Ook geen wijk te bekennen op je rooster?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
eh ja. Ik moet er ook mee werken, maar dat lukte vandaag nog niet echt
dat en de bestelde telefoon is er nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ook geen wijk te bekennen op je rooster?
Oh oeps! Heb ik gedaan. Ik heb topic 263 kwijtgemaakt!quote:
Het topic was al gemaakt toen ik nieuwe wilde openenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Oh oeps! Heb ik gedaan. Ik heb topic 263 kwijtgemaakt!
![]()
En jij had eigenlijk het nieuwe topic moeten openen en het eerste bericht moeten plaatsen. Ha hahaha
![]()
![]()
Vandaag ontvangen? Hier nog niet binnen, of zaterdagbezorgers moeten hem niet krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Jullie ook met kromme tenen die brief over het 13 weeks gemiddelde gelezen? Kennelijk is de beheersing van de Nederlandse taal geen functie-eis voor de post van directeur Voorbereiden & Bezorgen. In deze ultrakorte brief telde ik maar liefst 4 fouten!
Inclusief Eigen Huis zou het morgen drukker zijn dan gister in ieder gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:44 schreef V__L_N het volgende:
Eigen huis magazines op woensdag? Wordt het morgen zo druk...
Deelde de staatsloterij bijdehandjes uit als prijs deze weekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Inclusief Eigen Huis zou het morgen drukker zijn dan gister in ieder geval
Dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:57 schreef Globetrottertje het volgende:
Allerlei depots hier in Arnhem krijgen de post morgen gemiddeld twee uur later. Geen idee wat er komt.
Ik hoorde iets over aantallen langskomen waarvan ze niet echt wisten hoe het op tijd de deur uit moest komen in ieder geval. Hoe druk het precies wordt is even afwachten aangezien de vestigingen wel kunnen schuiven met de Eigen Huis en Kampioen natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:55 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Deelde de staatsloterij bijdehandjes uit als prijs deze week
[..]
Dat bedoel ik dus...
Waarom is het interessant voor de klant op welke plek ik op de start of stop knop druk, of waar ik pauze houd? Gaan ze dan een tijdvak geven bij buspakjes oid?? De ontvangende klant noemen ze dat nu dus.. de ontvanger was toch nooit de klant?quote:GPS-informatie is nodig voor klanten die brievenbuspakjes versturen. Bijvoorbeeld om een bevestiging te kunnen sturen aan de ontvangende klant dat zijn brievenbuspakje onderweg is, of is afgeleverd. Dit soort diensten leiden tot aanvullende omzet en daarmee werkzaamheden voor bezorgers. Je moet de GPS-functie aanzetten als je start met bezorgen. De app slaat GPS-informatie op als je een taak afsluit, je de start-, stop- of pauzeknop gebruikt en als je een foto maakt. De GPS-informatie wordt opgeslagen voor de klant. Deze informatie is niet toegankelijk voor leidinggevenden en kan niet worden gebruikt als controlemiddel. Dat hebben we zo ook afgesproken met de ondernemingsraad. Als je GPS niet wilt gebruiken, dan kun je je werk als bezorger niet doen en zoeken we samen naar andere werkzaamheden voor je binnen PostNL.
De argumentatie van die GPS klopt dan ook voor geen kanten. Als jij het pakje aflevert bij iemand thuis dan neem ik aan dat die mensen echt wel weten waar hun huis staatquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:26 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Waarom is het interessant voor de klant op welke plek ik op de start of stop knop druk, of waar ik pauze houd? Gaan ze dan een tijdvak geven bij buspakjes oid?? De ontvangende klant noemen ze dat nu dus.. de ontvanger was toch nooit de klant?
Dan kunnen wij straks ook rekenen op dat, je bent niet op tijd!, gezeik...
Dat is natuurlijk ook maar een lulsmoesje van PostNL. Reken maar dat ze die gegevens wel degelijk zelf gebruiken. Als jij zelf een pakje verstuurt met Track & Trace kun je toch ook alleen maar zien staan "chauffeur is onderweg" en een bezorgtijdvenster (bijv. tussen 13.00 en 17.00) ? Dan geven ze je toch ook niet de coördinaten van die persoon? Dat zou een mooie boel worden, straks komen ongeduldige klanten je opzoeken in je wijk omdat ze hun pakje wat eerder willen hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:26 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Waarom is het interessant voor de klant op welke plek ik op de start of stop knop druk, of waar ik pauze houd?
Ja ik vertrouw ze ook niet hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Voor dat tijdvak hebben ze ook geen GPS nodig. Als jij om 13.00 uur op start drukt en het is een wijk met een basistijd van 2 uur dan is het tijdvak voor de bezorging tussen 13.00 en 15.00.
ik vraag me af of zoiets mag vanwege de privacywetgeving en daar heb ik grote twijfels bijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar een lulsmoesje van PostNL. Reken maar dat ze die gegevens wel degelijk zelf gebruiken. Als jij zelf een pakje verstuurt met Track & Trace kun je toch ook alleen maar zien staan "chauffeur is onderweg" en een bezorgtijdvenster (bijv. tussen 13.00 en 17.00) ? Dan geven ze je toch ook niet de coördinaten van die persoon? Dat zou een mooie boel worden, straks komen ongeduldige klanten je opzoeken in je wijk omdat ze hun pakje wat eerder willen hebben.
Voor dat tijdvak hebben ze ook geen GPS nodig. Als jij om 13.00 uur op start drukt en het is een wijk met een basistijd van 2 uur dan is het tijdvak voor de bezorging tussen 13.00 en 15.00.
Wat dat betreft is het extra raar dat PostNL claimt geen tijd door te geven als je op start drukt, maar wel bij stop. Als die gegevens inderdaad voor T&T zouden zijn zou het logischer zijn als het precies omgekeerd was. Om het tijdvak te bepalen is het van belang om te weten hoe laat ik ben gaan lopen, niet hoe laat ik klaar was. Op het moment dat ik klaar ben zijn alle pakjes immers al bezorgd, of afgegeven bij een retailer.
Ik vertrouw het toch niet echtquote:Er zijn vragen waarom de bruikleenovereenkomst prepaidpakket niet met de medezeggenschap is afgestemd. De bruikleenovereenkomst is juridisch getoetst en er is geen verplichte instemming of advies van medezeggenschap voor nodig. We hebben nauw overleg gehad met de medezeggenschap over het werken met de smartphone.
Dat was hier met mijn tv idd ook, dat was via Dynalogic. Werkte perfect, kon mijn moeder uitstekend op de hoogte houden, want ze kwamen helaas wel precies in de 1,5 uur dat ik moest werken die dagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:58 schreef diesnelle het volgende:
Toen hier laatst een nieuwe koelkast werd bezorgd kon ik de bezorger haast aan zien komen via GPS (met het oog op veiligheid met ietsje vertraging). Foto van de bezorger online, het aantal adressen vóór mij, half uur voor de geplande bezorging kreeg ik keurig een sms-je. Mooi systeem! Maar dan hebben we het over een koelkast, niet over een BUSpakje, dat in de bus zou moeten passen.
PostNL kan al niet eens bij benadering zeggen op welk tijdstip de post wordt aangeleverd op het depot, wat wil je dan voor de 'klant'.
Voor zover ik weet, op 1 april en op 1 sept. worden de minuren op 0 gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klopt het dat in september de minuren weer op nul worden gezet?
Niet op 1 september. Einde tijdvak september. En dat geldt alleen voor de medewerkers met een postbode functie. De rest vervalt bij elk tijdvak. Hoewel ik dat niet helemaal zeker weet voor voorbereiders. Maar ik heb dan ook nog nooit een voorbereider in de min zien staan.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:05 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, op 1 april en op 1 sept. worden de minuren op 0 gezet.
Als je het wel vertrouwt ben je wel heel erg naïef.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:52 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik vertrouw het toch niet echt
Eerst de tijd invullen en dan pas de reden kiezen. Je kunt de tijd niet indienen zolang er geen reden is opgegeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:54 schreef Globetrottertje het volgende:
Het is met die app wel lastig de meer- of mindertijd in te vullen. Voor je het weet druk je per ongeluk op indienen en kun je het niet meer veranderen. Kun je weer de admi bellen om het aan te laten passen. Is mij bij twee van de drie wijken vandaag gebeurd.Gelukkig had ik een begrijpende admi (een vervangster) die niet moeilijk deed.
En medewerkers autobedrijf dan? Bij ons blijft alles gewoon staan. Tenminste van juli op augustus wel.quote:Op donderdag 1 september 2016 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet op 1 september. Einde tijdvak september. En dat geldt alleen voor de medewerkers met een postbode functie. De rest vervalt bij elk tijdvak. Hoewel ik dat niet helemaal zeker weet voor voorbereiders. Maar ik heb dan ook nog nooit een voorbereider in de min zien staan.
Dat is een afdeling waar ik vrij weinig mee te maken heb. Maar heb je een ot chauffeurs contract?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:23 schreef ann3 het volgende:
[..]
En medewerkers autobedrijf dan? Bij ons blijft alles gewoon staan. Tenminste van juli op augustus wel.
Jij ook al?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:04 schreef Yreal het volgende:
Krijg net een bon voor gratis koffie met gebak omdat ik ikea gidsen heb bezorgd.
Precies dit hier. Konden wel dezelfde dienst hebben gedraaidquote:Op donderdag 1 september 2016 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
ik vond het bij ons wel meevallen. Zal wel komen omdat ze de kampioenen er vandaag niet doorheen hebben gegooid. Verder was de bezetting vrij aardig op orde, dus niet al te veel kasten meer onbezet.
Heb eerst mijn eigen kastje afgezet, waarna ik bij een ander team nog even bijgesprongen ben voor de laatste wijken, maar zoiets gebeurt normaal ook. Was zelfs eerder dan dinsdag de straat op
Dat valt hier wel mee. Alleen op de daldagen is het lastig. Dan heb je soms zomaar 5 gele kaarten achter elkaar zonder iets ertussen. Maar omdat de HSM soms ook weleens zomaar een paar gele kaarten achter elkaar plakt (of vergeet, of gewoon at random tussen de post knalt) kun je daar ook niet blind op varen. Dus moet je naar de volgnummers op de kast kijken, maar die zijn vaak niet te lezen omdat de printerinkt niet goed op de plakstrips gehecht heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Precies dit hier. Konden wel dezelfde dienst hebben gedraaid![]()
Overigens valt me op dat de post in de rode bakken tegenwoordig vrijwel niks meer voorstelt. Zeker op wijken die ik niet ken moet ik vaak de loopwijzer erbij pakken om te zien wat de loopvolgorde is. In die bakken zit veel te weinig post om dat nog te achterhalen.
zomerdalquote:Op donderdag 1 september 2016 17:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godskolere wat was het druk vandaag. Het is lang geleden dat ik zulke hoeveelheden heb gezien. Bakken tot het plafond. Eigen Huis Magazine, Kampioen, mailing van een zorgverzekeraar, mailing van het Zilver Wonen Fonds, dikke Engelbert Strauss boeken. Alles was veel, behalve het aantal mensen wat we in de voorbereiding hadden.
Ik doe het standaard al bij wijken die ik nooit of lang geleden gelopen heb.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Precies dit hier. Konden wel dezelfde dienst hebben gedraaid![]()
Overigens valt me op dat de post in de rode bakken tegenwoordig vrijwel niks meer voorstelt. Zeker op wijken die ik niet ken moet ik vaak de loopwijzer erbij pakken om te zien wat de loopvolgorde is. In die bakken zit veel te weinig post om dat nog te achterhalen.
Daarom dus de loopwijzers gebruiken bij het zetten, maar zelfs dan word je door die vele gele kaarten nog wel eens verrast.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat valt hier wel mee. Alleen op de daldagen is het lastig. Dan heb je soms zomaar 5 gele kaarten achter elkaar zonder iets ertussen. Maar omdat de HSM soms ook weleens zomaar een paar gele kaarten achter elkaar plakt (of vergeet, of gewoon at random tussen de post knalt) kun je daar ook niet blind op varen. Dus moet je naar de volgnummers op de kast kijken, maar die zijn vaak niet te lezen omdat de printerinkt niet goed op de plakstrips gehecht heeft.
Ja hoiquote:Op donderdag 1 september 2016 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook nog nooit een voorbereider in de min zien staan.
Loopwijzers? Die zijn bij ons in 2008 door een overijverige TC allemaal weggegooid. Op Mijn Werk staan ze nog wel, in aangepaste vorm, maar om nu tijdens het zetten constant op je telefoon te gaan kijken...quote:Op donderdag 1 september 2016 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom dus de loopwijzers gebruiken bij het zetten, maar zelfs dan word je door die vele gele kaarten nog wel eens verrast.
de sammi, of hoe dat ding ook maar heetquote:Op donderdag 1 september 2016 20:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Loopwijzers? Die zijn bij ons in 2008 door een overijverige TC allemaal weggegooid. Op Mijn Werk staan ze nog wel, in aangepaste vorm, maar om nu tijdens het zetten constant op je telefoon te gaan kijken...
Valt hier wel mee hoor. Soms een uurtje wachten, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wil namens het autobedrijf al mijn excuses aanbieden voor de postbestellers regio Arnhem. Want wat is het toch een bende..
Dan is het hier beter geregeld. Het is nog steeds ons kent ons en ze komen nog regelmatig een praatje maken. Als het nog niet helemaal af is dan wachten de chauffeurs even die paar minuutjes langer.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die splitsing sortering, bezorging, autobedrijf is op drukke dagen wel lekker handig. Stipt optijd wegrijden als er bijvoorbeeld nog 1 bundeltje gedaan moet worden. Kan de bezorger lekker lang wachten tot hij/zij de post heeft
Dat is ook weer van die geldverspilling. Terwijl wij ons op zaal het apezuur zitten te werken op zo'n drukke dag als vandaag zitten de chauffeurs doorbetaald koffie te drinken en te roken. Allemaal omdat van hogerhand bepaald is dat ze niet mogen voorbereiden. Dat terwijl veel chauffeurs voormalige postbodes zijn die dat best zouden kunnen, en waarschijnlijk in veel gevallen een stuk sneller dan al die nieuwe voorbereiders die na een paar weken nog steeds niet het verschil tussen even en oneven weten.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is het hier beter geregeld. Het is nog steeds ons kent ons en ze komen nog regelmatig een praatje maken. Als het nog niet helemaal af is dan wachten de chauffeurs even die paar minuutjes langer.
Ik weet waar je bedoelt. Klopt inderdaad. Chauffeurs hebben daar een keet waar ze moeten wachten tot het op het dock staat.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hoorde eens van een chauffeur dat hij zelf niet naar binnen mocht. De Chauffeurs zaten daar buiten in een soort van bouwkeet te wachten totdat de post naar buiten kwam
Correct. De adressen kloppen nog wel eens niet na verhuizing. We staan vaak te wachten tot er een go kaart op de containers zit, dan mag 'ie weg, maar duurt lang. Of dat je nog niet wegrijdt omdat je anders voor je bloktijd scant (terwijl het al wel klaar is, maar dat is zelden) of dat je wegrijdt terwijl je de helft mist, want anders scan je te laat, waardoor er een calamitetit-chauffeur achteraan kachelt (soms zelfs 5 minuten!quote:Op donderdag 1 september 2016 21:10 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Valt hier wel mee hoor. Soms een uurtje wachten, maar dan heb je ook wat. Kan het autobedrijf weinig aan doen. Ik heb nog maar twintig keer doorgegeven om het juiste depotadres in jullie apparaatje te laten zetten, toch is er om de zoveel tijd een chauffeur langdurig de weg kwijt, niet wetende dat hij bij een garagebox moet zijn. Voor de rest staan jullie volgens mij ook vaak frustrerend lang te wachten tot je weg mag?
VBL moet een order uitschrijven aan het autobedrijf indien er een calamiteitrit (quote:Op donderdag 1 september 2016 21:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die splitsing sortering, bezorging, autobedrijf is op drukke dagen wel lekker handig. Stipt optijd wegrijden als er bijvoorbeeld nog 1 bundeltje gedaan moet worden. Kan de bezorger lekker lang wachten tot hij/zij de post heeft
Ik voel me nogal eens lullig als ik inderdaad die hal doorloop met m'n bakkie koffie en peukie in de hand al klaar om op het dock te staan gaan rokenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is ook weer van die geldverspilling. Terwijl wij ons op zaal het apezuur zitten te werken op zo'n drukke dag als vandaag zitten de chauffeurs doorbetaald koffie te drinken en te roken. Allemaal omdat van hogerhand bepaald is dat ze niet mogen voorbereiden. Dat terwijl veel chauffeurs voormalige postbodes zijn die dat best zouden kunnen, en waarschijnlijk in veel gevallen een stuk sneller dan al die nieuwe voorbereiders die na een paar weken nog steeds niet het verschil tussen even en oneven weten.
Mijn TC (van buiten dus) had een keer gezien dat tassen op een verkeerde container waren geplaatst, maar hij mocht niet naar binnen!quote:Op donderdag 1 september 2016 21:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hoorde eens van een chauffeur dat hij zelf niet naar binnen mocht. De Chauffeurs zaten daar buiten in een soort van bouwkeet te wachten totdat de post naar buiten kwam
Hier geen verhuizing, maar als adres is het nummer van een garagebox ingevoerd, terwijl het woonhuis met dat adres heel ergens anders is. Sterker nog: dat huis is nu gesloopt en dat is maar goed ook, want degene die daar woonde had ook een masterlock...... hebben ook wel eens chauffeurs aan staan prutsen, oeps!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Correct. De adressen kloppen nog wel eens niet na verhuizing.
Hier in het Zuiden is het niet anders. Heeft ook voor een groot deel te maken met de handhelds in combinatie met nieuwe software. Routes kloppen voor geen meter. Klanten verdwijnen spontaan uit routes.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wil namens het autobedrijf al mijn excuses aanbieden voor de postbestellers regio Arnhem. Want wat is het toch een bende..
Mooi chaos bij de ikea ook. 4 medewerkers die bij een drukke rij allemaal dat ding gingen staan lezen om te beslissen wat ze er mee moesten..quote:
Gelul over dat ze normaal tussen 12 en 12.30 komen en dat ik dan dus een uur eerder kan beginnen dan 13.00. Ten eerste heb ik ze nog nooit gezien om 12 uur en heb ik begrepen dat de chauffeur pas om 12.30 mag scannen, ten tweede ben je als ze om 12.30 komen dan ook niet direct weg want alles moet nog uitgepakt worden, en ten derde kun je er niet vanuit gaan dat ze vroeg komen. Van de week waren ze 1x om 13.20 en 1x om 12.50. De officiele tijd is 13.00 en vanaf dan kun je ook pas wachttijd betaald krijgen. Dus dit nu maar aangegeven en gezegd dat ik niet akkoord ga met de dienst.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier maar weer eens bezwaar gemaakt, volgende week op zaterdag een dienst van 4u25 vanaf 13.00, en dat is nog zonder het terugfietsen om de 2e wijk op te halen, wat ook nog wel een minuut of 20 gaat kosten. Dat vind ik toch iets teveel van het goede. En ik ben 3 uur boven mijn contracturen ingepland terwijl ik zeker niet in de min loop, dus ze passen het maar lekker aan
Heb zo'n zelfde dienst ooit al eens eerder geprobeerd te weigeren, en toen kreeg ik gemekker dat dat niet konterwijl ik dik over mijn contract (toen nog 5 uur) heen zat
Die zijn dus net zo goed geïnformeerd als wijquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooi chaos bij de ikea ook. 4 medewerkers die bij een drukke rij allemaal dat ding gingen staan lezen om te beslissen wat ze er mee moesten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuja, je maakt bezwaar, krijgt reactie via de mail en ja daar reageer ik dan ook via de mail weer op. Maar iedere keer als ik probeer voor mezelf op te komen krijg ik gewoon heel erg de indruk dat men mij een zeikerd vind en dat ik niet zo moeilijk moet doen..Nobody ever seems to remember life is a game we play
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:53 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik krijg 1 wijk eerder, dus het is opgelost. Maar is wel mooi, doe ik assertief in mijn mail communicatie.. en nu kreeg ik de indruk dat dit niet zo gewaardeerd werdZeik dan ook niet zo met je moeilijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nuja, je maakt bezwaar, krijgt reactie via de mail en ja daar reageer ik dan ook via de mail weer op. Maar iedere keer als ik probeer voor mezelf op te komen krijg ik gewoon heel erg de indruk dat men mij een zeikerd vind en dat ik niet zo moeilijk moet doen..
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Waarschijnlijk omdat hij daardoor de wijk moest lopen die jij geweigerd had.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:19 schreef VixenFromHell het volgende:
En mijn collega's hebben echt zo'n beeld van mij dat ik alles accepteer en overal dus maar gewoon ja op zeg![]()
Was nog wel mooi, een collega zei zoiets dus ook een keer tegen mij... en toen ik op een gegeven moment ergens bezwaar op had gemaakt vond ook hij ineens dat ik niet moest zeuren ??
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:53 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik krijg 1 wijk eerder, dus het is opgelost. Maar is wel mooi, doe ik assertief in mijn mail communicatie.. en nu kreeg ik de indruk dat dit niet zo gewaardeerd werdZe hadden ook wel eerst even telefonisch kunnen overleggen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even je Play Store aanzwengelen en kijken of er een update is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:52 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik zie op de MijnWerk app dat er een update beschikbaar is, maar als ik op dat balkje druk gebeurt er niks?
Mjaaa... nuja ik ben een flexibele kracht, maar wanneer ik het dan een keertje niet eens ben met de planning dan moeten ze dat imo wel accepteren. Het is af en toe alsof ik helemaal niets in te brengen hebquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel eerst even telefonisch kunnen overleggen, toch?
Al deed je dat wel, het is jouw tijd. En als je vaker bezwaar maakt, wennen ze er aan dat ze je niet altijd als afvalbak kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Het is ook niet alsof ik elke week bezwaar maak
mja, wij wisten het wel, want de prijs was gevallen in een wijk waar voornamelijk postbodes lopen. De leidinggevenden hebben er helaas geen rekening mee gehouden dat je wel even wat langer bezig was dan normaalquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:23 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)n-afgelopen-zaterdag
De app zelf verbruikt heel weinig. Ik kan helaas even niet terugzien hoeveel, want ik heb 'm opnieuw moeten installeren gisteren, en toen was die informatie ook weg. Maar er staat me bij dat het iets van 1 of 2 mb per dag was. Punt is wel dat er bij aanschaf ook nog allerlei ander spul op je telefoon staat geïnstalleerd, wat ook het nodige verbruikt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat hiervan nu noodzakelijk is (allerhande Google services) en wat gewoon overbodige bloatware is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Is er al een beter beeld van wat die app nu daadwerkelijk verbruikt?
Drukker dan afgelopen zaterdagen, als is dat niet zo lastig natuurlijk (tenzij je pech had met de loterij vorige weekquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:19 schreef V__L_N het volgende:
Ik doe nu alleen start stop. Dat verbruikt haast niks.
Ik had vandaag op een daldag de kampioenen er bij. Wordt het nu morgen ook weer druk?
Hij stuurt alleen de code door, niet de foto. Dus dat zal qua gebruik erg meevallen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De app zelf verbruikt heel weinig. Ik kan helaas even niet terugzien hoeveel, want ik heb 'm opnieuw moeten installeren gisteren, en toen was die informatie ook weg. Maar er staat me bij dat het iets van 1 of 2 mb per dag was. Punt is wel dat er bij aanschaf ook nog allerlei ander spul op je telefoon staat geïnstalleerd, wat ook het nodige verbruikt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat hiervan nu noodzakelijk is (allerhande Google services) en wat gewoon overbodige bloatware is.
Als ik het verbruik van die programma's mee tel kom ik op 2 a 3 mb per werkdag, dus dat is ongeveer 65 MB per maand.
Maar.... wij werken alleen nog maar met START en STOP. Als we ook nog pakjes moeten gaan scannen dan weet ik niet of ik het nog steeds onder de toegezegde 100 MB kan houden.
Gebruik zelf mijn eigen telefoon als hotspot. Maar als ik meer dan die 200 mb ga gebruiken waarvoor ik een prepaidbundel kan kopen ga ik toch niet meer scannen. Dan passen ze toch eerst maar wat aan aan die vergoeding.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:09 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja ik ben er bang voor dat ik zometeen een bundel pak en dat het niet voldoende blijkt. Duurt nog een paar weekjes voor we uberhaupt starten, maar ik vind het zorgwekkend dat postnl spreekt in termen als vergoeding en tegemoetkoming, en dus niet kostendekkende vergoeding.
Waarom moest je een uur wachten? Was je post te laat? Dan kun je dat uur wachttijd gewoon declareren? Of sloten je wijken gewoon niet goed op elkaar aan? In dat geval had je ofwel 1 uur later met wijk 1 moeten beginnen, ofwel bezwaar maken bij de planning en vragen om een andere wijk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:30 schreef donluchesse het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik de enigste die vind dat hij of zij wordt uitgebuit door PostNL.
Ik heb vroeger bij veel werkgevers gewerkt maar dit slaat echt alles. Ik heb een paar dagen geleden gewerkt van 10:30 tot 12:00. Vervolgens moesten we wachten tot de post kwam tot 13:00. En vervolgens weer tot 14:30 gewerkt.
Waarom wordt dit uurtje niet vergoed waarin ik voor het werk aan wachten ben?
En waarom kan ik op sommige dagen maar 2 uurtjes werken. En waarom zijn er uberhaubt mensen die blij zijn met een 10 urige contract voor een werkweek (gepensioneerden, zieken etc. buiten beschouwing laten aub.?
Ik ben een fulltime student maar ik vind het schandallg hoe weinig uren mensen hier kunnen maken. Ik heb toevallig vandaag mijn nieuwe contract gekregen en daarin staat uitdrukkelijk dat je naast je PostNL werkzaamheden geen werkzaamheden mag uitvoeren die invloed kunnen hebben op je werk bij PostNL Hiermee bedoelen ze dus ander fysiek zwaar werk.
Waarom nemen mensen genoegen met een baan waar je maar 10 uur kan werken verdeeld over 5 werkdagen. Ik vind dit heel raar aangezien ik altijd full-time gewerkt hebt. Deze uren zijn elke dag ook nog eens midden op de dag. leg uit aub
Beste antwoord dat er isquote:
ze willen kortgezegd dat je alleen voor hun werkzaamheden doet(voor een appel en ei) hypotheek /gas/licht /Insurance etc kost meer dan een appel en een ei, het is een beetje voc mentaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:30 schreef donluchesse het volgende:
Sorry hoor, maar ben ik de enigste die vind dat hij of zij wordt uitgebuit door PostNL.
Ik heb vroeger bij veel werkgevers gewerkt maar dit slaat echt alles. Ik heb een paar dagen geleden gewerkt van 10:30 tot 12:00. Vervolgens moesten we wachten tot de post kwam tot 13:00. En vervolgens weer tot 14:30 gewerkt.
Waarom wordt dit uurtje niet vergoed waarin ik voor het werk aan wachten ben?
En waarom kan ik op sommige dagen maar 2 uurtjes werken. En waarom zijn er uberhaubt mensen die blij zijn met een 10 urige contract voor een werkweek (gepensioneerden, zieken etc. buiten beschouwing laten aub.?
Ik ben een fulltime student maar ik vind het schandallg hoe weinig uren mensen hier kunnen maken. Ik heb toevallig vandaag mijn nieuwe contract gekregen en daarin staat uitdrukkelijk dat je naast je PostNL werkzaamheden geen werkzaamheden mag uitvoeren die invloed kunnen hebben op je werk bij PostNL Hiermee bedoelen ze dus ander fysiek zwaar werk.
Waarom nemen mensen genoegen met een baan waar je maar 10 uur kan werken verdeeld over 5 werkdagen. Ik vind dit heel raar aangezien ik altijd full-time gewerkt hebt. Deze uren zijn elke dag ook nog eens midden op de dag. leg uit aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |