Koningin Mapima niet gelovenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.
Tuurlijk Mapima.
Enige wat Mapima straks gaat halen is een blikje Schultenbrau en shag voor haar vriend.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tuurlijk Mapima.
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik voel een spanning, wat heeft hij jou aangedaan?
Dit dusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.
1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' (x oneindig)
2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
HAHAHAH DROOGquote:
Advocaten opleidingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.
1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' (x oneindig)
2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
LIEF BRADDIE ALOON, LIEF HIM ALOONquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
De hoeveelheid haat valt wel mee, ik lees voornamelijke constructieve kritieken waar hij vervolgens niet erg veel mee doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
En ik ben Sinterklaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tuurlijk Mapima.
Oei, daar zeg je wat.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
10 jaar geleden reed ik al met gemiddeld 200 pakketten en 220 stops voor PostNL. Dat was destijds een vrij normale werkdag. En dat lukte vrijwel altijd prima, met een Mercedes Sprinter van 4m, in het oude centrum van Amsterdam. Alleen rond kerst werd het vaak avondwerk. Was niet erg, ik studeerde en wilde graag verdienen. En gelukkig zat ik niet in de middle of nowhere, In Amsterdam gebeurt altijd wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
Dat geld blijft gewoon op z'n AdSense account staan als het goed is. Tenzij z'n YouTube account is verwijderd door schending van de regels.quote:Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
2 + 5 = 8quote:
Die heb ik gemaaktquote:
Ik heb het ook geprobeerd maar hij doet er echt helemaal geen zak mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Persoonlijk bericht van de producent.quote:Oh, en voor het geval er weer vragen gesteld worden, alvast het antwoord big smile smiley
- Ja ik heb mijn YouTube kanaal verwijderd een uur geleden, als ik berichten krijg met dat ik de k*nk*r moet krijgen en maar zelfmoord moet plegen, van meerdere mensen, in 5 uur tijd, is het voor mij leuk geweest.
Heb nog een YouTube account, volledig gerelateerd aan mijn muziek, dus niks privé, ik praat niet voor de camera, geef geen info vrij, gewoon muziek maken. Daar ga ik mij op storten.
Als ik filmpjes upload, en ik krijg een bak gezeik over mij heen van iedereen van, je bent dik, tot pleeg alsjeblieft zelfmoord en krijg een dodelijke ziekte, ben ik er wel klaar mee. Ik heb best een dikke huid ontwikkeld voor veel opmerkingen, maar dit drong toch echt goed door...
En daarbij, als het alleen maar mensen zijn van het FOK! forum, en een aantal van hier, die mij volgen op YouTube, waarvan 80% van de mensen (Autowekers weet ik niet, maar FOK!kers sowieso) Mij alleen maar volgen óm mij af te zeiken en belachelijk te maken, schiet dat ook niet op.
Dus dan maar muziek, want daar kunnen ze me niet echt belachelijk om maken, en als ze dat doen is dat een stuk minder persoonlijk dan wanneer ik ook echt met m`n kop op internet sta voor een camera.
Waar heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Persoonlijk bericht van de producent.
#prayforBradgeTVproductions
We weten allemaal dat het gaat gebeuren en toch zijn we er nooit op voorbereid.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.!!!!!!!!!!!!!!!!
Houd je bek, kneus. Dit is meer de schuld van dat zaadweblog van jou dan de gebruikers in deze reeks.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke weblogquote:Op donderdag 1 september 2016 10:07 schreef Rectum het volgende:
[..]
Houd je bek, kneus. Dit is meer de schuld van dat zaadweblog van jou dan de gebruikers in deze reeks.
Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
Of de armlastige weghalen. Als dat al kan.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.
Deze mensen zijn echt triestquote:tot pleeg alsjeblieft zelfmoord en krijg een dodelijke ziekte, ben ik er wel klaar mee. Ik heb best een dikke huid
Nee nee, hij staat boven die negativiteit want zo is hij.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:55 schreef Mark031 het volgende:
Haha hij trekt zich wel veel aan van de reacties zeg. Elk vlogkanaal krijg te maken met zulke reacties. Als je daar niet tegen kan moet je 'kanker', 'autist' of 'dikzak' op de zwarte lijst zetten en zulke reacties verschijnen niet meer onder je video. Of je zet de optie om te reageren helemaal uit.
Maar Braddie houdt van de aandacht, dus hij zal de reacties niet uitzetten en alles persoonlijk opvatten.
Er is misschien 1 iemand die constant nieuwe accounts aanmaakte en hem daarvoor uitschold op youtube. Ik heb hier niemand zien schelden met kanker en hem belachelijk zien maken. Enige waarmee hij wel eens te kakken werd gezet is dat hij zegt het ene te doen en dan 2 dagen later dan gaat 'ie weer verder alsof hij het nooit gezegd heeft. Dat vind ik ook terecht. Als je zegt dat je ritme niet normaal is en vanaf heden een normaal ritme gaat aanhouden en de volgende dag upload hij weer een video om 4 uur 's nachts dan ben je ook een lulletje rozenwater.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Een toenmalige collega heeft dat eens verteld. Misschien wel 15-20 jaar geleden, maar dat was ook niet bij PostNLquote:Op donderdag 1 september 2016 03:11 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
10 jaar geleden reed ik al met gemiddeld 200 pakketten en 220 stops voor PostNL. Dat was destijds een vrij normale werkdag. En dat lukte vrijwel altijd prima, met een Mercedes Sprinter van 4m, in het oude centrum van Amsterdam. Alleen rond kerst werd het vaak avondwerk. Was niet erg, ik studeerde en wilde graag verdienen. En gelukkig zat ik niet in de middle of nowhere, In Amsterdam gebeurt altijd wat.
Bij PostNL hoef je vandaag de dag met een normale dienst geen lager aantal te verwachten. Als je voor een subcontractor werkt ga je er helemaal aan. Het is geen relaxt baantje, het is een baan voor mensen die lichamelijke arbeid willen en kunnen verrichten. Niet iedereen is geschikt en het kan aardig stressgevend (en soms ook eenzaam) zijn. Ondanks dat ik sindsdien nooit meer zovaak op straat ben uitgekankerd heb ik er altijd erg prettig gewerkt.
Gewoon even als aanvulling.
Dit dus.quote:
Was dat BradgePlaysItAll?quote:Heb nog een YouTube account, volledig gerelateerd aan mijn muziek, dus niks privé, ik praat niet voor de camera, geef geen info vrij, gewoon muziek maken. Daar ga ik mij op storten.
Volgens mij had zijn kanaal deze keer circa 75 abonnees.quote:Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Iedere keer als hij de magische grens heeft bereikt van 50 subscribers dan kapt 'ie er weer mee
Die zal Mapima hier ongetwijfeld wel komen droppen als het zover isquote:
Ik dacht misschien deze, maar daar geeft hij wel info bloot in de naam dus zal wel niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Was dat BradgePlaysItAll?
[ afbeelding ]
Zondequote:Op donderdag 1 september 2016 14:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij had zijn kanaal deze keer circa 75 abonnees.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:22 schreef IDkaart het volgende:
Braddie is wel een van de opmerkelijkste vloggers van deze hele reeks.
Sws hij komt terug met een nieuw account. Is het niet nu dan is het na het aflopen van de FOK! Ban.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Was dat BradgePlaysItAll?
[ afbeelding ]
Het is net een tienermeisjequote:Op donderdag 1 september 2016 18:04 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook gewoon van jezelf zeggen dat je een dikke huid hebt maar tegelijkertijd al twee keer je account hebben verwijderd
Lol wat voor stoornis moet je hebben als je niet leert van het verleden. Dat we geschiedenis hebben op school is ook niet zomaar ooit besloten.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:17 schreef Seam het volgende:
Was te verwachten, die jongen zal het nooit leren. Kreeg genoeg positieve reacties hier en constructieve kritiek, maar hij keek altijd alleen naar de negatieve reacties.
Ondanks haar manier van praten weet ze wel een radio sessie te scorenquote:Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef IDkaart het volgende:
Sophie heeft zonet haar nieuwste video geüpload. Ze begint natuurlijk totaal niet express met een verspreking, vervolgens kan je haar bijna niet verstaan door de manier van praten. Zonde man.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan?
Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
Dit dusquote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan?
SVgodquote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja dit. Had beter zijn reacties uit kunnen zetten.quote:Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe gaan we er achter komen wat zijn smoes deze keer zal zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:01 schreef PimD het volgende:
Morgen de sollicitatie. Allemaal duimen en een kaarsje branden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |