SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zet hem er nog even inquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wil toch wel graag de admin (Ajacied422?) die het zo nodig vond om "ziyech komt niet" fixed in het topic te zetten, vragen om een excuses te maken voor zijn voorbarige gedrag.
alvast bedanktFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
thx elevenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Presentatie #Ziyech staat vanmiddag 16.00 uur gepland. ,,Nu al trots", aldus spelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu wachten op de gekke dingen.
Bazoer weg voor 50 miljoen?
Alsnog Bailey?
Wat zou Overmars GEK vinden.![]()
Ik zou graag een verzameling posts van Pico en andere maddies zien uit de voorbijgaande topics. Die kunnen we bundelen en eind van het seizoen in het seizoensoverzicht plaatsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bazoer en schone vertrekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:22 schreef TheJanitor het volgende:
Nu wachten op de gekke dingen.
Bazoer weg voor 50 miljoen?
Alsnog Bailey?
Wat zou Overmars GEK vinden.
sink misschien maar denk het niet.
dat is het.
gr marcFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schiet op dan, Marc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bazoer en schone vertrekken
sink misschien maar denk het niet.
dat is het.
gr marc![]()
Niet gek, Ajacied in hart en nieren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
Presentatie #Ziyech staat vanmiddag 16.00 uur gepland. ,,Nu al trots", aldus speler"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar de vraag is; Is Ziyech echt zo verstandig om op te bouwen in Nederland? Of wouden de andere clubs gewoon niet meer betalen?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik heb altijd dat eerste geroepen, maar heb daar geen schriftelijk bewijs van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:33 schreef K44S het volgende:
Maar de vraag is; Is Ziyech echt zo verstandig om op te bouwen in Nederland? Of wouden de andere clubs gewoon niet meer betalen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en anders moet hij wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.
Bailey komt echt niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In het begin van deze transferperiode twijfelde ik er ook niet aan, tot Marcje netto stellig beweerde dat hij echt niet wordt gehaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb altijd dat eerste geroepen, maar heb daar geen schriftelijk bewijs van.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
En hij moet nog Bazoer verkopen voor 40+ miljoen. Dan kroon ik hem tot Marc Overgod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.![]()
Bailey gaat uiteraard niet meer komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bailey halen en een LB erbij en Marc moet een standbeeld krijgen.
Linksback hoeft van mij ook niet zo nodig meer. Met dit elftal inmiddels bij voorkeur voor een 3-4-3 kiezen.
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - Klaassen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou wel lekker zijn als dat zou lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bailey gaat uiteraard niet meer komen.
Linksback hoeft van mij ook niet zo nodig meer. Met dit elftal inmiddels bij voorkeur voor een 3-4-3 kiezen.
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - Klaassen![]()
tegen het gros in de eredivisie kan dat makkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - KlaassenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald en/of Gudelj kunnen zich wanneer nodig in laten zakken en met Sanchez en Tete heb je achterin genoeg snelheid om het e.e.a. op te vangen. Ik zie het wel zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn als dat zou lopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als Bosz het met Heracles aandurft dan moet dat met Ajax ook wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen het gros in de eredivisie kan dat makkelijk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar Marc zei dat er nog gekke dingen gingen gebeuren. Verwachten we daar echt iets van of is dit het nu?![]()
Tete als linkerverdediger?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Sanchez - Veltman - Tete en daarvoor Gudelj - Riedewald - Ziyech - Klaassen![]()
daar is het sowieso een beetje laat voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:43 schreef KingRadler het volgende:
Ajax neemt CL gewoon niet meer serieus als je naar aankoop beleid ziet![]()
Waarom dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:43 schreef KingRadler het volgende:
Ajax neemt CL gewoon niet meer serieus als je naar aankoop beleid ziet![]()
Rechter, uiteraard.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
en dan voorhoede Youness - Dolberg - Traore ?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dolgod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan voorhoede Youness - Dolberg - Traore ?![]()
E.e.a. is afhankelijk van hoe El Ghazi zich de komende tijd profileert. Zou wel eens kunnen profiteren van de aanwezigheid van Ziyech.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan voorhoede Youness - Dolberg - Traore ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
die gaat geen 40 wedstrijden kunnen spelen.quote:
is na een training al moe.
moet fysiek en conditioneel nog groeien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop dat Ziyech belandt in de invloedssfeer van Gudelj, dan is er nog hoop dat de aftakeling niet op z'n 27ste begint. Maar Gudelj zou daarmee wel z'n eigen glazen ingooien, dus ik vrees het ergste. Het Griekse eetcafé in Diemen gaat goede zaken doen.
Wel een voetballer naar mijn hart. Net als Bailey lag hij eerder voor het oprapen, maar werden er rare keuzes gemaakt.![]()
als ziyech op links komt zal dat meer in combinatie gaan met younessquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
E.e.a. is afhankelijk van hoe El Ghazi zich de komende tijd profileert. Zou wel eens kunnen profiteren van de aanwezigheid van Ziyech.
ghazi moet het dan toch wat meer van klaassen hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat betreft bailey kon Ajax daar niet zo veel aan doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat Ziyech belandt in de invloedssfeer van Gudelj, dan is er nog hoop dat de aftakeling niet op z'n 27ste begint. Maar Gudelj zou daarmee wel z'n eigen glazen ingooien, dus ik vrees het ergste. Het Griekse eetcafé in Diemen gaat goede zaken doen.
Wel een voetballer naar mijn hart. Net als Bailey lag hij eerder voor het oprapen, maar werden er rare keuzes gemaakt.
Ziyech hadden ze voor twente moeten halen inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ghazi moet gewoon lekker op de bank blijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ziyech op links komt zal dat meer in combinatie gaan met youness
ghazi moet het dan toch wat meer van klaassen hebben.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
eens, traore doet het beter op rechts en dan hebben we nog god Cernyquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ghazi moet gewoon lekker op de bank blijven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In eerste instantie met die vergunningen misschien niet (misschien ook wel, heb daar geen overtuigend uitsluitsel over gelezen. Ze moesten de vader / voogd een baan aanbieden en dat hebben ze volgens mij niet gedaan), maar hoe dan ook in tweede instantie natuurlijk wel. Het is niet zo dat Genk hoger staat aangeschreven dan Ajax. Ze vonden hem opeens niet meer nodig, en een jaar later opeens zo nodig dat ze >10 miljoen wilden betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat betreft bailey kon Ajax daar niet zo veel aan doen.
Ziyech hadden ze voor twente moeten halen inderdaad.![]()
met Ziyech?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat kan je mij opvegen als die deal op de één of andere manier nog mislukt![]()
is rond, geef ik je op een briefjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat kan je mij opvegen als die deal op de één of andere manier nog mislukt
vanmiddag 4 uur officieel.
hopelijk is (zoals swart zei) marc ook bezig met nog een vleugelspelerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
I see what you did therequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:01 schreef KingRadler het volgende:
jammer dat hij niet voor Oranje speelt daar moet toch iemand Blind zijn geweest.![]()
Slowpokequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:04 schreef Max23 het volgende:
Hij was 3 maanden geleden stiekem best blij dat Ajax geen kampioen werd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
edit: nvm geen zin meer in......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb laatst een filmpje gezien van Ziyech over Ajax en PSV. Derhalve is dit een kutaankoop van Ajax.![]()
WANBELEID!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb laatst een filmpje gezien van Ziyech over Ajax en PSV. Derhalve is dit een kutaankoop van Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ziyech is een goede speler maar voor Ajax kan het ook een miskoop zijn als ze deze speler verkeerd gebruiken. Net als alle andere spelers bij Ajax.![]()
Ja zeker weten, en nu hoopt hij dat Ajax wel kampioen wordt. Zo gaat datquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:04 schreef Max23 het volgende:
Hij was 3 maanden geleden stiekem best blij dat Ajax geen kampioen werd![]()
![]()
is te kortdag voor Marc, tenzij het nog een zimling/westermannetje is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:21 schreef dimmak het volgende:
Nu nog een linksback en een rechtsbuiten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eens iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:15 schreef GwaiLow het volgende:
Marc Overmars wel een echte baas trouwens hoor.
Altijd genieten met Marc![]()
![]()
Denk dat hij een type Overmars gaat halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is te kortdag voor Marc, tenzij het nog een zimling/westermannetje is.![]()
Ziyech is wel een meester in verkeerde keuzes. Eerst FC Twente boven Feyenoord, Marokko boven het NL elftal, en nu Ajax.
![]()
ik zou twente altijd boven feyenoord verkiezen. je wilt er wel op vooruit gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Ziyech is wel een meester in verkeerde keuzes. Eerst FC Twente boven Feyenoord, Marokko boven het NL elftal, en nu Ajax.
en nu ajax? boven? welke opties waren er nog meer?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
![]()
Krijg net van Netto door dat hij op vakantie is, grgr.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Of heeft Feyenoord de verkeerde keuze gemaakt door hem overal behalve achter de spitsen te willen gebruiken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:27 schreef Scrummie het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet erg, mochten clubs interesse in een speler hebben dan krijgen ze dus z'n voicemail : "Ik ben op vakantie tot 5 september. Nadien ben ik weer beschikbaar om te bespreken hoe we de bankrekening verder kunnen spekken."quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:30 schreef Abed het volgende:
Krijg net van Netto door dat hij op vakantie is, grgr."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mwah. Denk dat het niet lang gaat duren voordat Bosz hem op de rechterflank zet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Of heeft Feyenoord de verkeerde keuze gemaakt door hem overal behalve achter de spitsen te willen gebruiken?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Of heeft Feyenoord de verkeerde keuze gemaakt door hem overal behalve achter de spitsen te willen gebruiken?. Maar dan nog.
Ajax als in; club die in behoorlijke crisis verkeerd, een kut elftal heeft, een TD die onder vuur ligt, een trainer die nogal ongewenst is. Als Ajax de komende 5 wedstrijden niet alles wint is het alsnog dikke crisis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zou twente altijd boven feyenoord verkiezen. je wilt er wel op vooruit gaan.
en nu ajax? boven? welke opties waren er nog meer?
Dan was ik lekker naar Swansea gegaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 09:35:11 ]![]()
over slechte keuzes gesproken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker. Maar dan nog.
[..]
Ajax als in; club die in behoorlijke crisis verkeerd, een kut elftal heeft, een TD die onder vuur ligt, een trainer die nogal ongewenst is. Als Ajax de komende 5 wedstrijden niet alles wint is het alsnog dikke crisis.
Dan was ik lekker naar Swansea gegaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bosz heeft aangegeven met een 6 te willen spelen en Ziyech als echte 10 te zien. Stiekem denk ik dat hij 3-4-3 gaat spelen.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Je beste zomeraankoop pas halen als de hele seizoensstart al verneukt is. Had Ziyech dan in mei gehaald
Beleid van Ajax slaat nergens op. Wel leuk dat Ziyech in de Eredivisie blijft.![]()
Dat gaat lachen worden dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:44 schreef Sir.Myph het volgende:
Bosz heeft aangegeven met een 6 te willen spelen en Ziyech als echte 10 te zien. Stiekem denk ik dat hij 3-4-3 gaat spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fc Twente is een paar jaar terug toch ook kampioen geworden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:45 schreef KingRadler het volgende:
met alleen Ziyech kan je geen Kampioen worden.gr gr![]()
het was een grapje van radler, met 1 tegen 11 spelen kan je niet winnen hihaho...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Fc Twente is een paar jaar terug toch ook kampioen geworden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daar hadden ze een lading goede spelers dat heeft Ajax niet op dit momentquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Fc Twente is een paar jaar terug toch ook kampioen geworden?![]()
nee de rest van de selectie is kut en niet kampioenswaardig. Alleen Ziyech is nu een hoog niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
daar hadden ze een lading goede spelers dat heeft Ajax niet op dit momentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
want dat is een lager niveau dan de eredivisie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:00 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet gewoon alles op de EL zettenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Krul, Tete,Veltman,Sanchez,Bazoer,Klaassen,Gudelj,Ziyech,Traore,Dolberg,Younes
Titel is makkelijk haalbaar![]()
Arme Stijn. Zijn hetze tegen Zyjech is niet serieus genomen. Hopelijk voor hem bakt hij er niks van en krijgt hij gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:03 schreef hafcfan het volgende:
Arme Stijn. Zijn hetze tegen Zyjech is niet serieus genomen. Hopelijk voor hem bakt hij er niks van en krijgt hij gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wil toch wel graag de admin (Ajacied422?) die het zo nodig vond om "ziyech komt niet" fixed in het topic te zetten, vragen om een excuses te maken voor zijn voorbarige gedrag.
Ik zou alleen Ziyech en Traore wel willen en misschien nog Krul, voor de rest echt middelmatige troep.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krul, Tete,Veltman,Sanchez,Bazoer,Klaassen,Gudelj,Ziyech,Traore,Dolberg,Younes
Titel is makkelijk haalbaar![]()
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou alleen Ziyech en Traore wel willen en misschien nog Krul, voor de rest echt middelmatige troep.![]()
Nee hoor, ik geef gewoon een mening. Dat jij daar niet mee om kan gaan is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic..
![]()
Ja joh. Liever Kasdorp dan Tete.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou alleen Ziyech en Traore wel willen en misschien nog Krul, voor de rest echt middelmatige troep.![]()
zelfs dan is Tete 3 klasse beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op dit moment wel met zijn blessure.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan nog Tete.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op dit moment wel met zijn blessure.![]()
Het is niet alsof PSV veel beter materiaal heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op 8 van de 11 posities heeft PSV een betere speler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof PSV veel beter materiaal heeft.![]()
Hahaha nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op 8 van de 11 posities heeft PSV een betere speler.![]()
Voordeel is dat hij voor Marokko speelt. Liggen er toch snel uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:15 schreef KingRadler het volgende:
Ziyech gaat ook meedoen met de Afrika Cup![]()
Ik heb niet zoveel met PSV.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof PSV veel beter materiaal heeft.![]()
Stijn hoe lang moet je nu die Ziyech UI dragen, 6 maanden toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hebben een leuk teamquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij voor Marokko speelt. Liggen er toch snel uit.![]()
Dat staat er los van. Ik vind jullie gewoon een ongelofelijke kut selectie hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och knul toch je denkt toch niet dat Feyenoord daadwerkelijk mee gaat doen toch.
![]()
En een hele matige trainer. Meer dan plek 4 zit er niet in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er los van. Ik vind jullie gewoon een ongelofelijke kut selectie hebben.
![]()
Aan de ene kant denk ik dat Feyenoord wel weer afhaakt, maar het zou ook zomaar een keer een echte strijd tussen de klassieke top 3 kunnen worden hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och knul toch je denkt toch niet dat Feyenoord daadwerkelijk mee gaat doen toch![]()
Feyenoord haakt elk seizoen na een tijdje af. Don't worry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat Feyenoord wel weer afhaakt, maar het zou ook zomaar een keer een echte strijd tussen de klassieke top 3 kunnen worden hoor![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er los van. Ik vind jullie gewoon een ongelofelijke kut selectie hebben.
![]()
![]()
Maar als Feyenoord deze selectie had gehad, dan weet ik zeker dat je zou zeggen: wat een uitstekende selectie hebben wij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ik denk dat Bosz een trainer is die altijd een heel seizoen nodig heeft om zijn ideeën over te brengen, hetzelfde zag je bij Vitesse in het begin. Maar die tijd krijgt ie natuurlijk nooit bij jullie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En een hele matige trainer. Meer dan plek 4 zit er niet in.![]()
Met Gio als coach ben je niet serieus te nemen. 7 keer achter elkaar verliezen en blijven aanmodderen. Die gaat een matige selectie niet naar een titel leiden zoals De Boer dat deed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat Feyenoord wel weer afhaakt, maar het zou ook zomaar een keer een echte strijd tussen de klassieke top 3 kunnen worden hoor![]()
Nee, want ik vind ons ook geen topselectie hebben nu. Wel een brede met 'aardige' spelers, maar geen toppers. Als ik jullie selectie zie moet ik denken aan Cocu's eerste jaar, met al die rare gasten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord deze selectie had gehad, dan weet ik zeker dat je zou zeggen: wat een uitstekende selectie hebben wij!![]()
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:26 schreef Heeinz het volgende:
Ik geloof het pas als Ajax het zelf meldt en dan kom ik meteen klaar![]()
Prima selectie, wel nog wat jong (zoals altijd) maar kwalitatief de beste selectie van Nederland.
PSV is alleen wat evenwichtiger en Feyenoord lijkt ook wel een goede mix te hebben. Gaat spannend worden dit jaar.
Overmars![]()
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het kamikazevoetbal van Bosz is anders ook altijd wel smullen hoor. Helemaal als straks een Ziyech die bij balverlies niks doet ook nog eens moet spelen en hij een morrende selectie met 12 middenvelders krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Gio als coach ben je niet serieus te nemen. 7 keer achter elkaar verliezen en blijven aanmodderen. Die gaat een matige selectie niet naar een titel leiden zoals De Boer dat deed.
Dat kan Petertje nooit managen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
6-3 overwinningen tellen ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kamikazevoetbal van Bosz is anders ook altijd wel smullen hoor. Helemaal als straks een Ziyech die bij balverlies niks doet ook nog eens moet spelen en hij een morrende selectie met 12 middenvelders krijgt.
Dat kan Petertje nooit managen.![]()
... Edwin van der Sar, voorzitter van het veelbesproken Technisch Hart, gaat morgen in #VI in op alle pijnpunten van het beleid van #Ajax
Kappen met deze shit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
6-5 nederlagen harder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
6-3 overwinningen tellen ook.![]()
En wat te denken als de nieuwe aanwinst er achter komt dat hij nu niet meer bij FC Ziyech speelt. Dan is het een rotte appel van jewelste.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kamikazevoetbal van Bosz is anders ook altijd wel smullen hoor. Helemaal als straks een Ziyech die bij balverlies niks doet ook nog eens moet spelen en hij een morrende selectie met 12 middenvelders krijgt.
Dat kan Petertje nooit managen.![]()
Uiteraard is er veel jaloezie te bespeuren bij supporters van andere clubs rondom Ziyech, en dat is ook logisch. Haters gonna hate, zo werkt het nou eenmaal.![]()
Omdat jullie één speler hebben die topclub waardig is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:36 schreef GwaiLow het volgende:
Uiteraard is er veel jaloezie te bespeuren bij supporters van andere clubs rondom Ziyech, en dat is ook logisch. Haters gonna hate, zo werkt het nou eenmaal.![]()
![]()
Of hij schiet er, net als bij Twente, elke twee wedstrijden eentje in. Dan heb je veruit de beste speler van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En wat te denken als de nieuwe aanwinst er achter komt dat hij nu niet meer bij FC Ziyech speelt. Dan is het een rotte appel van jewelste.
Jammer genoeg.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 10:39:06 ]![]()
Dat gaat hij niet doen. No way dat iedereen de bal bij hem in gaat leveren. Traore, El Ghazi, Klaassen etc willen ook scoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of hij schiet er, net als bij Twente, elke twee wedstrijden eentje in. Dan heb je veruit de beste speler van de Eredivisie.
Jammer genoeg.![]()
Bedankt Jomanda.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet doen. No way dat iedereen de bal bij hem in gaat leveren. Traore, El Ghazi, Klaassen etc willen ook scoren.![]()
wel een belangrijke toevoeging op et middenveld, precies wat er nodig is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alsof Ziyech nu ineens de verlosser is....
dus kan best dat ajax nu ineens goed gaat draaien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De tijd zal het uitwijzen. Ik denk dat het geen daverend succes gaat worden zoals mensen hier hopen.quote:![]()
Twee. Mitchel Dijks en Heiko Westermann.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat jullie één speler hebben die topclub waardig is?![]()
Vraag me echt af of hij op lange termijn wel op het middenveld gaat spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel een belangrijke toevoeging op et middenveld, precies wat er nodig is.
dus kan best dat ajax nu ineens goed gaat draaien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
We zullen zien... ik ben nog even negatief...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel een belangrijke toevoeging op et middenveld, precies wat er nodig is.
dus kan best dat ajax nu ineens goed gaat draaien.![]()
Zeggen dat er niet meer dan plek 4 in zit is ook onzin. 2e worden ze sowieso wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De tijd zal het uitwijzen. Ik denk dat het geen daverend succes gaat worden zoals mensen hier hopen.![]()
Hangend op rechts mag ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me echt af of hij op lange termijn wel op het middenveld gaat spelen.![]()
Younes-Traore-Ziyech is natuurlijk met afstand de beste aanval in de Eredivisie. Maar zelf zie ik Ziyech liever als "10"![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:26 schreef Heeinz het volgende:
Ik geloof het pas als Ajax het zelf meldt en dan kom ik meteen klaarWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ha Ha Ha, het gaat volgens de Fey supporters tussen Fey en PSV dit jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen dat er niet meer dan plek 4 in zit is ook onzin. 2e worden ze sowieso wel.![]()
Wat nu als Ajax tot de winterstop punten blijft morsen en ze Bosz er uit schoppen. Dan zie ik het zo maar gebeuren dat PSV, Feyenoord en misschien zelfs AZ boven Ajax gaan eindigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen dat er niet meer dan plek 4 in zit is ook onzin. 2e worden ze sowieso wel.![]()
dit dus, meer dan dat zou me verbazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat nu als Ajax tot de winterstop alles wint dan zie ik het zomaar gebeuren dat Ajax boven PSV Feyenoord en misschien zelfs AZ zal eindigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat nu als Ajax tot de winterstop punten blijft morsen en ze Bosz er uit schoppen. Dan zie ik het zo maar gebeuren dat PSV, Feyenoord en misschien zelfs AZ boven Ajax gaan eindigen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar Fey dacht al na 2 westrijden kampioen te zijn, op teletekst 819 danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ha Ha Ha, het gaat volgens de Fey supporters tussen Fey en PSV dit jaar.![]()
![]()
Ach vorig jaar werden we op een haar na kampioen kan allemaal weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus, meer dan dat zou me verbazen![]()
Dat denken ze al sinds 2001 ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar Fey dacht al na 2 westrijden kampioen te zijn, op teletekst 819 dan![]()
Wat dat betreft kan deze met een paar kleine aanpassingen ook voor Feyenoord worden gebruiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denken ze al sinds 2001 ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
alles kan maar na 1 aardig resultaat tegen een degradatiekandidaat wil ik nog niet te optimistisch wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach vorig jaar werden we op een haar na kampioen kan allemaal weer.![]()
Je hebt niets aan de beste aanval als je middenveld zaad is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Younes-Traore-Ziyech is natuurlijk met afstand de beste aanval in de Eredivisie. Maar zelf zie ik Ziyech liever als "10"
Ziyech gaat bovendien morren als hij niet op zijn favo stekje mag. Dat deed hij bij Twente en het was ook een van de redenen dat hij niet naar Feyenoord ging.
En met een Ziyech op '10' spelen is leuk als er veel ruimte tussen de linies ligt, maar dat is bij Ajax zelden het geval. Ik verwacht gewoon Ajax met de punt naar achter, waarbij Ziyech op één lijn met Klaassen komt te spelen.
Ik denk niet dat hij daar de verlosser kan zijn. Dikke kans dat het dan een soort Maher+ wordt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan deze met een paar kleine aanpassingen ook voor Feyenoord worden gebruikt
[ afbeelding ]
Enkele maanden geleden![]()
![]()
Ziyech met Maher vergelijken is wel kansloos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die reageren op Kladderbaring.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Knap dat er mensen na al die tijd het nog steeds niet hebben opgegeven inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die reageren op Kladderbaring."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Uitzondering - regel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enkele maanden geleden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De enige reden waarom hij niet naar Feyenoord ging was geld, ik zie hem ook eerder als rechtsbuiten zoals Schone het invulde maar dan beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt niets aan de beste aanval als je middenveld zaad is.
Ziyech gaat bovendien morren als hij niet op zijn favo stekje mag. Dat deed hij bij Twente en het was ook een van de redenen dat hij niet naar Feyenoord ging.
En met een Ziyech op '10' spelen is leuk als er veel ruimte tussen de linies ligt, maar dat is bij Ajax zelden het geval. Ik verwacht gewoon Ajax met de punt naar achter, waarbij Ziyech op één lijn met Klaassen komt te spelen.
Ik denk niet dat hij daar de verlosser kan zijn. Dikke kans dat het dan een soort Maher+ wordt.
Enige nadeel is hiervan dat je dan geen diepgang hebt op beide vleugels![]()
Als beleid is dit alleen verdedigbaar als er inderdaad nog een basismiddenvelder wordt verkocht, zoals ons eerst werd wijsgemaakt maar waar ik niets van geloofquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:50 schreef Tchock het volgende:
Je beste zomeraankoop pas halen als de hele seizoensstart al verneukt is. Had Ziyech dan in mei gehaald
Beleid van Ajax slaat nergens op. Wel leuk dat Ziyech in de Eredivisie blijft.![]()
ze doen maar watquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als beleid is dit alleen verdedigbaar als er inderdaad nog een basismiddenvelder wordt verkocht, zoals ons eerst werd wijsgemaakt maar waar ik niets van geloof![]()
Het gaat echt nergens over en er zit totaal geen idee achter zoals Gijp altijd zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als beleid is dit alleen verdedigbaar als er inderdaad nog een basismiddenvelder wordt verkocht, zoals ons eerst werd wijsgemaakt maar waar ik niets van geloof![]()
Ziyech. Komt. Niet !quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zegt die Gijp toch nog eens iets zinnigs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over en er zit totaal geen idee achter zoals Gijp altijd zegt![]()
Raar, meende toch gelezen te hebben in het topic alert dat hij niet zou komen met een waterdichte bron eronder.quote:![]()
waar wij wachten op een reactiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
jammer wel. hoop dat het mee valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Tete met een blessure afgemeld bij Oranje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik maak mijn excuses niet voor voorbarig gedrag. Er was tot vorige week nooit sprake van Ziyech en dat hebben ze allemaal geuit in de media. Dat die drollen opeens in paniek raken na een zoveelste vernedering is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar wij wachten op een reactie![]()
Ergo: je snapt dus niet hoe de voetballerij werkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak mijn excuses niet voor voorbarig gedrag. Er was tot vorige week nooit sprake van Ziyech en dat hebben ze allemaal geuit in de media. Dat die drollen opeens in paniek raken na een zoveelste vernedering is niet mijn probleem.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie het meer als, veel mensen zagen dat Ajax ziyech nodig had op het middenveld(of een andere creatieve speler van soortgelijke kwaliteit) en deze werd door Ajax niet nodig geacht. Gelukkig zijn ze tot inkeer gekomen en hebben Ziyech gehaald(naar alle waarschijnlijkheid), weliswaar wat laat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak mijn excuses niet voor voorbarig gedrag. Er was tot vorige week nooit sprake van Ziyech en dat hebben ze allemaal geuit in de media. Dat die drollen opeens in paniek raken na een zoveelste vernedering is niet mijn probleem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergo: je snapt dus niet hoe de voetballerij werkt.![]()
Feit is dat jij stelde dat Ziyech niet nodig was en dat onderbouw je dan met wat onzin in de media en je eigen visie terwijl iedereen weet dat je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak mijn excuses niet voor voorbarig gedrag. Er was tot vorige week nooit sprake van Ziyech en dat hebben ze allemaal geuit in de media. Dat die drollen opeens in paniek raken na een zoveelste vernedering is niet mijn probleem.![]()
Cassiera > Sanogo
Sanchez > V/d Hoorn
Traoré > Milik
Krul > Cillessen
Ziyech > Ong. Alle middenvelders van Ajax.
Riedewald weer op 6.
Uiteindelijk ga je er gewoon 3x zo hard op vooruit.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Het woord wanbeleid suggereert dat er sprake is van een bepaald beleid.quote:
Zelfs dat is niet het geval.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zouden ze bij de RVC dan gedacht hebben na een flink avondje zuipen: Goh, die Ziyech is toch best wel handig.
Bazoer gaat vast weg.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
We hebben de nieuwe vleugelspeler al in huis! Overmars gewoon LW zetten.
Scheelt weer geld. NettoGOD![]()
True, goed puntquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het woord wanbeleid suggereert dat er sprake is van een bepaald beleid.
Zelfs dat is niet het geval.![]()
![]()
Moet meneer Ziyech niet eerst een half jaar in Jong Ajax wennen aan het befaamde Ajax Systeem?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Nou ja, je staat nog maar 3 punten achter op de aankomende kampioen, dus dat valt nog wel mee toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zie het meer als, veel mensen zagen dat Ajax ziyech nodig had op het middenveld(of een andere creatieve speler van soortgelijke kwaliteit) en deze werd door Ajax niet nodig geacht. Gelukkig zijn ze tot inkeer gekomen en hebben Ziyech gehaald(naar alle waarschijnlijkheid), weliswaar wat laat.![]()
ik doelde op de CLquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou ja, je staat nog maar 3 punten achter op de aankomende kampioen, dus dat valt nog wel mee toch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoer verkopen voor 45 miljoen nu en dan Klaassen - Gudelj - Ziyech als middenveld. Vd Beek / Nouri / Sinkgraven als backup.
Nu nog een linksbuiten kopen svp.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gudelj als 6? Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bazoer verkopen voor 45 miljoen nu en dan Klaassen - Gudelj - Ziyech als middenveld. Vd Beek / Nouri / Sinkgraven als backup.
Nu nog een linksbuiten kopen svp.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
doe maar riedewald op 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nu nog een linksbuiten kopen svp.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook goed, maar dan moeten we Gudelj nog ff slijten aan een subtopper, misschien heeft Feyenoord wel interesse in een Charisteas-deal.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kon ik maar hetzelfde zeggen over je moeder gisteravond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Droppie heeft Gudelj nooit zien voetballen bij AjaxDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Meteen op man spelen, chapeauquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kon ik maar hetzelfde zeggen over je moeder gisteravond.![]()
Is niet waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige reden waarom hij niet naar Feyenoord ging was geld, ik zie hem ook eerder als rechtsbuiten zoals Schone het invulde maar dan beter.
Enige nadeel is hiervan dat je dan geen diepgang hebt op beide vleugels
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Gefixed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meteen op mijn moeder spelen, chapeauDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nah, Gudelj is een prima back-up voor Klaassen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan moeten we Gudelj nog ff slijten aan een subtopper, misschien heeft Feyenoord wel interesse in een Charisteas-deal.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik vind al die Feyenoorders wel grappig die nu mad zijn dat Ajax wel even 10 mio plus kan uittrekken voor een daadwerkelijke versterking. En dan nu komen klagen over 'wanbeleid' en wat al niet meer, terwijl zij volgens mij ook niet bepaald een TD hebben die goed aangeschreven staat (of een bestuur daar achter wat daadkrachtig is).![]()
Nee joh, zij hebben Gustavson toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind al die Feyenoorders wel grappig die nu mad zijn dat Ajax wel even 10 mio plus kan uittrekken voor een daadwerkelijke versterking. En dan nu komen klagen over 'wanbeleid' en wat al niet meer, terwijl zij volgens mij ook niet bepaald een TD hebben die goed aangeschreven staat (of een bestuur daar achter wat daadkrachtig is).![]()
gaat wel weer over in of tijdens de jaarlijkse te neerslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind al die Feyenoorders wel grappig die nu mad zijn dat Ajax wel even 10 mio plus kan uittrekken voor een daadwerkelijke versterking. En dan nu komen klagen over 'wanbeleid' en wat al niet meer, terwijl zij volgens mij ook niet bepaald een TD hebben die goed aangeschreven staat (of een bestuur daar achter wat daadkrachtig is).
zo rond de winterstop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het mooi dat Ajax 11 miljoen neer kan leggen voor 1 speler als wanbeleid. Bij Feyenoord zou 11 miljoen betekenen dat de club weer in de gevarenzone zit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind al die Feyenoorders wel grappig die nu mad zijn dat Ajax wel even 10 mio plus kan uittrekken voor een daadwerkelijke versterking. En dan nu komen klagen over 'wanbeleid' en wat al niet meer, terwijl zij volgens mij ook niet bepaald een TD hebben die goed aangeschreven staat (of een bestuur daar achter wat daadkrachtig is).Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
historische fotoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
och och ik heb toch wel een nat broekje zo hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja. Want spelers hebben in die periode bij Twente niet via allerlei vage constructies geld onder de toonbank ontvangen.quote:
Ziyech was het laatste kunstje van Munsterman. Is ze duur komen te staan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben niet echt mad hoor. Het halen van Ziyech is niets meer dan paniekvoetbal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind al die Feyenoorders wel grappig die nu mad zijn dat Ajax wel even 10 mio plus kan uittrekken voor een daadwerkelijke versterking. En dan nu komen klagen over 'wanbeleid' en wat al niet meer, terwijl zij volgens mij ook niet bepaald een TD hebben die goed aangeschreven staat (of een bestuur daar achter wat daadkrachtig is).
En uiteindelijk vloeit het wanbeleid van de hoge heren altijd door op het veld. Trust me, heb er aardig wat ervaring mee inmiddels.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh dat is zeker waar, het is paniekvoetbal van de hoogste plank, zeker als de vorige paniekaankoop (Sinkgraven) straks moet gaan wijken voor Ziyech.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet echt mad hoor. Het halen van Ziyech is niets meer dan paniekvoetbal.
En uiteindelijk vloeit het wanbeleid van de hoge heren altijd door op het veld. Trust me, heb er aardig wat ervaring mee inmiddels.
Maar goed, het is verder denk ik wel een speler die écht wat extra's gaat brengen, dus in dat opzicht vind ik het alsnog geen verkeerde aanwinst. Maar de onrust zal niet afnemen als er nu nog niet gepresteerd wordt. Dan blijft deze hele niet/wel soap je achtervolgen, en komen de 'Peter Bosz in Feyenoordshirt' plaatjes weer wekelijks overal voorbij.![]()
verkapt, kijk mij eens verstand van voetbalzaken hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet echt mad hoor. Het halen van Ziyech is niets meer dan paniekvoetbal.
En uiteindelijk vloeit het wanbeleid van de hoge heren altijd door op het veld. Trust me, heb er aardig wat ervaring mee inmiddels.
flikker toch op met je paniek gezeik, Ziyech is gewoon een prima aankoop die bij elke club in de eredivisie van grote meerwaarde is. Dat Ajax hem eerder had moeten halen is een feit, zeker nu ze hem toch halen. Elke club, of dat nou psv of Ajax of een subtopper als fey of az, had Ziyech er graag bij gehad. Ajax heeft hem overigens wel het hardst nodig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Buiten dat is het ook gewoon fijn dat Ziyech nog op de Nederlandse velden rond loopt. Is toch een speler waarvoor je naar voetbal kijkt als hij het op zijn heupen heeft.
Ik kijk toch niet elke week naar swansea of burnsley ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben blij dat PSV geen 11 miljoen heeft afgetikt voor Ziyech. Ik vind het een goede speler hoor, maar met Guardado/Pröpper/Hendrix heb je gewoon al een heel goed middenveld dat in zijn geheel minder heeft gekost dan Ziyech alleen. Ik vind het risico te groot, wellicht ten onrechte maar toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verkapt, kijk mij eens verstand van voetbalzaken hebben.
flikker toch op met je paniek gezeik, Ziyech is gewoon een prima aankoop die bij elke club in de eredivisie van grote meerwaarde is. Dat Ajax hem eerder had moeten halen is een feit, zeker nu ze hem toch halen. Elke club, of dat nou psv of Ajax of een subtopper als fey of az, had Ziyech er graag bij gehad. Ajax heeft hem overigens wel het hardst nodig.![]()
daarom zeg ik ook dat Ajax hem het hardst nodig heeft, al zou hij prima bij PSV kunnen spelen op de plaats van hendrix, ga je er misschien nog wel op vooruit. (zeker niet op achteruit)quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PSV geen 11 miljoen heeft afgetikt voor Ziyech. Ik vind het een goede speler hoor, maar met Guardado/Pröpper/Hendrix heb je gewoon al een heel goed middenveld dat in zijn geheel minder heeft gekost dan Ziyech alleen. Ik vind het risico te groot, wellicht ten onrechte maar toch.
ook bij fey zou hij makkelijk de plek van een vilhena kunnen overnemen en het een stuk beter doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Guardado steekt niet in z'n beste vel de laatste tijd. Heeft misschien te maken omdat hij een beetje mad is dat hij niet naar de OS mocht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PSV geen 11 miljoen heeft afgetikt voor Ziyech. Ik vind het een goede speler hoor, maar met Guardado/Pröpper/Hendrix heb je gewoon al een heel goed middenveld dat in zijn geheel minder heeft gekost dan Ziyech alleen. Ik vind het risico te groot, wellicht ten onrechte maar toch."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij zitten we in het Ajax-topic en doet Feyenoord er helemaal niet toe als je terecht concludeert dat Ajax totaal maar dan ook echt totaal geen beleid heeft/voert. Deal with it. En Ziyech is een uitstekende speler voor jullie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Knip en plak genot.quote:Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Ik vind Ziyech beter dan Hendrix hoor, maar dan ga je 1 van je spaarzame doorgebroken jeugdspelers die eigenlijk gewoon voldoet, opofferen voor een investering van 11 miljoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat Ajax hem het hardst nodig heeft, al zou hij prima bij PSV kunnen spelen op de plaats van hendrix, ga je er misschien nog wel op vooruit. (zeker niet op achteruit)
ook bij fey zou hij makkelijk de plek van een vilhena kunnen overnemen en het een stuk beter doen.
Ik begrijp hem, en ik begrijp Ajax. Alleen de manier waarop het gelopen is, is ietwat raar. Tevens is het nog maar de vraag of Ziyech ook daadwerkelijk gaat renderen. Hij kan zeker wel voetballen.![]()
Hij was toen speler van FC Twente. Wie geeft een fuck.quote:![]()
Hendrix voert zijn verdedigende taken uit, niet geheel onbelangrijk voor een middenvelder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat Ajax hem het hardst nodig heeft, al zou hij prima bij PSV kunnen spelen op de plaats van hendrix, ga je er misschien nog wel op vooruit. (zeker niet op achteruit)
ook bij fey zou hij makkelijk de plek van een vilhena kunnen overnemen en het een stuk beter doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach, dat waait wel weer over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Guardado steekt niet in z'n beste vel de laatste tijd. Heeft misschien te maken omdat hij een beetje mad is dat hij niet naar de OS mocht.![]()
Ach, zo werkt voetbal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Dan kies je voor beleid ja.![]()
Deze club is echt kapot.
Milik blijft, Ziyech komt niet, etc, etc.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Soms moet je schijt hebben aan je beleid/filosofie als je zo een topper binnen kunt hengelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:31 schreef Tjacka het volgende:
Dan kies je voor beleid ja.![]()
Deze club is echt kapot.![]()
Zo werkt voetbal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:33 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Ach, zo werkt voetbal.
Milik blijft, Ziyech komt niet, etc, etc.![]()
Breng het dan anders in de media dit komt echt zo slecht over.Groot fan van User Wotte![]()
Niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:33 schreef KingRadler het volgende:
wat gaat er gebeuren met Overmars, als Ziyech geen succes gaat worden
Dat gaat eerst Peter zijn kop kosten natuurlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Maar Ziyech is natuurlijk een fantastische speler. Alleen is het nog al knullig tot stand gekomen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik, Feyenoorder zijnde, vind het belachelijk dat jullie dat niet jaar-in-jaar-uit hebben gedaan met die 100+ miljoen op de bank en de wens aansluiting te krijgen met de Europese top.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dit terwijl jullie al jaren ofwel de voorronde ofwel de poulefase CL niet door komen en trots zeggen het jongste CL-elftal ooit neer te zetten zonder fatsoenlijk durven te investeren.
Het enige wanbeleid wat er uitgevoerd is, is het aankopen op appèl, als paniekaankoop, terwijl het een paar weken geleden nog een zo niet-nodig-aankoop was, net na het wederom mislopen van de CL.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik neig hier mee akkoord te gaan. Ajax heeft het Kapitaal om een goede klapper te maken op euroepees niveau. Echter, als je met al dat geld gaat strooien heb je alleen maar korter termijn effecten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik, Feyenoorder zijnde, vind het belachelijk dat jullie dat niet jaar-in-jaar-uit hebben gedaan met die 100+ miljoen op de bank en de wens aansluiting te krijgen met de Europese top.
Dit terwijl jullie al jaren ofwel de voorronde ofwel de poulefase CL niet door komen en trots zeggen het jongste CL-elftal ooit neer te zetten zonder fatsoenlijk durven te investeren.
Het enige wanbeleid wat er uitgevoerd is, is het aankopen op appèl, als paniekaankoop, terwijl het een paar weken geleden nog een zo niet-nodig-aankoop was, net na het wederom mislopen van de CL.![]()
Ik niet. Overrated speler.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Klopt, maar een Bazoer eruit en een Ziyech erin is dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar, het is paniekvoetbal van de hoogste plank, zeker als de vorige paniekaankoop (Sinkgraven) straks moet gaan wijken voor Ziyech.
Maar goed, het is verder denk ik wel een speler die écht wat extra's gaat brengen, dus in dat opzicht vind ik het alsnog geen verkeerde aanwinst. Maar de onrust zal niet afnemen als er nu nog niet gepresteerd wordt. Dan blijft deze hele niet/wel soap je achtervolgen, en komen de 'Peter Bosz in Feyenoordshirt' plaatjes weer wekelijks overal voorbij.Maar het feit dat ze hem nu halen is wel degelijk het bewijs dat er paniek in de tent is. Het is niet alsof Ziyech de laatste twee dagen pas beschikbaar was voor een transfer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verkapt, kijk mij eens verstand van voetbalzaken hebben.
flikker toch op met je paniek gezeik, Ziyech is gewoon een prima aankoop die bij elke club in de eredivisie van grote meerwaarde is. Dat Ajax hem eerder had moeten halen is een feit, zeker nu ze hem toch halen. Elke club, of dat nou psv of Ajax of een subtopper als fey of az, had Ziyech er graag bij gehad. Ajax heeft hem overigens wel het hardst nodig.![]()
Zal wel vleugel zijn. Bij Ajax wordt iedereen altijd knettergek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:46 schreef Heufd het volgende:
Enig idee welke positie Bosz voor ogen heeft voor Ziyech? Middenveld of hangend op rechts?![]()
Natuurlijk niet al het geld maar een investering van 10-15miljoen in een fatsoenlijke speler, moet gewoon kunnen, als je Milik voor 35mln verkoopt en je betaalt 2mln huur voor zijn vervanger, is dat wmb geen constructieve oplossing tenzij er iemand uit de jeugd aankomt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik neig hier mee akkoord te gaan. Ajax heeft het Kapitaal om een goede klapper te maken op euroepees niveau. Echter, als je met al dat geld gaat strooien heb je alleen maar korter termijn effecten.
Maar allemaal van die groeidiamantjes kopen die het en half jaar goed doen in de eredivisie, zoals Sinkgraven, Van der hoorn, Zivkovic etc, gaat je dan echt niet verder helpen, dat is pas geldverspilling
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Jullie moeten voor de grap eens onder Ziyech zijn laatste instagram foto kijken, alleen maar Fener fans die hem dood wensen![]()
als we overmars mogen geloven is het wel iets van de laatste paar dagen, namelijk een komende vertrek van bijvoorbeeld bazoer en/of schone en/of sink.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar een Bazoer eruit en een Ziyech erin is dweilen met de kraan open.
[..]
Maar het feit dat ze hem nu halen is wel degelijk het bewijs dat er paniek in de tent is. Het is niet alsof Ziyech de laatste twee dagen pas beschikbaar was voor een transfer.
dat is de schakel geweest hem te halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
net vernomen dat hij geen excuses gaat maken. ondanks mijn aandringen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Deze TT is een verwijzing naar de topicpointer van Stijn, een aantal topics terug.
Stijn
Jammer wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind Overmars een zeer slechte leugenaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als we overmars mogen geloven is het wel iets van de laatste paar dagen, namelijk een komende vertrek van bijvoorbeeld bazoer en/of schone en/of sink.
dat is de schakel geweest hem te halen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar niemand die het gelooft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als we overmars mogen geloven is het wel iets van de laatste paar dagen, namelijk een komende vertrek van bijvoorbeeld bazoer en/of schone en/of sink.
dat is de schakel geweest hem te halen.![]()
officiële presentatie is om 4 uur in een perscoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech is gearriveerd in ArenA. Zal wel binnen uurtje of twee persbericht uitkomenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
baddrtjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat jullie één speler hebben die topclub waardig is?
ben je straks weer een paar maanden niet te bekennen als PSV een paar keer tegen puntverlies aanloopt?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
overigens heeft twente geen doorverkoop percentage afgedwongen.
dus als Ajax hem weer verkoopt gaat er niks naar twente of wat dan ook.
5 jarig contract![]()
overmars
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is dan voor PSV aan het werk en mag dan niet op FOK snap dat dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
baddrtje
ben je straks weer een paar maanden niet te bekennen als PSV een paar keer tegen puntverlies aanloopt?![]()
Ik sta hier achter. Discussie was gewoon enorm vermoeiond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak mijn excuses niet voor voorbarig gedrag. Er was tot vorige week nooit sprake van Ziyech en dat hebben ze allemaal geuit in de media. Dat die drollen opeens in paniek raken na een zoveelste vernedering is niet mijn probleem.
Als we nu een soort van meta-discussie hadden gehad over onder welke omstandigheden Ajax Ziyech zou halen, dan was het nog interessant geweest. Maar dat was geenszins het geval, alleen hard geroep en steeds dezelfde argumenten![]()
dat was plan b als ziyech niet kwamquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of alle Twente calimero's die het bericht "like als je hoopt dat Ziyech naar Swansea gaat" hebben geliked.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nou pfoe. Hebben ze helemaal voor niks geliked! Hahahaha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of alle Twente calimero's die het bericht "like als je hoopt dat Ziyech naar Swansea gaat" hebben geliked.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
iedereen haat ajax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of alle Twente calimero's die het bericht "like als je hoopt dat Ziyech naar Swansea gaat" hebben geliked.
gevolgen van de grootste club zijn, moet je mee leren leven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst maar eens kijken of je hem met winst kan verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
overigens heeft twente geen doorverkoop percentage afgedwongen.
dus als Ajax hem weer verkoopt gaat er niks naar twente of wat dan ook.
5 jarig contract![]()
overmars![]()
Het is een aankoop waar veel van verwacht mag worden, maar hij zou niet de eerste zijn die de verwachtingen niet waar kan maken.![]()
Waarom hemelen sommige Overmars opeens op? Hij is nog steeds incompetent hoor
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
niet te vergelijken met alle die toppers die een (half) jaar gepresteerd hadden voor ze naar ajax kwamen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je hem met winst kan verkopen.
Het is een aankoop waar veel van verwacht mag worden, maar hij zou niet de eerste zijn die de verwachtingen niet waar kan maken.
Ziyech doet al 3 jaar structureel het elftal op sleeptouw nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oei, jij voelt je aangevallen. Waarschijnlijk heb je een vergelijkbaar bericht van IlikeFeyenoord geliked. Besef voor de volgende keer dat je een beetje voor lul staat bij je vrienden die Feyenoord niet helemaal het einde vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe. Hebben ze helemaal voor niks geliked! Hahahaha!![]()
![]()
Hij heeft nog 1.5 dag om Overgod te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Waarom hemelen sommige Overmars opeens op? Hij is nog steeds incompetent hoor![]()
http://www.vicesports.nl/(...)m_source=sportsfbned
Vice probeert tegenwoordig ook wat stukjes over sport te schrijven, deze over Marcie is wel aardig gelukt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe. Hebben ze helemaal voor niks geliked! Hahahaha!![]()
![]()
![]()
Ophemelen is een groot woord maar hij doet het best aardig met aanwinsten als Sanchez (basisspelers CL-winnaar Zuid-Amerika), huren van Traore en Krul en aantrekken Ziyech. Helemaal niets mis mee. Bovendien kan ie ook verkopen als de beste dus zo erg is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat ie voor de TV niet helemaal zeker overkomt is jammer maar kan er verder niet mee zitten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
hahahahquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ophemelen is een groot woord maar hij doet het best aardig met aanwinsten als Sanchez (basisspelers CL-winnaar Zuid-Amerika), huren van Traore en Krul en aantrekken Ziyech. Helemaal niets mis mee. Bovendien kan ie ook verkopen als de beste dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie voor de TV niet helemaal zeker overkomt is jammer maar kan er verder niet mee zitten.![]()
Klopt idd, Marc doet het gewoon geweldig en er is niks op af te dingen. Snap best dat er mensen gefrustreerd van raken, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ophemelen is een groot woord maar hij doet het best aardig met aanwinsten als Sanchez (basisspelers CL-winnaar Zuid-Amerika), huren van Traore en Krul en aantrekken Ziyech. Helemaal niets mis mee. Bovendien kan ie ook verkopen als de beste dus zo erg is het allemaal niet.
Dat ie voor de TV niet helemaal zeker overkomt is jammer maar kan er verder niet mee zitten.![]()
Moet zeggen dat Ajax top was toen Andre Ooijer bij de selectie zat. Hij zat dan wel op de bank, maar hij was zeer belangrijk in de groep en de resultaten hebben dat ook uitgewezen. Dus het is zeker niet gek wat je zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Die Heiko bijvoorbeeld ligt gewoon heel goed in de groep.. Heeft hij goed gezien.
![]()
Schijnt goeie MP3'tjes te hebben voor in de kleedkamer. Van die lekkere schlager-muziek enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Die Heiko bijvoorbeeld ligt gewoon heel goed in de groep.![]()
Heikoquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Die Heiko bijvoorbeeld ligt gewoon heel goed in de groep.
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
http://www.vicesports.nl/(...)m_source=sportsfbned
Vice probeert tegenwoordig ook wat stukjes over sport te schrijven, deze over Marcie is wel aardig gelukt.
Oh.![]()
Het is wel goed voor de teambuilding om samen eens goed te lachen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:53 schreef Caland het volgende:
Die Heiko bijvoorbeeld ligt gewoon heel goed in de groep.Oh.![]()
Op het AN is iemand die Boilesen terug wilt kopen/huren. En ik dacht dat ik alles al had gelezen![]()
![]()
Wat is AN?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:12 schreef Dven het volgende:
Op het AN is iemand die Boilesen terug wilt kopen/huren. En ik dacht dat ik alles al had gelezen![]()
![]()
![]()
Vooral het Horst Wessel lied scheen erg populair te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schijnt goeie MP3'tjes te hebben voor in de kleedkamer. Van die lekkere schlager-muziek enzo.![]()
ajax.netwerkquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Uitstekende TT. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dachten dat hij niet zou komen. Dan ben je wel écht dom.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 14:58:01 ]![]()
Klaassen - Riedewald - Gudelj
Ziyech - Traore - Younes
Dit zou hem ook wel eens kunnen worden. Waarbij met name Klaassen, Ziyech en Traore van belang gaan zijn. Klaassen zal waarschijnlijk vaak de spits intrekken waarbij Traore de rechterflank op zich neemt en Ziyech inzakt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
riedewald in de spitsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
Ziyech - Traore - Younes
Dit zou hem ook wel eens kunnen worden. Waarbij met name Klaassen, Ziyech en Traore van belang gaan zijn. Klaassen zal waarschijnlijk vaak de spits intrekken waarbij Traore de rechterflank op zich neemt en Ziyech inzakt.
11 Riedewalds en je bent wereldkampioenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
11 Riedewalds en je bent wereldkampioen.quote:Het team is belangrijker dan het individu. Als je 11 sterspelers opstelt uit 11 verschillende landen, dan heb je geen team. Dan ontbreekt een gemeenschappelijke mentaliteit - geen binding
RIP Cruijff![]()
knap om proberen een punt te maken met drie verschillende stukjes die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben.quote:
snap er niks vanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met misschien Bazoer ipv Gudelj (hoop namelijk dat Bazoer gewoon blijft en hier zijn vorm weer terug vindt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
Ziyech - Traore - Younes
Dit zou hem ook wel eens kunnen worden. Waarbij met name Klaassen, Ziyech en Traore van belang gaan zijn. Klaassen zal waarschijnlijk vaak de spits intrekken waarbij Traore de rechterflank op zich neemt en Ziyech inzakt.Oh.![]()
quote:Cruijff voelt wel wat voor naamsverandering Schiphol: "Zou het mooi vinden"
Jordi Cruijff staat achter de suggestie om Schiphol te vernoemen naar zijn in maart overleden vader. Dat zegt hij desgevraagd in een interview met Helden.
"Ik zou het mooi vinden, eerlijk gezegd. Welke grote Nederlanders heb je, Rembrandt, Van Gogh en mijn vader. Maar misschien is mijn vader niet belangrijk genoeg. En Schiphol is natuurlijk Schiphol", aldus Jordi Cruijff, technisch directeur van Maccabi Tel Aviv, in gesprek met het magazine.
Eerder wel al geopperd om de Amsterdam Arena te vernoemen naar Cruijff. Die plannen liggen echter op de plank, omdat de familie eerst toestemming moet geven. Een woordvoerder liet onlangs weten dat daar geen haast mee wordt gemaakt.
Cruijff blikt in het interview ook terug op de dood van zijn vader. "Hij heeft het maar één dag moeilijk gehad. Dat zie ik als een gift, zeker als je ziet hoe deze ziekte mensen kan aantasten en helemaal laten wegkwijnen. Dat is hem gelukkig bespaard gebleven. Hij is echt op zijn Cruijffiaans weggegaan, met: Jongens goedendag."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij wil Ajax de Arena helemaal niet naar hem vernoemen omdat ze op termijn die naam wel willen laten sponsoren. Om dan de begroting structureel op te schroeven.
En alles draait toch om geld helaasOh.![]()
iemand een idee of en waar de persco wordt uitgezonden/kan worden bekeken (online)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
11 Riedewalds komen gewoon uit Nederland hurquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als het een beetje normale naam is, vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij wil Ajax de Arena helemaal niet naar hem vernoemen omdat ze op termijn die naam wel willen laten sponsoren. Om dan de begroting structureel op te schroeven.
En alles draait toch om geld helaas
geen lidl arena of jumbo arena ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien op den duur maar op dit moment is Gudelj gewoon meer bruikbaar dan Bazoer. Maar goed, mooiboy, AZ-aankoop en niet jong meer. Dan krijg je al snel de zwarte piet toegeschoven natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met misschien Bazoer ipv Gudelj (hoop namelijk dat Bazoer gewoon blijft en hier zijn vorm weer terug vindt)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met eenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
11 Riedewalds komen gewoon uit Nederland hur![]()
![]()
WibrArenAquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als het een beetje normale naam is, vind ik het best.
geen lidl arena of jumbo arena ofzo
Snackbar 't Snorretje Arenaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen lidl arena of jumbo arena ofzo![]()
febo arenaquote:
Flickr Arena
arena de sparFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Persco?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
iemand een idee of en waar de persco wordt uitgezonden/kan worden bekeken (online)Oh.![]()
De Ziyech perscoWat zou jij een normale gesponsorde naam vinden dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen lidl arena of jumbo arena ofzogr gr![]()
aar is-ie dan: Hakim Ziyech is dinsdagmiddag rond 12.00 uur gearriveerd bij de Arena, zo valt te zien op beelden van AT5. Ajax en FC Twente bereikten deze week een akkoord over de linkspoot. De Amsterdamse club heeft voor 16.00 uur een presentatie belegd. Eerst wordt Ziyech nog medisch gekeurd.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Amstel Arenaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen lidl arena of jumbo arena ofzoOh.![]()
net als philips bij psvquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef Quyxz_ het volgende:
De Ziyech persco
[..]
Wat zou jij een normale gesponsorde naam vinden dan?
vind ik persoonlijk niet storend of raar klinken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: