Daarom... zonder die crash was je voor 22.00 uur klaar geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft me eerder tijd gekostDe plaat die ik draaide, was bijna aan het einde. Ik moest opnieuw Mixxxxx opstarten, opnieuw aanmelden en heb een jingle gedraaid.
Zoooooooooooo fijn dit. Echt één van de fijnste nieuwe platen van dit moment.quote:
Opaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdag in een kroeg die na een bepaalde tijd opeens een wand opengooide waardoor de boel een disco werd. Ze speelden een stijl die ik hier heb leren kennen, deep house. Was aangenaam, maar het volume had minder gemogen, ik wilde in mijn rust van mijn bier genieten.
Thanks. En welkomquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opa
![]()
Lekkere muziek trouwens.
En hallo hier
Hoi -Miauw-quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opa
![]()
Lekkere muziek trouwens.
En hallo hier
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opa
![]()
Lekkere muziek trouwens.
En hallo hier
Wanneer het bier het glas uit trilt dan staat volume te hard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Ik was zaterdag in een kroeg die na een bepaalde tijd opeens een wand opengooide waardoor de boel een disco werd. Ze speelden een stijl die ik hier heb leren kennen, deep house. Was aangenaam, maar het volume had minder gemogen, ik wilde in mijn rust van mijn bier genieten.
Tailfox toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thanks. En welkom
Gaat iemand het om 22:00 uur nog van mij overnemen?
Het trilde de koolzuur uit mijn glas, erg genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het bier het glas uit trilt dan staat volume te hard.
Ineens 7 luisteraarsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
Een post in een fout topic kwakken en opeens een paar luisteraars extra. Moet ik vaker doen
Al was het deze keer echt niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Opas zijn vaak doof en kunnen tegen herrie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het bier het glas uit trilt dan staat volume te hard.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opa
![]()
Lekkere muziek trouwens.
En hallo hier
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
Een post in een fout topic kwakken en opeens een paar luisteraars extra. Moet ik vaker doen
Al was het deze keer echt niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |