abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164984747
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:50 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Slimme man
Een legende!
pi_164984823
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:54 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Een legende!
En neo-confucianist
pi_164984851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:59 schreef Richestorags het volgende:
Maar je moet ook realistisch zijn en zien dat dat niet gebeuren, zeker niet in Amerika en de Filipijnen.
In redelijk wat staten van de VS is men in ieder geval al veel stappen verder met de legalisatie van cannabis als wij zijn met ons gedoog/ en achterdeur/beleid en het geneuzel van de nep liberalen van de VVD dat we ons aan internationale afspraken moeten houden.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:03:17 #129
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164984909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In redelijk wat staten van de VS is men in ieder geval al veel stappen verder met de legalisatie van cannabis als wij zijn met ons gedoog/ en achterdeur/beleid en het geneuzel van de nep liberalen van de VVD dat we ons aan internationale afspraken moeten houden.
Progressieve, vrij dunbevolkte staten ja.
pi_164985025
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_164985056
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het probleem is nu dat Amerikaanse criminelen over zijn gegaan op andere middelen zoals het produceren van opium. Wie kan negatief staan tegen wiet. Het is een softdrugs, maar het gaat om zware drugs zoals coke en meth en hero. Dat is destructief.
pi_164985165
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:13 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Het probleem is nu dat Amerikaanse criminelen over zijn gegaan op andere middelen zoals het produceren van opium. Wie kan negatief staan tegen wiet. Het is een softdrugs, maar het gaat om zware drugs zoals coke en meth en hero. Dat is destructief.
Net zoals de legale alcohol erg destructief kan zijn. 8-)
pi_164985170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:57 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En neo-confucianist
Ik moet opzoeken wat dat in houdt maar zal dat zeker doen. Nog nooit van gehoord.
pi_164985183
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja, strak punt. Ik dacht net aan.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:29:02 #135
396550 Richestorags
pi_164985338
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zeer zeker erg destructief. Alleen meth is goedkoper en denk ik nog destructiever.
pi_164985596
quote:
Jezus, hij maakt er geen eens meer een geheim van. Waren alle politici maar zo eerlijk.
pi_164985657
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:44 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Jezus, hij maakt er geen eens meer een geheim van. Waren alle politici maar zo eerlijk.
Tsja, zo wordt de inperking van de persvrijheid ook door Erdogan gerechtvaardigd. Journalisten die hij oppakt zijn immers op de hand van 'verrader' Gulen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:54:30 #138
396550 Richestorags
pi_164985749
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, zo wordt de inperking van de persvrijheid ook door Erdogan gerechtvaardigd. Journalisten die hij oppakt zijn immers op de hand van 'verrader' Gulen.
Ik denk niet dat ze er geschokt om zijn in de Filipijnen. Tijdens de Maguindanao Massacre executeerde de familie Ampatuan er een stuk of 40 stante pede :')

Maar goed, journalisten omleggen ben ik het niet mee eens.
pi_164985768
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er geschokt om zijn in de Filipijnen. Tijdens de Maguindanao Massacre executeerde de familie Ampatuan er een stuk of 40 stante pede :')

Maar goed, journalisten omleggen ben ik het niet mee eens.
Maar hij doet ook heel veel andere goede dingen. Zoals investeren in de infrastructuur?
pi_164985771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, dat ze in de Filipijnen niet snel geschokt zijn, daar was ik al achter.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:56:12 #141
396550 Richestorags
pi_164985782
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar hij doet ook heel veel andere goede dingen. Zoals investeren in de infrastructuur?
Heb je je al ingelezen?
pi_164985818
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Heb je je al ingelezen?
Ja haal alle info die ik nodig heb uit jouw reacties hier op fok. :)

Vind het wel beetje raar dat je het dan hier niet mee eens bent? Die man doet zoveel andere goede dingen namelijk. En weet je wel wat voor onwijze teringzooi het daar is, ze hebben helemaal geen tijd of middelen om op een normale manier met die corrupte journalisten af te rekenen.
pi_164985839
Duterte tells police: Don’t arrest Nur Misuari

Nur Misuari, leider van Moro Islamic Liberation Front

President Rodrigo Duterte on Wednesday ordered the police not to implement the arrest warrant against Moro National Liberation Front (MNLF) leader Nur Misuari.

Duterte said he had a phone conversation with Misuari on Tuesday night as reiterated that he was willing to meet with the Moro leader.

“I can go to him, I can go to Jolo if he wants. Or if he wants somebody there, they can bring him back to Davao City or in Manila. He can be my guest in Malacañang, in the People’s Palace, and we can talk there for a while,” he said in a news briefing at the Ninoy Aquino International Airport (Naia).

Asked if the government would implement the standing warrant of arrest for Misuari if he surfaces, Duterte ordered the police to lift it.

“Well, if there is a warrant of arrest, all I have to do is to not implement it against him because if you arrest Misuari, you place him under the custody of the police diyan sa (in Camp) Crame and he dies for whatever reason, kompromiso na tayo (we will be compromised),” he said.
“Ako man ang hepe ng pulis pati military, sabihin ko lang, huwag ninyong galawin (I will just tell the chiefs of police and the military not to arrest him),” he added. He said he wants to talk to Misuari rather than waste government money on fighting with the rebels.

“Kasi the most important thing really is that there is a dialogue going on kasi (because) it has saved us a lot of money,” he said.

“’Yung pera pang-away, ibili nalang natin ng, ibigay nalang natin sa tao pang-hanapbuhay (Instead of using the money for war, let’s just use it for people’s livelihood),” he added.
Misuari has a standing warrant of arrest on charges of rebellion.

Bron

Vorige week een wapenstilstand voor onbepaalde tijd met de communistische rebellenbeweging NPA getekend en oktober gaan de vredesonderhandelingen verder. Momenteel ziet het ook licht hoopvol uit als het gaat om Moro Islamic Liberation Front. Een tweede islamitische terreurbeweging die op de Filipijnen actief is naast Abu Sayyaf. Duterte heeft de politie de order gegeven om de leider Nur Misuari niet te arresteren. Hij wil hem onder vier ogen spreken. Wat betreft de islamitische terreurbeweging Abu Sayyaf wordt wel gekozen voor de harde aanpak want Duterte heeft na de laatste onthoofding vorige week alle hoop in ze verloren ook al deelt hij deels hetzelfde bloed als zij. Wat betreft de persvrijheid. Daarover heb ik al een aantal artikelen over geplaatst in het eerste deel volgens mij. Tja, triest maar dat is natuurlijk enorme bijzaak voor de Filipino's. Dat is een paar trappen hoger op de ladder van Maslov. Toegegeven, ik ben ook geen fan van zijn uitspraken over die journalisten en Australische verkrachte missionaris. Maar ja je legt het op een weegschaal waar allerlei dingen staan aan de kant van positief, hoopvol en negatief en daaruit vorm je een mening. En negatief is voor mij momenteel de persvrijheid en Australische missionaris maar dat is maar extreem lichtgewicht want de kant van hoopvol is veel zwaarder beladen.

[ Bericht 1% gewijzigd door George_Zina op 31-08-2016 14:05:22 ]
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:59:54 #144
396550 Richestorags
pi_164985850
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja haal alle info die ik nodig heb uit jouw reacties hier op fok. :)

Vind het wel beetje raar dat je het dan hier niet mee eens bent? Die man doet zoveel andere goede dingen namelijk. En weet je wel wat voor onwijze teringzooi het daar is, ze hebben helemaal geen tijd of middelen om op een normale manier met die corrupte journalisten af te rekenen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_164985860
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zie je hoe raar jouw argumenten zijn? :P
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:02:11 #146
396550 Richestorags
pi_164985888
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie je hoe raar jouw argumenten zijn? :P
Nee hoor, drugsdealers zijn namelijk niet hetzelfde als corrupte journalisten. Ik kan het toch ook met Rutte op punt x eens zijn en punt y niet?
pi_164985921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor, drugsdealers zijn namelijk niet hetzelfde als corrupte journalisten. Ik kan het toch ook met Rutte op punt x eens zijn en punt y niet?
Ik vind niet dat drugsdealers meer recht hebben om doodgeschoten te worden dan corrupte journalisten :')
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:05:18 #148
396550 Richestorags
pi_164985947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat drugsdealers meer recht hebben om doodgeschoten te worden dan corrupte journalisten :')
Ik wel.
pi_164985966
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik wel.
Nja hoop dat deze man ooit nog tot verantwoording wordt geroepen voor zijn beleid.
pi_164986020
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja hoop dat deze man ooit nog tot verantwoording wordt geroepen voor zijn beleid.
Zeker, hij heeft al gezegd dat hij zal branden in hel maar dat boeit hem niet. Dus in het hiernamaals zal God hem ter verantwoording roepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')