Koningin Mapima niet gelovenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.
Tuurlijk Mapima.
Enige wat Mapima straks gaat halen is een blikje Schultenbrau en shag voor haar vriend.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tuurlijk Mapima.
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik voel een spanning, wat heeft hij jou aangedaan?
Dit dusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.
1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' (x oneindig)
2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
HAHAHAH DROOGquote:
Advocaten opleidingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.
1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' (x oneindig)
2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
LIEF BRADDIE ALOON, LIEF HIM ALOONquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
De hoeveelheid haat valt wel mee, ik lees voornamelijke constructieve kritieken waar hij vervolgens niet erg veel mee doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
En ik ben Sinterklaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tuurlijk Mapima.
Oei, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
10 jaar geleden reed ik al met gemiddeld 200 pakketten en 220 stops voor PostNL. Dat was destijds een vrij normale werkdag. En dat lukte vrijwel altijd prima, met een Mercedes Sprinter van 4m, in het oude centrum van Amsterdam. Alleen rond kerst werd het vaak avondwerk. Was niet erg, ik studeerde en wilde graag verdienen. En gelukkig zat ik niet in de middle of nowhere, In Amsterdam gebeurt altijd wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
Dat geld blijft gewoon op z'n AdSense account staan als het goed is. Tenzij z'n YouTube account is verwijderd door schending van de regels.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
2 + 5 = 8quote:
Die heb ik gemaaktquote:
Ik heb het ook geprobeerd maar hij doet er echt helemaal geen zak mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Persoonlijk bericht van de producent.quote:Oh, en voor het geval er weer vragen gesteld worden, alvast het antwoord big smile smiley
- Ja ik heb mijn YouTube kanaal verwijderd een uur geleden, als ik berichten krijg met dat ik de k*nk*r moet krijgen en maar zelfmoord moet plegen, van meerdere mensen, in 5 uur tijd, is het voor mij leuk geweest.
Heb nog een YouTube account, volledig gerelateerd aan mijn muziek, dus niks privé, ik praat niet voor de camera, geef geen info vrij, gewoon muziek maken. Daar ga ik mij op storten.
Als ik filmpjes upload, en ik krijg een bak gezeik over mij heen van iedereen van, je bent dik, tot pleeg alsjeblieft zelfmoord en krijg een dodelijke ziekte, ben ik er wel klaar mee. Ik heb best een dikke huid ontwikkeld voor veel opmerkingen, maar dit drong toch echt goed door...
En daarbij, als het alleen maar mensen zijn van het FOK! forum, en een aantal van hier, die mij volgen op YouTube, waarvan 80% van de mensen (Autowekers weet ik niet, maar FOK!kers sowieso) Mij alleen maar volgen óm mij af te zeiken en belachelijk te maken, schiet dat ook niet op.
Dus dan maar muziek, want daar kunnen ze me niet echt belachelijk om maken, en als ze dat doen is dat een stuk minder persoonlijk dan wanneer ik ook echt met m`n kop op internet sta voor een camera.
Waar heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Persoonlijk bericht van de producent.
#prayforBradgeTVproductions
We weten allemaal dat het gaat gebeuren en toch zijn we er nooit op voorbereid.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.!!!!!!!!!!!!!!!!
Houd je bek, kneus. Dit is meer de schuld van dat zaadweblog van jou dan de gebruikers in deze reeks.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |