Haha, inderdaad ja. Die binnenkomer van d'r.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij was Sylvana al MAD voordat het gesprek begon.
helaas duik ik ook dus ik zie wel vaker boerkinniesquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik iemand in een burkini had gezien ik tot kort geleden niet eens had geweten wat het was man, ik had denk ik gedacht: oh een soort pakje
Was je in Amsterdam West of zo?quote:
twitter:Rovalo57 twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 23:05:42#SylvanaSimons, wanneer kom je de rest van je haar halen?#Pauw https://t.co/K5lqJBVojB reageer retweet
Centraal Station om precies te zijn, maar ik ben elke dag wel in West. Ik woon in West namelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Was je in Amsterdam West of zo?
Gecondoleerd daar in nieuw-Gaza.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Centraal Station om precies te zijn, maar ik ben elke dag wel in West. Ik woon in West namelijk
ik hoorde wat andersquote:
Pauw zei even dat vrouwen de untermenschen zijn binnen elke religiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb t even gemist, wat werd er gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |