quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:31 schreef Vasion het volgende:
Wordt de technische staf nu ook per interlandperiode geselecteerd?
twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 01-09-2016 om 08:22:37Met deze 11 treedt Oranje vanavond aan tegen Griekenland: Jeroen Zoet dus op goal en niet Jasper Cillessen https://t.co/tx66pSI9lO reageer retweet
Ik speel liever met een centrum van Bruma en Van Dijk. Blind doet het daar prima omdat ie verdedigend hele goede ondersteuning krijgt vanuit het middenveld en zich grotendeels met de opbouw bezig moet houden. United is toch vaak veel sterker dan de tegenstander.quote:Op donderdag 1 september 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind doet het daar prima op die positie bij Manchester United.
Niet overquote:Op donderdag 1 september 2016 11:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Veltmans heeft geen aanvallende kwaliteiten dus ik weet niet waarom hij iedere keer opgesteld wordt. Wel grappig dat Cillessen nu hij geen ajax speler meer is gelijk zijn plek kwijt is bij opperneus Blind. Verder lijkt die meneer Promes heilig te zijn verklaard om onverklaarbare redenen. Armoedig zooitje.
Hatenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet overSteven
Berghuis
beginnen
Papadopoulosgodquote:Op donderdag 1 september 2016 12:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Bondscoach Michael Skibbe begon op z'n 22ste met coachen.
Club career
In his youth, Skibbe played for SG Wattenscheid 09. Then he switched to the professional team of FC Schalke 04. From 1985 to 1986, he appeared in 14 Bundesliga games, but then he tore his cruciate ligament three times, which forced him to end his playing career.
Griekenland 2-3 IJslandquote:Op donderdag 1 september 2016 14:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer genoeg kunnen die Grieken er écht helemaal niks van.
Jeetje, hoe lang had je nodig voordat je daar achter kwamquote:Op donderdag 1 september 2016 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Oh dit is een oefeninterland lol
Matig team.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet;
Veltman, Bruma, Blind, Willems;
Wijnaldum, Strootman, Sneijder;
Berghuis, Janssen, Promes.
Die achterhoede speelt gewoon bij prima clubs. Holebas en Mitroglou zijn best bekend.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Karnezis; Manolas, Torosidis, Sokratis, Tzavellas; Maniatis, Samaris, Mantalos, Holebas, Fortounis en Mitroglou.
Wie kent ze niet
Berghuis en Promesquote:Op donderdag 1 september 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet;
Veltman, Bruma, Blind, Willems;
Wijnaldum, Strootman, Sneijder;
Berghuis, Janssen, Promes.
Volgens mij vindt/weet iedereen dat we naar een 4-4-2 over moeten.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Berghuis en PromesHef jezelf dan gewoon op.
Maar dan gaat die verrekte kut media met Valentijn voorop weer beginnen over het HOLLANDSE systeem.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt/weet iedereen dat we naar een 4-4-2 over moeten.
Uh, okéquote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Karnezis; Manolas, Torosidis, Sokratis, Tzavellas; Maniatis, Samaris, Mantalos, Holebas, Fortounis en Mitroglou.
Wie kent ze niet
De media wil liever realisme zien hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan gaat die verrekte kut media met Valentijn voorop weer beginnen over het HOLLANDSE systeem.
Dat betwijfel ik. Toen Van Gaal 3e werd kreeg hij nog alleen maar kritiek dat het voetbal nergens op leekquote:Op donderdag 1 september 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De media wil liever realisme zien hoor.
Maar ik zie Blind sowieso geen goede tactiek neerzetten, in welk systeem dan ook.
Paxon, maar die is gay. Zoek het verband.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken er echt mensen dagelijks naar Utopia?
Dat overweeg ik ook jaquote:
Nja ze waren wel realistisch dat het niet om aan te zien was, maar wel erg positief over het resultaat hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Toen Van Gaal 3e werd kreeg hij nog alleen maar kritiek dat het voetbal nergens op leekNederlandse media is gewoon aids.
Lol, de helft speelt gewoon voor goede of redelijke clubs als Benfica, AS Roma, Dortmund of Olympiakos. Nee, dan kun je beter met een paar spelers van Ajax en Feijenoord beginnen. Wie kent ze niet is net zo goed van toepassing op Nederland.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie kent ze niet
Wat vind je van de vleugelbezetting?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Elke keer ben ik weer dankbaar dat ik mag genieten van de Strootgod show
Oh jij kent zequote:
quote:Op donderdag 1 september 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Paxon, maar die is gay. Zoek het verband.
Zonder Robben lijken we wel een C land.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat vind je van de vleugelbezetting?
Blijft jammer dat Ziyech voor Marokko heeft gekozen, die had je prima op de vleugels kwijt gekund.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Robben lijken we wel een C land.
Ja laten we maar eerst kijken of het geen nieuwe Sinkgraven/Gudelj/Narsingh/Maher wordt.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Ziyech voor Marokko heeft gekozen, die had je prima op de vleugels kwijt gekund.
Zonetquote:Op donderdag 1 september 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, hoe lang had je nodig voordat je daar achter kwam
Davy zet zichzelf zoals gewoonlijk weer eens voor lul.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, de helft speelt gewoon voor goede of redelijke clubs als Benfica, AS Roma, Dortmund of Olympiakos. Nee, dan kun je beter met een paar spelers van Ajax en Feijenoord beginnen. Wie kent ze niet is net zo goed van toepassing op Nederland.
Zelfs in zijn Twente tijd had je dat beter kunnen doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja laten we maar eerst kijken of het geen nieuwe Sinkgraven/Gudelj/Narsingh/Maher wordt.
Hmm r.i.p. Nederland als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lol, de helft speelt gewoon voor goede of redelijke clubs als Benfica, AS Roma, Dortmund of Olympiakos. Nee, dan kun je beter met een paar spelers van Ajax en Feijenoord beginnen. Wie kent ze niet is net zo goed van toepassing op Nederland.
Ik zou nog een paar lesjes begrijpend lezen volgen als ik jou was.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm r.i.p. Nederland als ik dit zo lees.
Mensen kunnen maar niet wennen aan het feit dat we nu bij de grijze middenmoot van Europa horen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valentijn is permanent dronken, i guess. Die vent roept echt maar wat.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan gaat die verrekte kut media met Valentijn voorop weer beginnen over het HOLLANDSE systeem.
Al kreeg ik 75 euro toe ging ik nog niet tussen die oranje clowns zitten.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
75 euro voor een normale plek
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kreeg ik 75 euro toe ging ik nog niet tussen die oranje clowns zitten.
Laten we afwachten hoe De Vrij het weer gaat doen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Wat gaan we doen als De Vrij er de volgende keer weer bij is? 5-3-2?
Thank Godquote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja WK kwalificatie bij de NOS.
Want? Hij heeft voor het eerst in 800 jaar weer eens drie wedstrijden op fatsoenlijk niveau achter de rug..quote:Op donderdag 1 september 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima middenveld, jammer dat Steekgod er niet in staat.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef Joezi het volgende:
Dick Advocaat is eigenlijk overal geflopt toch? Behlave glasgow en zenith misschien
Opportunisme.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want? Hij heeft voor het eerst in 800 jaar weer eens drie wedstrijden op fatsoenlijk niveau achter de rug..
Laatste wedstrijd prima wat ik gelezen heb.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we afwachten hoe De Vrij het weer gaat doen.
Halve finale EK en kwartfinale WK is heel matig jaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk zn lijstje maar eens, bij oranje was ie om te janken
was de wissel van robben in de halve finale?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Halve finale WK is heel matig ja![]()
Kampioen met SVV, prima eerste periode bij PSV, Sunderland door een mirakel in de PL gehouden.
Ik heb het al verbeterd. Maar dan nog, bij oranje waren het gemiddelde resultaten. Niet slecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
was de wissel van robben in de halve finale?
Groepsfase EK..quote:Op donderdag 1 september 2016 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
was de wissel van robben in de halve finale?
En Den Haag!quote:Op donderdag 1 september 2016 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
En Dick zorgde voor de ommekeer bij Feyenoord.
Hoe zijn ze eigenlijk op Trybull gekomen? Kan je veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Petrovic aanstellen is een meesterzet geweest.
Die doet het in zijn eerste drie wedstrijden al heel goed.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:20 schreef Joezi het volgende:
Maar hopen dat Ronald flopt bij Everon
Het interview was beter.quote:
Wat is de doelstelling bij een Evertonquote:Op donderdag 1 september 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doet het in zijn eerste drie wedstrijden al heel goed.
Waarom zou je bij een door en door verrotte KNVB aan de slag gaan? Bij Everton gaat hij opnieuw meer dan prima prestaties opleveren en ik zie hem best over een jaar of twee nog een stapje hoger gaan.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is de doelstelling bij een Everton
Die is te dom om te poepen volgens mijquote:
Sorry maar ik ga niet naar zo'n iemand luisteren.quote:
Dat sluit ik niet uitquote:Op donderdag 1 september 2016 20:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen volgens mij
Gewoon persoonlijke voorkeur, ben fan van hem.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want? Hij heeft voor het eerst in 800 jaar weer eens drie wedstrijden op fatsoenlijk niveau achter de rug..
Voor gewone plaatsen ben je al 75 euro kwijt, voor een fucking oefenwedstrijdquote:Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet uitverkocht lijkt me, hoeveel vragen ze daar voor een kaartje? 100? 150?
Hahaha godverdommequote:Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor gewone plaatsen ben je al 75 euro kwijt, voor een fucking oefenwedstrijd
Stelletje debielen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha godverdomme
Na gemiste EK en tegen een kutteam nog met droge ogen EUR 75 durven vragen
Mindere plaatsen varieerden tussen 35-55 volgensmij?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha godverdomme
Na gemiste EK en tegen een kutteam nog met droge ogen EUR 75 durven vragen
De KNVB is echt in werkelijk alles compleet de weg kwijtquote:Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor gewone plaatsen ben je al 75 euro kwijt, voor een fucking oefenwedstrijd
Ook nog lekker duur voor zo'n kutpotje.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mindere plaatsen varieerden tussen 35-55 volgensmij?
quote:
tsjaquote:Op donderdag 1 september 2016 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
75 euro voor een normale plek
Joden gaan nou eenmaal niet zo graag met de treinquote:Op donderdag 1 september 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De treinen reden niet.
Hopelijk vallen er dit keer wel goals.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Das verdomme een fraai stadion joh.
Nog steeds veel te duur, maximaal 25equote:Op donderdag 1 september 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mindere plaatsen varieerden tussen 35-55 volgensmij?
Onbegrijpelijk, rijden op tijd en plek zat.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
Joden gaan nou eenmaal niet zo graag met de trein
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hopelijk vallen er dit keer wel goals.
Ik wilde vorige week tickets halen, toen (met de gedachte dat het een kwalificatieduel was) heb ik het niet gedaan, moet je nagaan dat het gewoon een oefenwedstrijd is.. Gaat nergens overquote:Op donderdag 1 september 2016 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook nog lekker duur voor zo'n kutpotje.
ik had vrijkaarten maar geen zinquote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds veel te duur, maximaal 25e
10/10quote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je verpest je eigen grap al weer. Stop maar onmiddellijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Dit kan een mooie avond voor mij worden.
Als je maar niet naast je schoenen gaat lopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Dit kan een mooie avond voor mij worden.
Dat dacht ik eerst ook, zo weinig boeit het me nog.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week tickets halen, toen (met de gedachte dat het een kwalificatieduel was) heb ik het niet gedaan, moet je nagaan dat het gewoon een oefenwedstrijd is.. Gaat nergens over
De jaloezie. Wanneer kreeg jij voor het laatst een 10/10 en een Obama gif voor jouw grap?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verpest je eigen grap al weer. Stop maar onmiddellijk.
Ik heb geen bevestiging nodig voor mijn grappen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
De jaloezie. Wanneer kreeg jij voor het laatst een 10/10 en een Obama gif voor jouw grap?![]()
Pringles is erg matig.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:38 schreef Vasion het volgende:
Net twee pringels bussen gehaald voor deze pot. De tweede was gratis bij de Appie.
Mad dat jullie dit genot niet hebben, duidelijkquote:
Zieke diss maatquote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef Abed het volgende:
Lekker leeg weer, wonen daar niet meer mensen?
Wij hebben Ziyech.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad dat jullie dit genot niet hebben, duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste komen onder hun steen vandaan als Guus Meeuwis er isquote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef Abed het volgende:
Lekker leeg weer, wonen daar niet meer mensen?
Ik wed dat dit zelf verzonnen isquote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je de letters van Griekenland door elkaar husselt krijg je;
Er kan geld in.
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben Ziyech.Door Ziyech twijfel ik nog of PSV kampioen wordt. Als jullie hem niet hadden gehaald waren we al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gyrosquote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er kan geld in.
Je kan ook dit krijgenquote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er kan geld in.
Gertjan schnabbelt veel als hij geen Bochum-verplichtingen heeft. Lekker hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef Vasion het volgende:
Gertjan bij SBS6. Zou hij straks ook lachen om home videos gaan overnemen?
Laatste lichtshow was in Enschede, 2000quote:Op donderdag 1 september 2016 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen een stadion heeft dit nog
Ik zou het wel tof vinden als Jessica Alba mij een lapdance geeftquote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Ik zou het tof wel tof vinden als die Berghuis er ineens 3 in knalt
Ik wil het Duitse of Italiaanse volksliedquote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rot eens op met die kut volkslieden.
overgewaardeerd en ondergewaardeerd tegelijkertijd. Z'n radiohitjes zijn niet zo goed als sommigen beweren, maar er zijn wel verborgen pareltjes.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van Bruce Lentesteen?
Ik denk dat ze de jostiband hebben gehuurd om het te spelen.quote:
Dat boeit mij ook geen kut.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil het Duitse of Italiaanse volkslied
Wat ben je toch weer dwars.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat boeit mij ook geen kut.
Waar?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn dacht overigens dat Spring = Herfst. Ik dacht dat het een grapje was. Auw.
Ik vind alleen The River oké. Born in the USA is mij teveel geschreeuw en gekerm waar we niets mee kunnen, Dancing in the Dark is te voorspelbaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overgewaardeerd en ondergewaardeerd tegelijkertijd. Z'n radiohitjes zijn niet zo goed als sommigen beweren, maar er zijn wel verborgen pareltjes.
Ik gun FOX geen cent.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Ik raad jullie aan op Fox 1 te kijken
Gewoon voetballen man, lazer op met die dwaze liederen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer dwars.
Born to Run is duidelijk de beste van de 'grote 4', als je het mij vraagt. Ik houd ook niet zo van zijn stem, alsof ie mislukt aan het croonen is. Maar muzikaal is bijvoorbeeld Jungleland wel fantastischquote:Op donderdag 1 september 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind alleen The River oké. Born in the USA is mij teveel geschreeuw en gekerm waar we niets mee kunnen, Dancing in the Dark is te voorspelbaar.
Ik vind dat altijd wel wat hebben met interlands.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon voetballen man, lazer op met die dwaze liederen.
Staat Edje daar niet nog boven dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldspelers Oranje met meeste speelminuten:
Frank de Boer ― 9.271
WESLEY SNEIJDER ― 9.183
Gio van Bronckhorst ― 8.215
goeiequote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
Wat doet die opa op het veld?
Oh dat is Sneijder!
Je bent zelf SPEELMINUTEN!!quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer ― 9.271
WESLEY SNEIJDER ― 9.183
VELDspelersquote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Edje daar niet nog boven dan?
87e minuut wissel Wesley Sneijderquote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer ― 9.271
WESLEY SNEIJDER ― 9.183
quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doen het beter. Maar kijk dat publiek man, vind je het gek dat we geen PASSIE EN WIL OM TE WINNEN hebben. Tering kindjes en oudjes publiek.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de jostiband hebben gehuurd om het te spelen.
Lezen is niet je sterkste eigenschap.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh haha, ik moet beter lezen.quote:
Veldspelers, Hans.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veldspelers blijft een lastig begrip voor jequote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst Stijn uitlachen, en dan dit..quote:Op donderdag 1 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |