Klinkt goed idd, so far!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
O ja, ToT, dit was de plaat die ik eerder had moeten draaien. Veel te goed om nu pas te debuteren. Pracht-productie, mooie stem, goed liedje....
of je blijf nog evenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
6 luisteraars.... - leuk vertrekpunt voor de volgende DJ.
Wie o wie?
Sloeg op het vorige nummerquote:
Ow!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg op het vorige nummerMaar deze is ook mooi hoor. Alleen heb ik niet gewacht met laten debuteren. Ongehoord, kakelvers, meteen op Radio 49 geslingerd.
quote:22:00 - 00:00 DJ PP in tha House.
Ik ben echt een beetje door de muziek heen nu. Ik ga weer dingen verzamelen voor mijn volgende show, hopelijk komende week of zo.quote:
Jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben echt een beetje door de muziek heen nu. Ik ga weer dingen verzamelen voor mijn volgende show, hopelijk komende week of zo.
Dit was een soort 'verzamelshow' met alle nieuwe muziek die ik afgelopen weken heb gedraaid, aangevuld met een paar niet eerder gedraaide tracks.
Gewoon vaker komen buurten. Op of Spotify mijn playlists volgen, dat kan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Jammermaar tot zover dank je wel dan, dan wacht ik op de volgende
ik ben zo onregelmatig als de pest wat dat betreftquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon vaker komen buurten. Op of Spotify mijn playlists volgen, dat kan ook
(account: boldface)
Had al een vaag vermoeden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee waar Tailfox is gebleven. Maar fijn dat jij het overneemt.
ik hoop dat ik er dan ook bij benquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kan nu met een volledig schone lei aan de volgende show gaan werken
Hopelijk ergens volgende week, of zo.
Bedankt voor het meeluisteren en welterusten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef Melting het volgende:
11 bedankt voor de muziekjes. Heb helaas de laatste 10 minuten niet meegekregen.
Fijne avond allemaal, en voor straks: oogjes dicht, en snaveltjes....... ook dicht.
Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |