SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn met Vout is soms flinterdun
Ik houd wel van oude muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Altijd leuk hoe ik nieuwe muziek ontdek hier op radio49.
Wat? 1975 zeg je? Oh.
Tja.
Uhm.
Okay dan!
Ik zal het nooooooit meer doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wil je mij niet over 1 kam scheren met dat figuur?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het nooooooit meer doen.
Dank.... have fun.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu helaas gaan
Succes met de show verder - en veel plezier!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu helaas gaan
Succes met de show verder - en veel plezier!
Heeft bij jou niet geholpen, of wel?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft bij jou niet geholpen, of wel?![]()
Whehehe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey ToT, las ik nou goed dat je mokkel wel komt binnenkort? Of zeg ik nu iets pijnlijks?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Mijn lieve vriendin komt inderdaad binnen een maandje!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Weet je nog wat er hier over gezegd werd?
Was toen razend populair aan het worden, tot er net als met Omo Power er een halfwaar verhaal over uit kwam: je zou er haaruitval van krijgen!quote:
Verrek ja!quote:
Ik herinner me idd een gerucht over een shampoo dat het tot haaruitval kon leiden. Maar ik wist de naam van die shampoo niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
Je herinnert het je?
Ja het was na dat gerucht ook echt DIRECT over met die hype!
Inderdaad.... staat me ook nog iets van bij. Heel ver weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik herinner me idd een gerucht over een shampoo dat het tot haaruitval kon leiden. Maar ik wist de naam van die shampoo niet meer
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Jan Rot had van dit liedje ook wel een cover kunnen maken met als titel "Ankie".
Je kan het je haast niet voorstellen, maar zelfs hij is jong geweestquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan het je haast niet voorstellen, maar zelfs hij is jong geweest
De afgelopen 60 jaar lijkt ie wel op een lijk.
Ja hoor. Allemaal bekend op de eerste 4 naquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:10 schreef Melting het volgende:
@spijkerbroek... inmiddels al wat meer bekende nummers?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja hoor. Allemaal bekend op de eerste 4 na
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan het je haast niet voorstellen, maar zelfs hij is jong geweest
De afgelopen 60 jaar lijkt ie wel op een lijk.
Ik ga zo wel raden, even koffie pakken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:13 schreef Melting het volgende:
@ Mad.... wil je raden, of liever niet vandaag?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo wel raden, even koffie pakken...
Dit is trouwens heerlijke muziek!
Hiquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo wel raden, even koffie pakken...
Dit is trouwens heerlijke muziek!
Dat was niet bepaald pittig, neequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:14 schreef Melting het volgende:
En deze is niet zo moeilijk om te raden.
En deze dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald pittig, nee
Ik ken 'm wel, maar de titel.. geen idee.quote:
Alleen als ik 'm meteen herkenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
Ik moet eerlijk bekenen dat deze plaat behoorlijk onbekend is.
2 stuks zelfs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ghost Town - The Specials
Met skelet op de hoes...
Haiquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Bon Jovi - joh fokkit, ik heb die cd gewoon
Dan heb je het nog aardig verdrongen als je de titel niet meer kentquote:
ik was 15 ofzo en had een bult posters van ze hangenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je het nog aardig verdrongen als je de titel niet meer kent
Toen Jon nog lang haar had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was 15 ofzo en had een bult posters van ze hangen
Ook naar een concert geweest?quote:
nee joh, nooit behoefte aan gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook naar een concert geweest?Ik wel, maar helaas toen Cross Road net uit kwam.
Helaas wel. En je kan 's morgens ook merken dat het later licht wordt.quote:
Ik word nog steeds wakker met licht, maar dat is snel voorbij, vrees ik...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas wel. En je kan 's morgens ook merken dat het later licht wordt.
Hij was één seconde sneller, komop zegquote:
Ik zie geen seconden op de iPad...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij was één seconde sneller, komop zeg
20:49:57 tegen 20:49:58quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie geen seconden op de iPad...
same herequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie geen seconden op de iPad...
Hebben ze daar nou light sabers vast?quote:
Eens kijken wie wat roept...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
Bij de volgende keur ik 2 oplossingen goed.
Ze zijn van de dark side.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou light sabers vast?
Het is al geraden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Het is Andy Williams, volgens mij...
Was Speak softly love.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat te graven naar de titel, heb die film nog noot gezien...
Lyndsey de Paul?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken dat stemmetje volgens mij wel
Uit 1970. 3 weken top 40. Hoogste plaats: 29.quote:
Ik herken het niet echt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken het nummer echt niet, maar hij heeft een best typische stem
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Viola Wills - If You Coul Read My Mind...
Bwehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een foutje, en jij weet hem gewoon.
stiekeme discofan is hij, ik ken het nummer van een andere uitvoerendequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een foutje, en jij weet hem gewoon.
De modernere versie waarschijnlijk van...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stiekeme discofan is hij, ik ken het nummer van een andere uitvoerende
nee, die van die kerel, Gordon nog watquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De modernere versie waarschijnlijk van...
Ah, de oudere versiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die van die kerel, Gordon nog wat
Ik moet hier toch even protest tegen indienen.quote:
Correct.... maar stond dat ook niet in je vorige post?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet hier toch even protest tegen indienen.
Het is "Blue Jean", niet "Blue Jeans".
Just saying.
Jawel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Correct.... maar stond dat ook niet in je vorige post?
ik deel mijn punten wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet hier toch even protest tegen indienen.
Het is "Blue Jean", niet "Blue Jeans".
Just saying.
quote:
Sorry.....quote:
De cover als 'niet het origineel'...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.....
Ik dacht dat je het niet wist.
Dat was deze al...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:22 schreef Melting het volgende:
Volgende is een strikvraag qua artiest.
Ah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De cover als 'niet het origineel'...
Oh wacht.. dit is Piaf nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:22 schreef Melting het volgende:
Volgende is een strikvraag qua artiest.
gisteren nog met Symph geluisterd, ik ging 'm ff wat meer onderwijzen in die hoek van de muziekquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren nog met Symph geluisterd, ik ging 'm ff wat meer onderwijzen in die hoek van de muziek
Goed zo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren nog met Symph geluisterd, ik ging 'm ff wat meer onderwijzen in die hoek van de muziek
Klopt, maar ik kon geen goede hoes vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo!
Dit is niet de standaard versie, volgns mij...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik wisselen van tablet, heb nog 1% over...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik van tablet wissel ben ik opeens van geslacht veranderd
Niet eens. Mijn ouders hadden de elpee, en er staan best leuke nummers op.quote:
Ik heb er 4, mw. MM houdt vast aan haar iPad 1...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik van tablet wissel ben ik opeens van geslacht veranderd
Ja, van die dusquote:
Siobhan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Stay van die dame van Bananarama met dat andere mens
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Zaten die twee vrouwen in de clip niet aan een man te rukken? Beide aan één arm ofzo?
Hoe wist jij dat die nu ging komen?quote:
Niet, dat vorige ding klonk als dat van hun...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat die nu ging komen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, dat vorige ding klonk als dat van hun...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Als liedjes nou al van tevoren worden geraden, dan haak ik helemaal af, hoor
Ik ben bang van niet, ik begreep jequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel erg toevallig dat je ook net het nummer kiest dat ik klaar had staan.
Dit lukt geen 2e keer.
Was dat maar zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Was gewoon een vooropgezet plannetje van Melting en MM. De aap komt uit de mouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |