle billen met een vreemde platte achterkant. Ik zie verbanden idd.
Ik hoop vooral dat Pauw daar wat kritische vragen over gaat stellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:00 schreef Gutmensch het volgende:
Sylvana
Hopelijk gaat ze aankondigen dat ze klaar is met die erdoganisten.
Net als je dacht dat ze er niet lelijker uit kon zien.quote:
VI HOOLIGANS!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk ook, met frisse tegenzin.
Vast niet, en ook niet zo hard sprinten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ze ook op haar achterwiel kunnen fietsen zoals Willems?
Ik hoop het maar Pauw geilt op Sylvana.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Pauw daar wat kritische vragen over gaat stellen.
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Pauw daar wat kritische vragen over gaat stellen.
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:03 schreef JeffreyH93 het volgende:
Derksen had zeker wat anders te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |